Kai sitä voisi kokeillakin, mutta tulin hankkineeksi Palmerin PWT05MK2 virtalähteen, joka näyttäisi työntävän kustakin (eh) ulostulosta 250 mA virtaa. Kuinka ollakaan Strymon ElCapistan kertoo haukkaavansa tuon samaisen 250 mA. Lieneekö virtalähteessä siis tarpeeksi mehua, kuten maallikko luulisi? Pakkauksessa on kyllä mukana vrrantuplauspiuha, joten voin sitäkin käyttää, jos sitä minulle painokkaasti suositellaan. Rosvovaltio pitäköön suolakurkkunsa |
Palmer ilmoittanee jatkuvan minimin mitä antaa lämpenemättä ulos ja Strymon ilmoittaa mitä pedaali vie maksimissaan virtaa. Olen hyvin yllättynyt jos ei riittäisi, oon ruokkinut 250 mA vaativia pedaaleita 120 mA lähdöstäkin, josta toki seurauksena ajoittainen sammuminen. |
kojones: Palmer ilmoittanee jatkuvan minimin mitä antaa lämpenemättä ulos ja Strymon ilmoittaa mitä pedaali vie maksimissaan virtaa. Olen hyvin yllättynyt jos ei riittäisi, oon ruokkinut 250 mA vaativia pedaaleita 120 mA lähdöstäkin, josta toki seurauksena ajoittainen sammuminen. Kiitoksia paljon, tältä pohjalta kytkeydyn! Ja hienosti toimii. Ei tunnu enää delay vikisevän eikä boosteri hurisevan. Rosvovaltio pitäköön suolakurkkunsa |