Tympee Huttunen: Tarkoitin myös, että jos keskiverto Ghostin kuuntelija nyt laittaisi biisejä järjestykseen, aika moni Melioran kappale löytäisi sinne kärkisijoille, tai ainakin enemmän mitä tältä uusimmalta. Niin sitä se vahva musiikkityylin muutos tekee. Uskallan jopa väittää, että ilmankin ciriceä, he issiä, pinnaclea ja absolutionia moni vanha ghost-fani laittaisi levyn biisit näiden uusien edelle. Sama tarina jokaisen bändin kanssa, jonka musatyyli muuttuu. |
Dirtyh 18.03.2022 15:04:10 | |
---|
Tympee Huttunen: Joo, hyvä tarkennus: en tarkoittanut ns. listahittejä vaan pikemminkin hienoa biisiä, kuten vaikka "Cirice" tai "Absolution". Tarkoitin myös, että jos keskiverto Ghostin kuuntelija nyt laittaisi biisejä järjestykseen, aika moni Melioran kappale löytäisi sinne kärkisijoille, tai ainakin enemmän mitä tältä uusimmalta. Henkilökohtaisesti pidän Melioraa bändin parhaimpana kokonaisuutena. No sitten ymmärrän enkä ole edes hirveämmin eri mieltä. Toki myös Ghostin keskivertokuuntelija on liikkuva käsite ja siinä missä vanha 1 kuuntelija jää kyydistä liian poppiuden takia, saattaa samalla pysäkillä mukaan tulla 2 uutta kuuntelijaa. |
Super-Jari 19.03.2022 10:29:28 | |
---|
Forgen kasarin palvonta on nyt hyvässä hapessa. Call me little sunshine on uskomaton aikakautensa pastissi ja mielestäni ehkäpä Ghostin paras biisi. Tekijämiehet biisinkirjotustalkoissa kuuluu lopputuloksessa. |
Tigerstedt 19.03.2022 11:33:12 | |
---|
Jospa minäkin nyt sitten: Kaisarion 4 Spillways 3 Call Me Little Sunshine 4,5 Hunters Moon 4 Watcher In The Sky 4 Twenties 3,5 Darkness At The Heart Of My Love 4 Griftwood 3,5 Respite On The Spitalfields 4,5 Kovasti jää melodiat pyörimään päähän, mikä on hyvä juttu. |
jamez_wannabe 19.03.2022 14:40:43 | |
---|
Damn....soi joka biisi päässä unissaankin - aika kova suoritus. Se mikä hämmentää on kun miettii Forgen laulua niin herra ei edes ole kaksinen laulaja, mutta biisit toimii ihan jäätävän hyvin. Kaippa se pitäisi keikalle mennä ja toivoa, Cirice, Pinnacle, Rats, Ritual, jne, mahtuisi ohjelmistoon. Sandmania ovat näköjään soittaneet ja veikkaan, että livenä toimii kyllä hyvin sekin. "more deers" |
jamez_wannabe 24.03.2022 07:33:17 | |
---|
tulikin mieleen, että jos jollain on ylimääräinen lippu permannolle Tampereen keikalle niin ostan pois :) "more deers" |
TheMurno 15.04.2022 23:16:12 | |
---|
Onko kellään vinkkejä heittää parkkipaikoista? Omalla autolla tullaan ja viimeksi Tampereella Rammsteinia katsomassa ollessa jätettiin auto parkkiin Särkänniemen hoodeille. Onko parempaa vaihtoehtoa olemassa kenties? |
Welho-77 22.04.2022 14:59:22 | |
---|
TheMurno: Onko kellään vinkkejä heittää parkkipaikoista? Omalla autolla tullaan ja viimeksi Tampereella Rammsteinia katsomassa ollessa jätettiin auto parkkiin Särkänniemen hoodeille. Onko parempaa vaihtoehtoa olemassa kenties? Tampere-talon parkkis taikka sitten mikä tahansa parkkihalli. Ensin mainitti taitaa olla peräti ilmainen kasin jälkeen. Long live the King of Mercy. |
ordinary 22.04.2022 23:46:10 | |
---|
Tammelantorin seutuvilla hyvin parkkipaikkoja ja maksullinen aika loppuu klo 16.00. Siitä varmaan noin kilometri käpyttelyä hallille... |
Welho-77 23.04.2022 23:09:06 | |
---|
ordinary: Tammelantorin seutuvilla hyvin parkkipaikkoja ja maksullinen aika loppuu klo 16.00. Siitä varmaan noin kilometri käpyttelyä hallille... Ja laukontori. Long live the King of Mercy. |
TheMurno 25.04.2022 09:18:09 | |
---|
Jees, kiitoksia vinkeistä. Keskiviikkoa odotellaan. |
McLeach 28.04.2022 00:14:59 (muokattu 28.04.2022 00:16:17) | |
---|
Ihan hyvä keikka, pitkälti samalla kaavalla kuin viimeinen hartsukeikka. Soundit ei kyllä ihan lähteny, yläkatsomoon ei meinannu erottaa muuta kuin kitarasoolot, jotka tuli taas liian kovaa. |
messalina 28.04.2022 11:47:38 | |
---|
Positiiviset asiat keikasta ensin. Onhan ne biisit todella hienoja ja kuulostavat livenä vielä paremmilta kuin levyllä. Tobias on myös hyvä laulaja livenä. Mutta soundit olivat kyllä melko huonot, yläriville jossa itse olin ja kuulemma myös permannolla samaa puuroa. Mitään screeniä ei ollut käytössä joten eipä lavalle asti kovin paljoa nähnyt. Tämän kokoluokan keikoilla sellainen pitäisi kyllä olla muuten kokemus jää vajavaiseksi. |
Ssyba 28.04.2022 12:03:58 (muokattu 28.04.2022 12:25:36) | |
---|
Itse katselin keikkaa suoraan lavan edustalta, ekasta istumakatsomosta. Siihen tuli omasta mielestä kaikki soundit tosi balanssissa, tosin itse käytin tulppia, joka omien kokemuksien mukaan parantaa aika paljon kuulemiskokemusta tän tyyppisissä keikoissa. Oli mahtava keikka. Kovassa kunnossa on bändi. Valoshow hienoimpia, mitä olen nähnyt. Screenejä ois kyl kieltämättä voinut olla, mutta menkööt Edit: Otin muuten koko keikan audion talteen. Jos kiinnostaa niin pikaviestiä, niin paan linkkiä. |
Hetfield 28.04.2022 12:45:56 | |
---|
Joo, screenejä vois olla, muuten ei valittamista lavashöystä. Parilta ekalta levyltä kuulis mielellään lisää biisejä, mutta eipä toi setti huonokaan ollut. Alright, alright, alright! |
McLeach 28.04.2022 15:30:50 | |
---|
Hetfield: Joo, screenejä vois olla, muuten ei valittamista lavashöystä. Parilta ekalta levyltä kuulis mielellään lisää biisejä, mutta eipä toi setti huonokaan ollut. Ite oisin kuullut mieluiten uudelta pari lisää. Tietty bändi on nyt siinä tilanteessa, että pakko vetää ne kovimmat showt tiukimmalla setillä. Ehkä sitten parin rundin päästä tulee vähän rennompaa settiä. |
Hetfield 28.04.2022 15:34:16 | |
---|
McLeach: Ite oisin kuullut mieluiten uudelta pari lisää. Tietty bändi on nyt siinä tilanteessa, että pakko vetää ne kovimmat showt tiukimmalla setillä. Ehkä sitten parin rundin päästä tulee vähän rennompaa settiä. No joo totta, myös uudelta olisin esim. Griftwoodin ja Respite on the Spitalfieldsin kuullut mielelläni. Alright, alright, alright! |
jamez_wannabe 28.04.2022 15:43:21 | |
---|
Oli kyllä hyvä keikka - viimeisimmästä isosta keikasta onkin jo aikaa. Muutaman oluen avustamana mun mielestä soundit oli ihan jees permannolla parikymmentä metriä lavasta. Bassoon ei tullut niin kiinntettyä huomioita, että kuuluiko - paitsi niissä muutamissa ilmiselvissä kohdissa. Onhan Ghost kyllä aikamoinen sooloprojekti, jotenkin en pääse näille keikoille niin sisään kun ainoastaan Forgea tulee seurattua. Kovia muusikoita kyllä muutkin - aika turvallista ja varmaa menoa. Ehkä se pieni sisäinen narina itselle tulee siitä, että bändit joissa diggaa myös jokaista (tai useaa) jäsentä erikseen jotenkin toimii livenä itselle paremmin. Diggasin siis ja oli eka kerta kun näin Ghostin head-linerina ja kyllähän biisit on niin mainioita, että hyvin kantoi isossa areenassa - keskella viikkoakin. Ihan pakko lähteä jonnekin keski-euroopan festareille kesällä m/ "more deers" |
mystinen metsätyömies 28.04.2022 19:08:19 | |
---|
Kaikki olennainen onkin jo sanottu. Lisätääs vie että Uncle Acid oli muuten vallan kova poppoo. Koskaan kuullukkaan moisesta ja nyt suunnittelen jo levyjen hommaamista :) Ja olipa jännä että soundit toimi paljon paremmin mun mielestä kuin Ghostilla. Ainakin yläkerrassa oli sellanen tunnelma... |
A.O.K. 28.04.2022 20:59:13 (muokattu 28.04.2022 20:59:34) | |
---|
mystinen metsätyömies: Kaikki olennainen onkin jo sanottu. Lisätääs vie että Uncle Acid oli muuten vallan kova poppoo. Koskaan kuullukkaan moisesta ja nyt suunnittelen jo levyjen hommaamista :) Ja olipa jännä että soundit toimi paljon paremmin mun mielestä kuin Ghostilla. Ainakin yläkerrassa oli sellanen tunnelma... Soundit oli kyllä uskomatonta kuraa. Ei rokin pitäisi kuulostaa tuolta enää vuonna 2022. PA-settikin oli niin iso että niillä olisi pärjännyt stadionilla. Niillä on semmoinen vanha geezer miksaamassa, ja aina on ollut paskat soundit. 7 kertaa olen nähnyt Ghostin eri paikoissa ja ainoa kerta kun on kuulostanut edes vähän siedettävältä oli Tampereella Sauna Open Airissa vai mikä festari se olikaan Ratinassa. Tää saa kyllä jäädä mulle viimeiseksi kerraksi että menen Ghostia katsomaan, ei tuommoisesta puurosta viitsi maksaa. Mun profiilikuvassa näkyy kuva keikan taajuusanalysaattorista, tarkoitus olikin kuulostaa tuommoiselta puurolta, kuvassa näkyy laskeva viiva ja sen nimi on Ghost target. Well by seventy-six we'll be A.O.K. |