korvaoo 24.03.2022 17:35:47 | |
---|
Eipä mene taas... Noh kaipa nuo mun esineet on taas astetta hankalampia, vaikkei heti uskoisikaan. kaikki paitsi on turhaa. |
Icy-Sun 24.03.2022 17:48:34 (muokattu 24.03.2022 17:49:28) | |
---|
korvaoo: Eipä mene taas... Noh kaipa nuo mun esineet on taas astetta hankalampia, vaikkei heti uskoisikaan. Pistä princeton reverbille vähempi hintaa, niin mulle voisi mennä. :D Minulla on myynnissä 212 Marsun kaappi, joka ei ole reiluun viikkoon mennyt. Pedaalit, mitä oon myynyt on liikkuneet edelleen. |
PIM 24.03.2022 17:56:23 | |
---|
Icy-Sun: Pistä princeton reverbille vähempi hintaa, niin mulle voisi mennä. :D Minulla on myynnissä 212 Marsun kaappi, joka ei ole reiluun viikkoon mennyt. Pedaalit, mitä oon myynyt on liikkuneet edelleen. Kellään ei oo varaa enää ostaa bensaa autoon ja noi on jo sen kokoisia romppeita, ettei niitä julkisilla roudaile Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Icy-Sun 24.03.2022 17:58:21 | |
---|
PIM: Kellään ei oo varaa enää ostaa bensaa autoon ja noi on jo sen kokoisia romppeita, ettei niitä julkisilla roudaile Matkahuolto kulettaa. :) |
PIM 24.03.2022 18:20:58 | |
---|
Icy-Sun: Matkahuolto kulettaa. :) Ai keikalle myös?-) Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
korvaoo 25.03.2022 13:12:57 | |
---|
Icy-Sun: Pistä princeton reverbille vähempi hintaa, niin mulle voisi mennä. :D Minulla on myynnissä 212 Marsun kaappi, joka ei ole reiluun viikkoon mennyt. Pedaalit, mitä oon myynyt on liikkuneet edelleen. kai tuosta vähän voisi niistää, mutta kun uusi maksaa kuitenkin sen 1500 niin en ihan kamalasti viitsisi enää :) ja pitäs saada se rakennussarjakin :) kaikki paitsi on turhaa. |
dropD 26.03.2022 16:09:28 | |
---|
Harvinainen tilanne. Kamaa ollut myynnissä jo monta päivää eikä edes renkaanpotkijoita tai hölmöjä tarjouksia ilmaantunut. Yleensä sentään vaihtokaupan ehdottajia tulee vaikka ilmoituksissa yleensä lukee "ei vaihtoa" tai "vaihto ainoastaan käteiseen". Hintojenkin pitäisi olla kohdallaan ainakin näin myyjän näkökulmasta. Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
Kotimainen customi sähkökitara meni kaupaksi, kun laittoi puoli-ilmatteen hinnan. Kai tästä voi päätellä, että kama liikkuu, jos hinta on kohdillaan. Samalla rahalla ostin itelleni akkarin, joka ei ollut edes torilla, joten kama liikkuu. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
18is9 04.04.2022 15:34:08 (muokattu 05.04.2022 10:45:06) | |
---|
Haeroe: Kotimainen customi sähkökitara meni kaupaksi, kun laittoi puoli-ilmatteen hinnan. Kai tästä voi päätellä, että kama liikkuu, jos hinta on kohdillaan. Samalla rahalla ostin itelleni akkarin, joka ei ollut edes torilla, joten kama liikkuu. Hetken aikaa tuota jo sillä hullun halvalla hinnalla harkitsinkin, mutta onneksi ei tarvinut kauaa miettiä. On siinä ostajan kanaalta ero saako halvalla vaiko hullun halvalla :). Itsellä on kynnyksenä myös että kun sokkona pitää käytännössä ostaa niin pitää olla tosi hyvä kauppa että uskaltaa ottaa riskin. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Laulava Kylätohtori 04.04.2022 17:56:16 | |
---|
Haeroe: Kotimainen customi sähkökitara meni kaupaksi, kun laittoi puoli-ilmatteen hinnan. Kai tästä voi päätellä, että kama liikkuu, jos hinta on kohdillaan. Samalla rahalla ostin itelleni akkarin, joka ei ollut edes torilla, joten kama liikkuu. GASinkö myit? Eikö niitäkään enää saa edes halvalla myytyä. Taitaa tosiaan olla huonot ajat. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Haeroe 04.04.2022 22:01:05 | |
---|
Laulava Kylätohtori: GASinkö myit? Eikö niitäkään enää saa edes halvalla myytyä. Taitaa tosiaan olla huonot ajat. Aika olis saattanu tietty kaupata myyjän kannalta siedettävämmälläkin hinnalla, mutta akkari oli "pakko" saada. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
msalama 05.04.2022 19:03:22 | |
---|
Ai keikalle myös?-) No jos tarpeeksi maksetaan. Mitäs muuten tykkäät siitä mun vanhasta Red Blastista? Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
BugBadWolf 05.04.2022 22:20:48 | |
---|
Heh... Hiukan hymyilyttää, kun maailmanloppu tulee jos joku kampe ei katoa alle viikossa torilta. Olen tuossa kaupannut yhtä CAA:ta turhana vuoden verran, eikä vieläkään tunnu siltä että elämä ei olisi elämisen arvoista. Uskokaa pois, Hanna ja lapset: Tuo panikoimisenne on juuri se syy, miksi kukaan ei enää harrasta kamarunkkausta. Romu ei kierrä, kun jokainen pelkää ostosten jäävän käsiin. (hankkikaa isommat asunnot, niin romua mahtuu) En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
PIM 06.04.2022 08:16:13 (muokattu 06.04.2022 08:18:56) | |
---|
msalama: No jos tarpeeksi maksetaan. Mitäs muuten tykkäät siitä mun vanhasta Red Blastista? Ihan samanlainen on kun noi mun Orange ja Black blastitkin. ;) Hintaansa nähden tajuttomia kepakoita kaikki. Bläkki saa lähipäivinä pienen kasvojenkohotuksen Duncanin P-Railsien muodossa, kun kaveri vaan ehtii jyrsimään mikkikolot humpparin nieleviksi. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Haeroe 06.04.2022 10:29:49 | |
---|
BugBadWolf: Heh... Uskokaa pois, Hanna ja lapset: Tuo panikoimisenne on juuri se syy, miksi kukaan ei enää harrasta kamarunkkausta. Romu ei kierrä, kun jokainen pelkää ostosten jäävän käsiin. (hankkikaa isommat asunnot, niin romua mahtuu) Olet asian ytimessä jälleen kerran. Kukaan ei osta, koska kaikki pelkäävät, että kukaan ei osta. Mitä isompaan asuntoon tulee, se ei tässä ole ongelma. Rahaa, vaikka se vanha keksintö jo onkin, ei vaan ole tarpeeksi hankkimaan ja pitämään kaikkea kivaa. Tällä tilanteella ei ole mitään tekemistä Koronan tai Ukrainan kanssa. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
msalama 06.04.2022 14:55:39 | |
---|
Hintaansa nähden tajuttomia kepakoita kaikki Kyllä! Kävi vaan itelle tarpeettomaks, joten kiertoon - kiva että kelpaa. No se offarista, sori, jatkakaa... Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
BugBadWolf 06.04.2022 22:03:51 | |
---|
Haeroe: Olet asian ytimessä jälleen kerran... Sinä puolestaan olet nyt (PIM!) hypnoosissa ja jossain aiemmin Line6 faniksi ilmoittautuneena koet pakonomaista tarvetta omistaa ko tehtaan tuote nimeltä Firehawk 1500 ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
alee123 06.04.2022 22:27:08 | |
---|
Kitarakamppeet on liikkunut kyllä hyvin viimeaikoina. Sen sijaan bassovehkeitä ei edes kysellä. Onhan nuo arvokkaamman sorttisia mutta voiko olla niin ettei basistit harrasta kamarunkkausta samalla tasolla kuin kitaristit? |
PIM 07.04.2022 08:08:08 | |
---|
BugBadWolf: Sinä puolestaan olet nyt (PIM!) hypnoosissa ja jossain aiemmin Line6 faniksi ilmoittautuneena koet pakonomaista tarvetta omistaa ko tehtaan tuote nimeltä Firehawk 1500 ;D Ai määvai? Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
msalama 07.04.2022 08:51:01 | |
---|
ettei basistit harrasta kamarunkkausta samalla tasolla No ei väittämän mukaan ainakaan Chicin Bernie Edwards. Kun siltä kysyttiin, että mitä kieliä se käyttää, niin äijä kuulemma vastas että "no niitä joita tehtaalla bassoihin laitetaan" :D Eli kamarunkkarit ja tosisoittajat erikseen, kyä jämpti o näin! Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |