DirtyFingers 11.04.2022 20:13:12 | |
---|
Kerrassaan kauhistuttavaa Come with me for fun in my buggy |
Jester44 11.04.2022 21:09:54 | |
---|
Minusta on mieluisaa kertoa jos olen hankkinut vaikkapa mieluisan kitaran. |
Jucciz 11.04.2022 22:15:20 | |
---|
Oliko tällä ketjulla jokin pointtikin? T: kitaranomistaja '81 |
zedder 11.04.2022 22:22:56 | |
---|
Jucciz: Oliko tällä ketjulla jokin pointtikin? T: kitaranomistaja '81 On: Se jolla kitara tai kaksi on siitä vaietkoon. Leo Tolstoi: Sotilaallinen erikoisoperaatio ja rauha |
Jester44 11.04.2022 23:10:13 | |
---|
zedder: On: Se jolla kitara tai kaksi on siitä vaietkoon. Mulla on kaksi kitaraa nykyään, ennen oli enemmän. Nykyään en siis saa sanoa niistä mitään, ennen olisin saanut sanoa. Löytyi porsaanreikä; voin luetella kaikki entiset, hähää. |
msalama 12.04.2022 06:24:55 | |
---|
Mitä väliä? Sitä samaa scheissenjauhantaahan se vain on kuin kaikki tämä muukin. Kuluu näetsen aika mukavasti kun vähän pauhaa jaskaa. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
Kefiiri 12.04.2022 07:17:50 | |
---|
Aloittajan mielestä soitinten esittelyllä pitäisi olla jotain uutisarvoa: "Netissä on muutama kitaristi, kenen kamat tiedän ja tunnen paremmin kohta kuin omani. Eikä siinä mitään jos olisi edes "miljoonan kamat" millä voisi lesota, mutta ihan perusryönää. Huoh." Ymmärrän tavallaan pointin, että on rasittavaa törmätä samoihin kuviin monessa ketjussa, mutta en pitäisi tätä suhteellisen rajallista ongelmaa oman keskusteluketjunsa arvoisena dilemmana. Mutta kyllähän nettiin keskustelua mahtuu siinä kun kitarankuviakin :) En ole musiikin asiantuntija. |
Hynkel 12.04.2022 08:56:15 | |
---|
BigPapa: Ostettujen soittimien esittelyä ihan käytännössä keikoilla vuodesta 1973 ja myöhemmin muutamilla levyilläkin. https://www.youtube.com/channel/UCFrIOeDpLUpRYiSKi6b93Ew/videos On kyllä harmin paikka. Kävin kuuntelemassa useammankin pätkän, jäbällä on kyllä blues hallussa. Hattu päästä, helvetin hyvää touhua. Onhan tuota leipää tullu mussutettua. |
dajackal 12.04.2022 09:18:15 | |
---|
On se niin väärin kun intternetissä ei kaikki ihmiset juttele niistä asioista mitkä juuri minua kiinnostaa. Lailla pitäis kieltää moinen toiminta. |
Rämppy 12.04.2022 09:29:05 | |
---|
Viihdettä ja ajanviettettähän tää mnetssä jutustelu on. Pidetään homma ilon puolella. In Finland we have this thing called "diu diu". |
XTL 12.04.2022 09:44:31 | |
---|
Raksalla ei välttämättä vasaroista paljon juttua riitä, mutta esim veneenrakentaja tai soitinrakentaja saattaa välittääkin työkaluista ne voi olla osa kokemusta eikä vain halvin ja vaivattomin tapa maksimoida rahan tulo. Kuuntelisin (tai lukisin) kyllä jos vaikka Ben Crowe kertoilisi uudesta vasarasta tai käsihöylästä. Kitarakin voi kiinnostaa jos se ei ole miljardis samanlainen Tele tai LP. |
Kefiiri 12.04.2022 09:53:14 | |
---|
XTL: Kuuntelisin (tai lukisin) kyllä jos vaikka Ben Crowe kertoilisi uudesta vasarasta tai käsihöylästä. Youtuben höylänteroitus- ja säätövideoita on tullut katseltua tuntitolkulla. Siihen puuhaan tulee käytettyä paljon enemmän aikaa kuin varsinaiseen Stanleyn ulkoiluttamiseen. En ole musiikin asiantuntija. |
hallu 12.04.2022 10:39:42 | |
---|
samiko: Tulee mieleen joku Karate Kidin ja Steve Vain kitarabattle. Näytä taitosi tai muuten ole hiljaa :D On tää kyllä... Hiljaa oleminenkin on taito. Mutta varmasti me kaikki voisimme osoittaa samaa kritiikkiä itseämme kohtaan, jota kohdistamme muihin ja heidän mielipiteisiinsä. |
Kefiiri 12.04.2022 12:13:13 | |
---|
Tuostahan oli pakko laittaa plussa. En ole musiikin asiantuntija. |
msalama 12.04.2022 13:00:54 | |
---|
miljardis samanlainen Tele tai LP No kyllä nekin kiinnostaa jos ne on minttii vintagee. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
BugBadWolf 12.04.2022 13:05:58 | |
---|
BigPapa: Varsin komeahko, ellei mun silmään jopa todella hieno toi Aurora-strato... Juu. Ei ole kauhean ruma. Kuva toki vanhan luurin paskoma. Asian voisi korjata, mutta en tiedä onko asialla niin paljon merkitystä että saisin lihavat sormeni tanssittamaan luuria mokoman takia. Lunastan nyt kirjoitusoikeuden ääninäytteellä ko kapineesta. https://maihinnousu.net/s/28549 Joku pätevämpi määritelköön nyt, kuinka pitkiin tarinoihin tuolla saa lisenssit. Kitara todennäköisesti kuulostaisi paremmalta, jos osaisin soittaa. Mutta minusta soittamisen opettelu on aina ollut jotenkin huijausta. ...vähän niinkuin kaikki muukin maailmassa. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
BugBadWolf: Juu. Ei ole kauhean ruma. Kuva toki vanhan luurin paskoma. Asian voisi korjata, mutta en tiedä onko asialla niin paljon merkitystä että saisin lihavat sormeni tanssittamaan luuria mokoman takia. Lunastan nyt kirjoitusoikeuden ääninäytteellä ko kapineesta. https://maihinnousu.net/s/28549 Joku pätevämpi määritelköön nyt, kuinka pitkiin tarinoihin tuolla saa lisenssit. Kitara todennäköisesti kuulostaisi paremmalta, jos osaisin soittaa. Mutta minusta soittamisen opettelu on aina ollut jotenkin huijausta. ...vähän niinkuin kaikki muukin maailmassa. Hieno tsoundi (lähimikityskö?), mä olen aina ihaillut sitä miten teillä joillakin on kykyä ja varmuutta pitää soitto kasassa ihan yksin soittaessa (viive pehmentää, mutta vaatii se kanttia altistaa oma soittonsa ilman mitään suojaa kaiken kansan pällisteltäväksi). |
BugBadWolf 12.04.2022 14:06:06 (muokattu 12.04.2022 14:10:13) | |
---|
hallu: Hieno tsoundi (lähimikityskö?)... Kyllä se on ihan BOSS Katana, clean-kanava, vähän delayta ja USB-directinä sisään. ..mutta vaatii se kanttia altistaa oma soittonsa ilman mitään suojaa kaiken kansan pällisteltäväksi). Se, että vie lisäkivestulehduksen takia pikkulapsen pippeliksi kutistuneet vehkeensä urologin naurettavaksi vaatii kanttia. Parissa minuutissa sutaistun äänitteen julkaisu ei vaadi mitään muuta kuin halpaa kiinalaista elektroniikkaa ja kalliin mutta suorituskyvystä köyhän, suomalaisen nettiyhteyden. Edit: Taisi muuten olla ihan acoustic-kanava, koska muistelisin että halusin antaa mikistä mahdollisimman värittämättömän kuvan. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
samiko 12.04.2022 14:56:44 (muokattu 12.04.2022 15:00:21) | |
---|
Jucciz: Oliko tällä ketjulla jokin pointtikin? T: kitaranomistaja '81 Yhtä paljon pointtia kuin niillä kitarakuvillakin. On tuolla myös "mitä kieliä käytät kitarassasi"- ketju jos haluat kunnon kontenttia. |
Guitarfreak 12.04.2022 15:08:52 | |
---|
Jucciz: Oliko tällä ketjulla jokin pointtikin? T: kitaranomistaja '81 On. -Kato äiti! Tein pökäleen! Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |