juhajuha 23.06.2004 15:36:34 | |
---|
Pääsin haastattelemaan The Hivesiä Provinssissa. Mikä on kun ei ahrista? |
Niskamies 23.06.2004 16:55:36 | |
---|
Steve Vain ja Joe Satrianin nimmarisessiossa Free Record Shopissa, Muska Babitzinin, Seppo Hovin, Aki Sirkesalon, Marika Krookin, Trio Töykeiden pojat ja Puppe Strandbergin. Noi nyt ainaskin. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Phobophile 03.07.2004 17:38:43 | |
---|
Näin eilen Jarkko Martikaisen Riihimäen juna-asemalla. Hii! Love Subverted, Lust Perverted |
Mättöpiiska 03.07.2004 18:38:22 | |
---|
Oltiin viime syksynä lämppäämässä YUP:tä ja sain Martikaisen Jarkon suostumaan kuvaan, jossa se kuristaa meidän kitaristia. Muittenkin bändin äijien kanssa tuli juteltua. Hyviä tyyppejä olivat. Olen kätellyt Mike Portnoyta sen rumpuklinikan jälkeen. Jope Ruonansuulle yritin tarjota vissyn mutta se sai sen muutenkin ilmatteeks ko. ravintolasta jossa oli keikalla. Bomfunk MC's:n keikkarumpalin kanssa (en nyt just muista nimeä) juteltiin joskus pitkät tovit ex-koulun tervetuliaisjuhlassa. Se oli Scratch-bändinsä kanssa keikalla siellä. |
Tee 03.07.2004 18:45:46 | |
---|
Marzi Nymannin, Killerin Siirin :> :K |
Nightwish 03.07.2004 22:07:44 | |
---|
Kaverini soittaa indikassa vai mikä se ny o. Tarkoittanet Indicaa.Ko.bändistä löytyy myös minun kavereita. |
Checkmate 04.07.2004 03:59:18 | |
---|
Absoluuttisen nollapisteen Tommin, Tomin ja Akin kans on tullut juteltua. Niin ja Matti Nykänen oli kaverin kotona käymässä kun olin itsekin siellä, mutta hänen kanssa ei tullut vaihdettua sanasia. Mattihan toki lasketaan kuuluisaksi muusikoksi. Enpä tullut ajatelleeksi. |
Velko 04.07.2004 12:07:04 | |
---|
Olen tavannut Eino Grönin! Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
Gandhi 04.07.2004 12:44:52 (muokattu 04.07.2004 12:45:16) | |
---|
Eino Grönin, olin liikenteenohjaajana ja hän kysyi hieman neuvoa. Lopetan ennen kuin jatkan. |
Hate 04.07.2004 22:18:19 (muokattu 04.07.2004 22:18:26) | |
---|
Matti Inkisen, Juha Oksasen ja ne muut SIG-yhtyeen mukavat ikiteinit. |
MagicMushroom 04.07.2004 23:40:45 | |
---|
Soul Captain Bandin ja Jukka Pojan ja Jenkkarekkojen kanssa on joskus tullut höpöteltyä. Ja sittes kerran tais käydä jossain klubilla sillä viisiin jotta läjä ns. kuuluisia räbäyttelijäpoikia sinne tuli ja pari kaveria niille meni innoissaan höpöttelemään. Mä siinä sitten tietysti katselin silmät pyöreenä ja suu auki että mitä helvettiä, pitäskö nää muka tuntea. Huokaus. Ja nyt sitten päästäänkin mukavasti siihen ikuisuus-kysymykseen et onks räppärit muusikoita vai ei... Mut mä en ainaskaan jaksa nyt siitä keskustella, eli kiitos ja anteeksi. :) Sex, drugs and insanity have always worked for me, but I wouldn't recommend them for everyone. -Hunter S. Thompson |
armadillo 05.07.2004 15:07:55 | |
---|
Pari vuotta sitten istuskeltiin kaverin kanssa Turussa Kupittaanpuistossa, Andy McCoy tuli sit juttelemaan, annoin sit lopulta sille olutta ja yhen röökin. Mike Monroen olen nähnyt aika monta kertaa, Turussa tietty. Jossain levykaupassa se sanoi mulle jotain kun katseltiin vierekkäin levyjä. Ismo Alangon näin myös kerran levykaupassa, vaihdettiin pari sanaa ohimennen. Tiedä sitten onko edes muusikko, mutta näin sen kaljun Idols-tuomarin Turussa Soitin-Laineella. Siinä tiskillä se jotain sähläs, taisin mä sille jotain tyhmää sanoakin. Life is a vacuum cleaner, it sucks. |
Niq 05.07.2004 15:43:25 (muokattu 05.07.2004 15:45:06) | |
---|
Eräällä junamatkalla Helsingistä Tampereelle takanani istui Kari Väänänen, (todella krapulaisen näköisenä :)) jossain vaiheessa matkaa käytävää käveli Remu ja istahti sitten siihen Väänäsen viereen ja he jutustelivat siinä sitten ainakin tunnin ja lopuksi Remu kutsui Väänäsen jonnekin kahville tampereella ja Remu pyysi minulta että "onko kynää lainata". No, minulla ei ollut mutta tyttöystävällä vieressä oli ja hän lainasi kynää Remulle joka sitten kirjoitti puhelinnumeron ylös ja antoi kynän takaisin ja kohteliaasti kiitti lainasta. Timo Rautiaisen ja Jarkko Petosalmen näin Apulannan keikalla Jämsän pavilla joskus aikaa ennen surupukua, kävin siinä sitten Timppaa kättelemässä ja vaihdoin muutaman sanankin. edit: niin kummallakaan kerralla en nimmaria pyytänyt, enkä tule keneltäkään pyytämään. Hölmöä touhua moinen... I have a cunning plan |
dictatorsh*t 05.07.2004 17:04:02 | |
---|
Heikki Silvennoinen on käynyt meillä kahvilla!!! Mikko Alatalo melkein käveli päin ja samana päivännä pari tuntia myöhemmin melkein ajo autolla päältä. Kai niitä muitakin on. En muista. |
petrutsi 05.07.2004 23:59:41 | |
---|
On niitä joitain mutta tähän aikaan en jaksa muistella kuin että kättelin Free Record Shopissa Steve Vaita ja Joe Satriania :) |
Matti ja Teppo istuivat vieressä jäkismatsissa joskus pimeällä 90-luvulla. |
CaRRion__ 06.07.2004 18:36:37 | |
---|
Näin eilen Jarkko Martikaisen Riihimäen juna-asemalla. Hii! PRKL! Näitkö tosiaan? Nyt kyllä ottaa päähän. Miksi minä en tullutkaan sinun mukaasi asemalle ;) Minä olen tavannut Apulannan Toni Wirtasen. --Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one-- |
Phobophile 06.07.2004 18:38:09 | |
---|
PRKL! Näitkö tosiaan? Nyt kyllä ottaa päähän. Miksi minä en tullutkaan sinun mukaasi asemalle ;) Minä olen tavannut Apulannan Toni Wirtasen. Joo joo. Siellä se puhelimeen pölötti. Jos olisit mukaan päässy ni oisit itekki nähny :P Love Subverted, Lust Perverted |
elina_kerttu 06.07.2004 20:19:03 | |
---|
Hahaa, pakko osallistua. Andy McCoy esitteli mulle intiaanipiippuaan Viiskulman raha-automaattijonossa. En kehtaa luetella muita julkkis-kokemuksiani, vaikka kivoja ovatkin :) tiedän, että mulla on ärsyttävä avatar... |
Fuzzy Boner 06.07.2004 20:23:30 | |
---|
Hahaa, pakko osallistua. Andy McCoy esitteli mulle intiaanipiippuaan Viiskulman raha-automaattijonossa. En kehtaa luetella muita julkkis-kokemuksiani, vaikka kivoja ovatkin :) Joo; älä luettelekaan:) |