Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 5149 150 151 152 153237 238 239 240 241
Decadetroll
31.03.2022 19:46:13
Taputtelin High Lord Wolnirin ja Old Demon Kingin, molemmat ekalla yrityksellä. Seuraavaksi sitten pitäis vissiinki lähteä seikkailemaan Irithyll of Boreal Valleyn syövereihin. Heti tuli muutama oikein mukavan oloinen uusi vihollinen vastaan...
Bongowing
31.03.2022 20:59:28
Gorillas.bas. Sääh

https://youtu.be/KKA9WFyxYvA
But where the heck is magenta?
ÄrGee
02.04.2022 00:28:29
Elden Ring on tässä potkinut perseelle, mutta pikkuhiljaa git gud...
To the stars!!!
Bongowing
02.04.2022 19:57:58
Ps4 pimenee aina noin viideksi sekunniksi kymmenisen minuuttia käynnistämisen jälkeen. Eli kesken pelin tai leffan. Onko joku tunnettu vaiva? Sen verran harmiton juttu, että en oo jaksanut tehdä asian eteen vielä mitään. Ilmeni vissiin sen jälkeen kun virittelin viihdekeskuksen piuhahässäkät uudelleen.
But where the heck is magenta?
Ed_Guy
04.04.2022 17:23:50
Haluan kokeilla jotain ihan uutta genreä itselle pelaamisessa, jos vaikka innostuis taas. Bloodborne meni pakkopullaksi taasen niin yksinkertaisesti luovutin kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Laitoin sitten xcom2 lisäosineen latautumaan. Tää on tosiaan melko tuntematon peli ja genre itselle niin saapas nähdä. 6€ sijoitus oli.
En jaksa.
Henri Henri Olavi
04.04.2022 17:30:36
XCOM 2 on maailman paras peli. Tai se lisäri "war Of The Chosen" on vielä parempi. Kandee laittaa sekin. Ja toki muutkin DLC:t. Hiirellä ja näppiksellä hyvä, ohjaimella tosi ankea.
I don't giva a fuck if you're straight, you're still gay.
Ed_Guy
04.04.2022 17:40:44
Henri Henri Olavi: XCOM 2 on maailman paras peli. Tai se lisäri "war Of The Chosen" on vielä parempi. Kandee laittaa sekin. Ja toki muutkin DLC:t. Hiirellä ja näppiksellä hyvä, ohjaimella tosi ankea.

Ohjaimella mennään mutta jospa se siitä lähtisi.
En jaksa.
Henri Henri Olavi
04.04.2022 17:52:52
Ed_Guy: Ohjaimella mennään mutta jospa se siitä lähtisi.

Jos on tottunut käyttämään ohjainta sellaisissa peleissä, niin varmaan se on ihan jees. Itselleni se tapa tuntuu vain tuskastuttavan hitaalta kun olen tottunut käyttämään pikanäppäimiä ja hiirtä.
Nuages
04.04.2022 18:04:39
Kannattaa kokeilla Xcomiin myös Long War of the Chosen -modia. Tulee vähän lisähaastetta ja vaihtelua.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Henri Henri Olavi
04.04.2022 18:05:58
Nuages: Kannattaa kokeilla Xcomiin myös Long War of the Chosen -modia. Tulee vähän lisähaastetta ja vaihtelua.

Kyllä mulle on peruspelissä aivan riittävästi haastetta vaikeimmalla tasolla ja varsinkin jos laittaa teräsmies-moodin päällle.
Nuages
04.04.2022 18:09:00
Henri Henri Olavi: Kyllä mulle on peruspelissä aivan riittävästi haastetta vaikeimmalla tasolla ja varsinkin jos laittaa teräsmies-moodin päällle.

Itse olen hakannut niin monta tuntia, että menee ihan rutiinilla. LWOTC:ssa taas en meinaa Commander-tasollakaan pärjätä.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi
Henri Henri Olavi
04.04.2022 18:11:07
Nuages: Itse olen hakannut niin monta tuntia, että menee ihan rutiinilla. LWOTC:ssa taas en meinaa Commander-tasollakaan pärjätä.

Olen minäkin pelannut hyvin monesti tuon läpi, mutta ehkä olen vain huono oppimaan. Tai mun muisti tuollaisissa on huono. Pidemmän tauon jälkeen tuntuu, että se toiseksi helpoinkin taso on liian haastava.
Nuages
04.04.2022 18:16:29
Henri Henri Olavi: Olen minäkin pelannut hyvin monesti tuon läpi, mutta ehkä olen vain huono oppimaan. Tai mun muisti tuollaisissa on huono. Pidemmän tauon jälkeen tuntuu, että se toiseksi helpoinkin taso on liian haastava.

Kärsivällisyyttä pitää olla ja ottaa kunnolla aikaa siirtojen miettimiseen. Ekoja kertoja kun pelasin, niin saatoin varttitunnin viilata pelkästään squadin kokoonpanoa ja varustusta ennen tehtävää.

Ykkönen oli paljon pahempi. Sen pelaamista impossible/ironmanilla pystyi sanomaan jo urheiluksi.
Henri Henri Olavi
04.04.2022 18:19:04
Nuages: Kärsivällisyyttä pitää olla ja ottaa kunnolla aikaa siirtojen miettimiseen. Ekoja kertoja kun pelasin, niin saatoin varttitunnin viilata pelkästään squadin kokoonpanoa ja varustusta ennen tehtävää.

Joo. alussa mulla ei ole malttia. Se kehittyy sitten pelin edetessä ja vaikeutuessa.

Ykkönen oli paljon pahempi. Sen pelaamista impossible/ironmanilla pystyi sanomaan jo urheiluksi.

Ykkösessä tykkäsin siitä, että niillä huoneiden rakentelulla ja raivaamisella oli paljon enemmän väliä kuin kakkosessa.
Ed_Guy
04.04.2022 19:57:29
Henri Henri Olavi: Kyllä mulle on peruspelissä aivan riittävästi haastetta vaikeimmalla tasolla ja varsinkin jos laittaa teräsmies-moodin päällle.

Mä varmaan aloitan helpoimmalla. Tulee mekaniikat tutuiksi.
En jaksa.
Henri Henri Olavi
04.04.2022 20:08:54
Ed_Guy: Mä varmaan aloitan helpoimmalla. Tulee mekaniikat tutuiksi.

Kannattaa joo. Tai toka helpoimmalla. Mekaniikka menee tajuntaan aika nopsaan.
Ed_Guy
04.04.2022 20:14:08
Henri Henri Olavi: Kannattaa joo. Tai toka helpoimmalla. Mekaniikka menee tajuntaan aika nopsaan.

Jees. Kaiken näköistä lisäosaa tuli mukana kun tais olla 100€ paketti mutta roimassa alessa niin kuusi euroa.
En jaksa.
Henri Henri Olavi
04.04.2022 20:18:03
Kaikki päälle vaan.
Humanoid
04.04.2022 22:26:32
Henri Henri Olavi: XCOM 2 on maailman paras peli. Tai se lisäri "war Of The Chosen" on vielä parempi. Kandee laittaa sekin. Ja toki muutkin DLC:t. Hiirellä ja näppiksellä hyvä, ohjaimella tosi ankea.

Just alotin taas ykkösen. Sitten on jatkettava tottakai tuolla. On kyllä parasta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)