Coran 03.04.2022 21:45:40 (muokattu 03.04.2022 21:47:53) | |
---|
Onhan se BSSM myös 17 biisin möhkäle, josta olisi helposti voinut heittää vaikka jotkut Breaking the Girlit, The Greeting Songit ja Sir Psycho Sexyt (8 min 16 s) veks. |
Henri Henri Olavi 03.04.2022 21:50:16 | |
---|
Coran: Onhan se BSSM myös 17 biisin möhkäle, josta olisi helposti voinut heittää vaikka jotkut Breaking the Girlit, The Greeting Songit ja Sir Psycho Sexyt (8 min 16 s) veks. Ja varsinkin Under the bridge. Olikohan siinä jotain muutakin täyttä tyhjäkäyntiä? En ole vuosikausiin kuunnellut. I don't giva a fuck if you're straight,
you're still gay. |
Coran 03.04.2022 22:55:26 (muokattu 03.04.2022 22:57:59) | |
---|
|
Henri Henri Olavi 03.04.2022 22:58:21 | |
---|
Beato on väärässä. Ihan hassu ukko kyllä. I don't giva a fuck if you're straight,
you're still gay. |
Kefiiri 04.04.2022 07:15:30 (muokattu 04.04.2022 07:16:59) | |
---|
Henri Henri Olavi: Ja varsinkin Under the bridge....täyttä tyhjäkäyntiä Beaton selvitystä katsomattakin tiedän että olet nyt joron jäljillä :) Ja eikö "täyttä tyhjäkäyntiä" itse asiassa ole paradoksi? En ole musiikin asiantuntija. |
Henri Henri Olavi 04.04.2022 09:02:10 (muokattu 04.04.2022 09:14:07) | |
---|
Se biisi on niin tuttu, että tiedän kyllä mitä siinä tapahtuu. Tyhjäkäyntiä. Pitää tuosta Sir Psychosta sanoa, että onhan siinä se jamittelu lopussa joka on jo pelkästään parempi kuin Under the bridge. I don't giva a fuck if you're straight,
you're still gay. |
Tigerstedt 04.04.2022 09:35:16 | |
---|
Erinomainen biisi vaikkakin puhkisoitettu. |
lukethesis 04.04.2022 11:28:03 | |
---|
Jännä etteivät ole onnistuneet tekemään mitään oikein Blood Sugarin jälkeen. Meriitti toki sekin. One Hot Minuten (1995) "Warped" on ainakin erittäin kova jytky! Stadium Arcadiumillakin mielestäni oli ainakin yksi tai kaksi hyvää biisiä...sen 30 biisin seassa XD |
McLeach 04.04.2022 11:59:35 | |
---|
Ekan keikan ja parin tv-esiintymisen perusteella täytyy sanoa, että uudet biisit toimii paremmin livenä. |
abassimo 04.04.2022 12:17:48 | |
---|
Coran: Onhan se BSSM myös 17 biisin möhkäle, josta olisi helposti voinut heittää vaikka jotkut Breaking the Girlit, The Greeting Songit ja Sir Psycho Sexyt (8 min 16 s) veks. Sir Psycho ja Greeting Song on mun mielestä levyn parhaita biisejä. Noi kaikki enemmän melodiset tai muuten vaan paskat biisit voisi jättää poies, kuten Under the Bridge, Breaking the Girl (mikä tulee aina skipattua kun levyä kuuntelee), I Could Have Lied ja The Righteous & the Wicked. Plus se random Robert Johnson coveri sieltä lopusta. Suddenly diu diu |
Piepe 04.04.2022 13:04:34 | |
---|
BSSM on kyllä juuri senkin takia ällistyttävän hyvä levy kun siinä on 17 biisiä, eikä yksikään niistä ole turha. Ei varsinkaan Breaking The Girl eikä Sir Psycho Sexy. Ei edes Under The Bridge, se on itse asiassa itselleni yksi niistä harvoista vanhoista mainstream hiteistä, jotka ei vaan kulu puhki. Moni (kaikki?) on eri mieltä, mutta Suck My Kiss tulee usein skipattua. Ei oikestaan muita. |
Piepe 04.04.2022 13:21:07 | |
---|
Niin joo, I could have lied. Vaikka oon vähän slovari hater niin sekin: aivan loistava. Breaking the girlistä tunnetusti harva pitää. En tajuu, siinä tapahtuu niin paljon kaikkea siistiä. Se rytmillinen rieputus ja ne perkat ja mellotroni, mmm. |
Osmo 04.04.2022 13:30:37 | |
---|
Tässähän Kiedis availee hommaa https://www.youtube.com/watch?v=GbUyrM1ECU4 Eli vissiin tosiaan materiaalia ollut tosi paljon, että joutui käytännössä vaan latoon tekstejä ja melodioita paljoa itseään kyseenalaistamatta. Hyvä ja vähän syvällisempi haastattelu mielestäni. Ekaa kertaa pyöräytän levyä tässä. Varmaan "ihan kivaa kesämusaa" :D Noh kattellaan mihin muodostuu. |
Hetfield 04.04.2022 16:10:25 | |
---|
Piepe: Niin joo, I could have lied. Vaikka oon vähän slovari hater niin sekin: aivan loistava. Breaking the girlistä tunnetusti harva pitää. En tajuu, siinä tapahtuu niin paljon kaikkea siistiä. Se rytmillinen rieputus ja ne perkat ja mellotroni, mmm. Itekin tykkään Breaking the Girlistä ja Under the Bridgestä. Uus albumi vielä tsekkaamatta. Alright, alright, alright! |
Coran 04.04.2022 16:13:09 (muokattu 04.04.2022 16:14:48) | |
---|
Vähemmän yllättäen rintamalinjat asettuvat sellaisiin jotka pitävät vähintään 31 vuotta vanhasta funk rockista ja sitten niihin, jotka pitävät siitä ja Red Hot Chili Peppersin myöhemmästäkin tuotannosta. Mutta ilmoittautuuko joku, joka ei tykkää Blood Sugar Sex Magickista (ja tietenkään sitä edeltävistä levyistä)? |
Vessajono 04.04.2022 16:25:27 (muokattu 04.04.2022 16:26:01) | |
---|
Coran: Vähemmän yllättäen rintamalinjat asettuvat sellaisiin jotka pitävät vähintään 31 vuotta vanhasta funk rockista ja sitten niihin, jotka pitävät siitä ja Red Hot Chili Peppersin myöhemmästäkin tuotannosta. Mutta ilmoittautuuko joku, joka ei tykkää Blood Sugar Sex Magickista (ja tietenkään sitä edeltävistä levyistä)? Tykkään mutta kyllä Californication on mulle "se" RHCP-levy. Toki asiaan vaikuttaa aika paljon se, että se oli ensimmäisiä ellei jopa ensimmäinen ostamani rockbändin levy. Samalla lailla herkässä iässä kuin moni on ilmeisesti ollut BSSM:n aikoihin. IF HE OPENS HIS BIG MOUTH AGAIN, IT'S LAMPSHADE TIME |
Seba 04.04.2022 21:45:37 | |
---|
Mitvit? Breaking the girlhän on helvetin kova biisi. Kuten koko bssm. Kesä alkaa siitä kun levyn pyöräyttää soimaan. Vielä ei pysty kun sataa räntää. |
Hetfield 05.04.2022 00:05:16 | |
---|
Vessajono: Tykkään mutta kyllä Californication on mulle "se" RHCP-levy. Toki asiaan vaikuttaa aika paljon se, että se oli ensimmäisiä ellei jopa ensimmäinen ostamani rockbändin levy. Samalla lailla herkässä iässä kuin moni on ilmeisesti ollut BSSM:n aikoihin. Meillä samat. Alright, alright, alright! |
Uusi levy alkaa toimia paremmin mitä enemmän kuuntelee. Ensi fiilikset oli tosiaan heikohkot. Mun mielestä myös mahtavaa että ovat pitäneet tuon jammailevan fiiliksen, jossa ei paljoa päällekkäisäänityksiä löydy. |
lifer 05.04.2022 16:02:26 | |
---|
tommijk: Uusi levy alkaa toimia paremmin mitä enemmän kuuntelee. Ensi fiilikset oli tosiaan heikohkot. Mun mielestä myös mahtavaa että ovat pitäneet tuon jammailevan fiiliksen, jossa ei paljoa päällekkäisäänityksiä löydy. Allekirjoitan tämän. Mitä lauluihin tulee, niin tokihan niissäkin on oltava se spontaani fiilis muun bändin jammaillessa. Hyvä tästä vielä tulee ja tämä titaani säilyttää paikkansa korkealla. Samalla tavalla aikanaan By The Way tuntui pahalta mutta kasvoi tosi paljon. |