Aihe: Divaritason roots-skaba 451 äänestys
1
Vesa423
13.03.2022 10:45:11
2p Haeroe: Miellyttäviä äänivalintoja ja toimivia kuvioita. Alussa aika hillittyä menoa vs päättäväisesti polkeva tausta. Loppupuolella kivasti lisää runtua, mutta ehkä vähän enempikin olisi mahtunut.
3p sirdickyj: Tässä minusta paremmin taustan poljentoon istuva rock-henkisempi tunnelma. Tyylivalintojen puolesta pinnan edelle.
Haeroe
13.03.2022 13:38:40

Vesa - heti ensimmäinen fraasi kertoo, että ollaan homman ytimessä. Saundi sopii taustaan kuin kameli aavikolle. Toimii. Jos Knopfler soittaisi plekulla, kuulostaisi tältä paikoitellen.

sirdickyj - hienoja double stoppeja! Nuottivalinnat osuvat hienosti välillä mukavasti ulos, jotta korva ei puudu, mutta pääasiassa pysytään koko ajan. On kova.

Molemmat ansaitsevat pisteet, mutta koska sirdickyj:n veto yllätti enemmän, menköön pisteet sinne:

Vesa - 2 pistettä
sirdickyj - 3 pistettä
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
sirdickyj
13.03.2022 19:33:43
Haeroe;

on hyvää soittoa, ihailen. Teknisesti sellaista, mihin itse en yllä ikinä. Solistinen ote, mikä on haastavaa itselleni, kun seuraan aina kappaleen rytmiikkaa kun en muuta osaa. Tunnelma on vähän että Stones on saanut vieraakseen jonkun, jonka leipälaji on koukeroisempi tapa, ja kuten asiaan kuuluukin, sillä myös emnnään. Pidin siitä, kun loppuosassa soundi vaihtuu, mutta ei liian radikaalisti.

Vesku; on teeman tynkää, eikä pelkkää tynkää, ja taitavaa soittoa tässäkin. ja solistinen ote. Tämäkin sellaista taitavaa soittoa, mistä itse voin vain haaveilla. Tämä seurasi mun katsannossa enemmän taustaa kuin Haeroen, mistä johtuen sille pisteet.

En tykkää pisteiden antamisesta itseäni huomattavsti edistyneemmille soittajille, mutta toki olen valistunut musiikin ja kitaransoiton kuuntelija, joten josko tässkin sellainen "tuottajan" näkökulma asiaan.

Haeroe 2p
Vesku 3p

Molemmat hienoja.
Vesa423
13.03.2022 19:42:36
Ja tynkäkisan pisteet:

6p sirdickyj
5p Vesa423
4p Haeroe

Voitto ja vetovuoro siis sirdickyj:lle. Onnittelut!
sirdickyj
13.03.2022 20:03:20
Vesa423: Ja tynkäkisan pisteet:

6p sirdickyj
5p Vesa423
4p Haeroe

Voitto ja vetovuoro siis sirdickyj:lle. Onnittelut!

Laitan pari kyssäriä tonne jälkipuintiin....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)