Aihe: Plugarien määrä ja tarpeellisuus
1 2
Antti1
11.03.2022 10:10:30
SplitEQ on ihan hyvä erikoistyökalu, muttei sekään mun mielestä mitenkään eq:n käyttöä mullista. Antaa vaan vähän paremman mahdollisuuden korjata sellaisia asioita, joita ei enää syystä tai toisesta pysty tekemään uudestaan.
GrooverMan
11.03.2022 13:41:26
Lisään oman kulmani keskusteluun.

Viime vuosina on tullut hankittua paljon uusia/lisäplugareita ja tykkään niistä monista. Voisin sanoa, kuten täälläkin todettu eri tavoilla, että on loistavan saundisia eq:ta, kompressoreita, säröttimiä, kaikuja yms. Monialuekompurat ja -eq:t tulleet mukaan workflowhun, myös "fiinimpiä" synaplugareita ja whatnot.

Mutta arvioisin, että ne on kaikki oikeastaan täysin "kiva saada uusia leluja" -kategoriasta. En kuule, että mun miksaukset olisivat parempia (tai toisaalta huonompia) kuin 10 vuotta sitten, jolloin mulla ei oikein vielä ollut mitään ekstroja.

Summa summarum: kuinka usein sitä uutta kännykkääkään tarvitsee, mutta moni niitä aika usein hankkii kun on kiva saada niitä uusia leluja.

Ehkä poikkeuksena ovat audiorepair -tyyppiset plugarit, ilman niiden hankkimista on vaikea saada aikaiseksi sitä mitä ne tekevät.
If you wanna count me, count me out. - Arthur Lee
zekeode
11.03.2022 20:43:58

Soundiin vaikuttaa yllättävän paljon ulkonäkö ja käytettävyys.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)