Kaatuilija 20.03.2022 11:38:07 (muokattu 20.03.2022 11:39:23) | |
---|
Noita kyseisiä reverseä tarjoavia olen jo bongaillut jonkun verran netistä ja tsekkaillut YouTubesta, mutta videoissa näytetään usein niin pinnallisesti esim. se reverse ym. jutut. Olisi kiva jos joku osaisi suositella omasta kokemuksesta täällä? Alan tekemään enemmän sellaista shoegaze/dreampop ymv. henkistä musaa ja reverse reverb olisi kiva lisä palettiin. Tietysti olisi jees jos löytäis alle satasen vehje, mutta bongaillu myös joitaki hintavampia ja samalla monipuolisempiakin kuten tuo EH:n Cathedral..Toki en oo itse kokeillut sitä tai muitakaan. Jos löytyis vinkkejä niin otan mielelläni vastaan :) |
novo 21.03.2022 10:38:31 | |
---|
EHX:n Oceans 11 on kompakti ja pätevä monenkin reverbin osalta. Käytettynä voipi saada alle saturaisellakin. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
uma 21.03.2022 18:31:59 | |
---|
TC Eectronics Flashback |
Sammo 22.03.2022 14:18:23 | |
---|
Voi mennä yli budjetin, mutta Source Audion Ventris on aivan mahtava peli. Kahdella reverb enginellä pääasee pitkälle ja toi reverse löytyy kyllä. Noi tyylilajit ei ole mulle kovin tuttuja, mutta valmiina löytyy tehtaan presetit "Shoegaze Reverse" ja "Soft Focus" sekä yhteisön jakamia saman tyylisiä ohjelmia. This is on a whole other level. Its level one. |
Ali 22.03.2022 14:39:08 | |
---|
Sammo: Voi mennä yli budjetin, mutta Source Audion Ventris on aivan mahtava peli. Ei mene kuin viisinkertaisesti yli budjetin. :D Mutta itsellä on Ventris ostoslistalla, kun ajattelin reverbin loppuratkaisun saada lautaan. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs |
Ali: Ei mene kuin viisinkertaisesti yli budjetin. :D Mutta itsellä on Ventris ostoslistalla, kun ajattelin reverbin loppuratkaisun saada lautaan. Totta tuokin tosin 300 on pyynti halvimassa torilla, eli yli menee vain kolminkertaisesti. Ventris on kyllä edelleen ihan parhautta! Mulla oli ennen sitä Big Sky ja siitä jäi ikävä niitä Cloud ja Chorale algoritmeja, mutta muuten Ventris vie pisteet kotiin. This is on a whole other level. Its level one. |