Hynkel 12.03.2022 09:33:29 | |
---|
Itse oon vaan blokannut nämä huumorinostelijat. Siinähän nostelee. Onhan tuota leipää tullu mussutettua. |
Jonttu 12.03.2022 11:11:09 | |
---|
Hynkel: Itse oon vaan blokannut nämä huumorinostelijat. Siinähän nostelee. Itse olen blokkaillut myös näitä huumorihinnoittelijoita. https://www.youtube.com/watch?v=-w-B6H0abxY |
p130 12.03.2022 11:38:15 | |
---|
Hynkel: Itse oon vaan blokannut nämä huumorinostelijat. Siinähän nostelee. Blokkaaminen ei auta etusivuun. Sieltä tulee klikattua usein auki ja todettua, että blokattu erikoishenkilö taas asialla. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Jukka Häikiö 12.03.2022 16:54:39 | |
---|
Noista nostoista kannattais laittaa ylläpidolle viestiä, vaikka täällä kuin siitä höpöttää, ei sillä ole vaikutusta yhtään mihinkään. Oon ihan samaa mieltä, nostot on ahterista, mut niin kauan kun ei ole selvät sävelet ja jäähyä sanktiona, ei tule homma muuttumaan. Ihan yhtä syyllinen tähän itsekin, vaikka aika harvoin tässä enää kummempia myytäviä on, mutta niin kauan kun ei ole selkeää kieltoa, niin nostellaan. Jos joku asioikseen laittaa ylläpidolle viestiä ja kerää vaikka jäsenten mielipiteitä asiasta, kyllä mäkin siihen kannatukseni nostojen kieltämisen puolesta laitan. Mä vähän luulen, et tää on ainoa tie moiseen. Joskus kanssa tullut mieleen blokata joku nikki, no en oo sit viittinyt, niin paljon ei jaksa mistään ilmoista närkästyä, useimmiten ne on näitä, joilla samat kamat roikkuu tähtitieteellisillä hinnoilla vuosikausia, oikeen tota filosofiaa ymmärtänyt, eipä mun toisaalta tarviikaan. Pari nikkiä on, joilta en kyllä ostaisi mitään, en myisi, enkä vaihtaisi, se taas ei liity nostoihin mitenkään, ihan vaan kaupankäyntiin liittyviin hyviin tapoihin, että kun jotain sovitaan, näin myös tapahtuu. Mut joo, jos joku riittävästi haluaa, niin avaa vaikka uuden aiheen otsikolla:Mitä mieltä ilmoitusten nostoista, haluatko kertoa mielipiteesi? Tämä sitten ylläpidolle, eiköhän se tällä hoidu, jos on hoituakseen, lakkaa asia vaivaamasta. No höh, kyllä se siitä... |
Kontiak 16.03.2022 13:42:59 | |
---|
Krice: Aika huono ehdotus, koska ei niitä ehtisi sitten selaamaan kunnolla ennenkuin ilmoitus on kadonnut ja pitäisi taas tehdä uudestaan. Ilmoitusten nostamista voisi ehkä jotenkin seurata, samalla tavalla kuin foorumikeskusteluakin, ja jäähyä perään siitä. Huomioi mukaan kulut, jotka tulevat tuosta nostajien kyttäämisestä ja jäähyttämisestä. Viikon jälkeen uusinta toisi mukanaan ilmoituksen (myyntihinnan, hehe) muutospainetta ja sitä kautta kaupan vilkastumista, ts. nostelun huomiovaikutus vähenisi. Miten kauppa voisi käydä liian nopeasti? Nostojen ominaisongelmahan on juurikin se, että sitä samaa ilmoa nostellaan muuttamatta sen sisältöä. "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
munkero 16.03.2022 15:53:20 | |
---|
Kontiak: Huomioi mukaan kulut, jotka tulevat tuosta nostajien kyttäämisestä ja jäähyttämisestä. Jäähyt ei muuten koske toria. Vain wanha rölöttävä kamarunkkari tietää. Itekki joskus soitellu. |
hanha1 16.03.2022 20:12:03 | |
---|
Tuo pinkki esp alexi keppi varmaan kuuluu tänne, koska näyttää STD versiolta ja silti CS hinta? |
Thas 17.03.2022 15:07:21 | |
---|
Tullut jo pariin otteeseen etsittyä, että mistä tuollaisen blokkauksen voi tehdä, mutta ei vaan osu silmään tai ei osaa oikeasta paikasta etsiä. Eli mistäs sellainen onnistuu? Saisi nämä jatkuvasti torilla spämmäävät överiroikottajat piilotettua. |
Antti1 17.03.2022 15:12:39 | |
---|
Avaa mikä tahansa ilmoitus, sieltä löytyy ilmoituksen alapuolelta. |
Thas 17.03.2022 15:27:56 | |
---|
Antti1: Avaa mikä tahansa ilmoitus, sieltä löytyy ilmoituksen alapuolelta. Doh! Tänks! :D |
Little Savage 17.03.2022 17:12:16 | |
---|
Vaikka toria tulee selailtua lähes päivittäin kahvi ja lounastauoilla ei kertaakaan ole tullut tarvetta blokkailla kenenkään ilmoituksia. Ostimpa kerran kitaran Thomanilta. Se oli I-ha kiva mut... |
Ruutukunkku 18.03.2022 13:03:41 | |
---|
Little Savage: Vaikka toria tulee selailtua lähes päivittäin kahvi ja lounastauoilla ei kertaakaan ole tullut tarvetta blokkailla kenenkään ilmoituksia. No ei kyllä. Omalla kohdalla on riittänyt tähän mennessä olan kohautus ja Jutilan tavoin eteenpäin meneminen. You are number six |
Lugi B 19.03.2022 12:01:06 | |
---|
ESP ei ole oikea LTD. |
Lights are on but nobody is home.. |
rainmaker 19.03.2022 19:10:35 | |
---|
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
empires 19.03.2022 19:19:04 (muokattu 19.03.2022 19:32:49) | |
---|
rainmaker: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1723663 Voi olla, että hetken joutuu torilla roikuttamaan tuolla hinnalla neckplatea. Tosta tulee mieleen se urpo joka vuosia kauppasi korealaista Kramer-kaulalaattaa hintaan 80€ Nepnune n.j USA, ilmoituksissa luki aina CAPS-päällä EDDIE VAN HALEN!!!!!!! Lights are on but nobody is home.. |
The Jack 19.03.2022 20:57:46 | |
---|
empires: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1724352 No huh huh, max parin sadan kitara olkoot vaikka kuinka hyvä soittaa. Onko edes sitäkään? Jos myyjä ei tiedä palastraton osien valmistajaa, valmistusmaata tai edes puulajia, niin lähtisin etsimään hintaa enemmän halvimman HB:n mukaan. Mikäli myydään aitoa Mexico Fenderiä, niin se nyt on jo itsessään tietty lupaus edes kohtuullisesta laadusta. Ja tuolla seitsemälläsadalla saa jo japanilaisiakin "tokaistratoja", niin miksi joku tällaista sikaa säkissä ostaisi. |
mike tapping 20.03.2022 10:26:50 | |
---|
Näköjään siinä on samalta käyttäjältä kaksi "edullista pesukonetta" tarjolla. :D Palacastereiden hinnoittelu nyt on hankalaa kun niistä ei juuri milloinkaan saa sitä mitä niistä omasta mielestä "pitäisi" saada. Ei auta vaikka olisi laadukasta merkkiosaa laitettu kustannuksista tinkimättä niin ostajan kannalta se on vain palakitara. Siihen nähden noiden hintapyynnöt on kauniisti sanoen ylioptimistisia. |
abassimo 20.03.2022 12:00:00 | |
---|
empires: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1724352 No huh huh, max parin sadan kitara olkoot vaikka kuinka hyvä soittaa. Hyvä toi "päihittää MiM Fenkut mennen tullen, joten hintakin sen mukaan" :DD. Vois myydä itekki omaa palabassoa tolla argumentilla, tosin pistäisin vielä paremmaks ja sanoisin, että tää pesee ja linkoo CS mallit hinta siis sen mukainen. Sit palavehkeestä 2800€ pyynti. Kaikenlaista sitä näkee tuolla. No ei ainakaa tartte myyjän pelätä, että joku ois kiinnostunu ostamaan ja joutuis tosta luopumaan. Suddenly diu diu |
mikki73 20.03.2022 12:09:43 | |
---|
abassimo: Hyvä toi "päihittää MiM Fenkut mennen tullen, joten hintakin sen mukaan" :DD. Vois myydä itekki omaa palabassoa tolla argumentilla, tosin pistäisin vielä paremmaks ja sanoisin, että tää pesee ja linkoo CS mallit hinta siis sen mukainen. Sit palavehkeestä 2800€ pyynti. Kaikenlaista sitä näkee tuolla. No ei ainakaa tartte myyjän pelätä, että joku ois kiinnostunu ostamaan ja joutuis tosta luopumaan. Juu tuo "päihittää sen ja sen" on aina vähän typeryyttä koska se on vain hänen mielipiteensä ja yleensä vain myyntiä varten heitetty slogani. On hyviä palavekottimia, ei siinä mitään mutta on myös ihan vituillaan olevia. Siksi varsinkin kun osat on mitä on niin kannattaa pyydellä aika rauhaksiin rahaa jos haluaa ne liikkeelle. Itelläkin on taas joku vihreä pirulainen, ja vaikka omasta mielestäni on hyvä peli eihän siitä voi paljoa pyytää...noloksihan se jo menis muutoin. Palalaitteet usein menee osiksi kun päätyvät uudelle omistajalle, ellei sitten oo just handuun passeli soitin. |