Aihe: Boss Waza Air ja taustojen päälle soittaminen?
1
Keppi
28.02.2022 04:35:45
Ostin otsikon mukaisen laitteen ja toimii muuten ihan ok, mutta en tajua, miten saan taustamusiikin kuulumaan?!
Eli kun kännykkään ladattu appi toimii on naitettu kuulokevahvistimen kanssa, niin pitäisikö esim. youtubesta, kännykällä soitettu biisi automaattisesti kuulua kuulokkeista? Nyt se ei sitä tee, enkä ole löytänyt mitään juttua, missä avattaisiin aihetta..muuta kun Bossin sivulla sanottiin, että esim. youtube-taustojen käyttö soittaessa onnistuu? Tästä vaan päättelin, että pitäisi kuulua automaattisesti.
Missähän voisi olla vika?
...no ei vaineskaan;)
samiko
28.02.2022 09:29:28 (muokattu 28.02.2022 09:30:23)
Keppi: Ostin otsikon mukaisen laitteen ja toimii muuten ihan ok, mutta en tajua, miten saan taustamusiikin kuulumaan?!
Eli kun kännykkään ladattu appi toimii on naitettu kuulokevahvistimen kanssa, niin pitäisikö esim. youtubesta, kännykällä soitettu biisi automaattisesti kuulua kuulokkeista? Nyt se ei sitä tee, enkä ole löytänyt mitään juttua, missä avattaisiin aihetta..muuta kun Bossin sivulla sanottiin, että esim. youtube-taustojen käyttö soittaessa onnistuu? Tästä vaan päättelin, että pitäisi kuulua automaattisesti.
Missähän voisi olla vika?

https://www.youtube.com/watch?v=izs9DYbty6o

Näyttää toimivan kuin mikä tahansa bluetooth-laite.
Keppi
28.02.2022 09:56:41
samiko: https://www.youtube.com/watch?v=izs9DYbty6o

Näyttää toimivan kuin mikä tahansa bluetooth-laite.

No näin se varmaan siinä täydellisessä maailmassa:D

Ei vaan minulla...sen verran selvittelin, että Bluetooth -täytyisi visiinkin tuolloin vaihtaa Waza-audioksi (ohjeissa todella huonosti avattu!), mutta kun sellaista vaihtoehtoa ei edes minun puhelimeni BT-löydä!?

Onko jollain vastaavia kokemuksia?
...no ei vaineskaan;)
Progorava
28.02.2022 10:58:53
Kai laitoit ne luurit paritustilaan? Ei se kännykkä muuten siihen osaa liittyä.
Keppi
28.02.2022 12:12:20
Progorava: Kai laitoit ne luurit paritustilaan? Ei se kännykkä muuten siihen osaa liittyä.

Joo kyllä laitoin..ja itse vahvistimenhan saa kyllä "pluetuutilla" toimimaan kyllä
...no ei vaineskaan;)
spedu ray
28.02.2022 12:52:44 (muokattu 28.02.2022 15:13:01)
Yhteyttä ei vaihdeta, vaan luodaan uusi bluetooth-yhteys siihen rinnalle. Käytännössä siellä on kaksi bluetooth-yhteyttä päällä samaan aikaan kun soittaa kitaraa musan päälle:
1) se niin sanottu midipuoli, joka käytännössä on se appi eli vahvistinpuoli, tää yhdistyy monesti itsestään. Tämä ilmeisesti sulla pelaa, hyvä. Sitten:
2) mainitsemasi audio-puoli. Saat kuulokkeet paritus-moodiin siitä kuulokkeiden bluetooth-namiskasta painamalla sitä kytkintä suoraan alaspäin hetken aikaa (kunnes kuuluu joku plim-ääni), ei siis sivuille plussan tai miinuksen suuntaan. Sitten pitäisi puhelimen löytää se Wazan AUDIO -puoli.

Toivottavasti saat toimimaan, toi on loistava ominaisuus noissa kuulokkeissa. Kivasti saa lennosta puhelimesta säädettyä taustamusan voimakkuutta ja kuulokkeiden rullasta kitaran volaa, jotta saa ne hyvin balanssiin.

PS: Laita vaikka pikaviestiä, jos et saa pelaamaan, ni katotaan yhdessä, täytyyhän toi nyt saada wörkkimään.
Isn't it weird that some small pets make doo doos that look just like the food they eat? I wish I had that talent. Put it back together just the way you found it - incredible. -John Mayer
Keppi
28.02.2022 13:40:32
spedu ray: Yhteyttä ei vaihdeta, vaan luodaan uusi bluetooth-yhteys siihen rinnalle. Käytännössä siellä on kaksi bluetooth-yhteyttä päällä samaan aikaan kun soittaa kitaraa musan päälle:
1) se niin sanottu midipuoli, joka käytännössä on se appi eli vahvistinpuoli, tää yhdistyy monesti itsestään. Tämä ilmeisesti sulla pelaa, hyvä. Sitten:
2) mainitsemasi audio-puoli. Saat kuulokkeet paritus-moodiin siitä kuulokkeiden bluetooth-namiskasta painamalla sitä kytkintä suoraan alaspäin hetken aikaa: ei siis sivuille plussan tai miinuksen suuntaan. Sitten pitäisi puhelimen löytää se Wazan AUDIO -puoli.

Toivottavasti saat toimimaan, toi on loistava ominaisuus noissa kuulokkeissa. Kivasti saa lennosta puhelimesta säädettyä taustamusan voimakkuutta ja kuulokkeiden rullasta kitaran volaa, jotta saa ne hyvin balanssiin.

PS: Laita vaikka pikaviestiä, jos et saa pelaamaan, ni katotaan yhdessä, täytyyhän toi nyt saada wörkkimään.

No perhana...nythän minä sen vihdoin sain tomimaan?! Siis ihan oikein olin käsittänyt, eli painanu nimenomaan alas nappia, mutta nähtävästi en riittävän pitkään painanu?! Waza Audio ilmestyi vihdoin BT-listalle ja homma rupes pelittämään!

Katotaahan miten käy kohta uudestaan, kun kokeilen?!;D
No Joo...mutta Kiitoksia kovasti!
...no ei vaineskaan;)
spedu ray
28.02.2022 13:58:43 (muokattu 28.02.2022 13:59:07)
Keppi: No perhana...nythän minä sen vihdoin sain tomimaan?! Siis ihan oikein olin käsittänyt, eli painanu nimenomaan alas nappia, mutta nähtävästi en riittävän pitkään painanu?! Waza Audio ilmestyi vihdoin BT-listalle ja homma rupes pelittämään!

Katotaahan miten käy kohta uudestaan, kun kokeilen?!;D
No Joo...mutta Kiitoksia kovasti!

Loistavaa! Muista, että voit siellä apissa laittaa stage-moodin avulla musan soimaan ikään kuin "selän takaa", tulee hauska bändimäinen tunnelma soittoon. :D
Isn't it weird that some small pets make doo doos that look just like the food they eat? I wish I had that talent. Put it back together just the way you found it - incredible. -John Mayer
hallu
29.04.2022 11:27:30
hallu: Jep siinä on kaksi sinihammasta eli se vahvistinmallien ja efektien ohjaus toimii sillä sinihammas midillä ja ääni siirtyy tavallista bluetoothia pitkin. Ne luurithan ei tarvitse sitä kännykkää lainkaan toimiakseen, vaan kännykän softasta voi säätää niitä malleja ja ladata muistipaikkoihin kuulokkeisiin presettejä.

Hyvä jos sulla toimii, mulla on ollut vähän pätkimistä noiden taustojen kanssa, mutta kyllä ne niinkö ihan periaatteessa toimii kyllä.

Okei, nyt selvisi miksi mulla oli sitä pätkimisongelmaa. Käyttäjän virhe eli en ollut ymmärtänyt taaskaan päivittää laitteen firmistä :-D ostin tuon masiinan niin jotenkin kummallisesti oletin sen olevan sen verta uusi, että tokkopa siihen mitään firmistä vielä ehditty päivittää, vaan olipa ehditty vieläpä useampi. Mulla oli käytössä versio 1.03 ja kurantti versio tätä kirjoittaessani on 1.20 eli päivityksen jälkeen ongelmat katosivat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)