Aihe: Sooloskaba 557 - äänestys
1
Haeroe
27.02.2022 10:38:14

Wanha Wetäjä - saundi on parasta a-luokkaa. Mahtavia fraaseja! Upea soolo!

John Longs - Hieno saund. Hyvää fraseerausta. Maukkaita nuotteja.

Vesa 423 - Täälläkin on hieno saundi. Hienosti mennään mollitunnelmissa ja ollaan pentagrammin ulkopuolella. Tykkään!

Juzpe - kierroksen "erilainen" saundi, mutta hyvä on tääkin. Tilua! Tilua jo vähän liikaakin mun makuun, mutta kun sujuu, antaa kateellisten ihmetellä.

##

Melankolia upposi tähän soolottajajoukkoon ja tulos on sen mukainen. Kaikki soolot oli taas just sellaisia, että sielussa liikahtaa.

WW - 2 pistettä ammattimiehen varmuudesta
John - 2 pistettä ihan vaan, koska oli kova veto
Vesa - 1 piste mollitunnelmasta
Juzpe - 1 piste tilusta, jota kateellisena kuuntelin
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
John Longs
27.02.2022 11:15:19
Haeroe - Paljon tilaa, jotain mitä olisi ehkä kaivannut omaankin vetoon. Parit oikein maukkaat fraseeraukset, ja luonnollisen kuuloinen siirtymä dynamiikassa. Ehkä joidenkin fraasien toisto olisi nostanut vielä seuraavalle tasolle, mutta tosi maukas näinkin!

Wanha Wetäjä - Sama homma, kuin edellisessä, annetaan hengittää etenkin alussa tosi hyvin. 0.39 - 50 on omaan makuun tässä koukuinta juttua. Dynamiikan muutoksessa annetaan taustan tehdä tehtävänsä ja itse pitäydytään rennossa otteessa, ehkä hieman eroaa siinä muista.

Vesa 423 - Edelleen tehdään tauoilla musiikkia, alussa annetaan aloituksen odottaa hieman. Todella levollinen tatsi myös, jälleen asioita, joita ei itse hallitse ollenkaan. 0.50 1.06 tuntuu, että kerrotaan tarinaa, todella hyvä.

Juzpe - Tässä ei sen sijaan turhaan jätetä tilaa, annetaan energian viedä. Vanhana Vivian Campbell fanina tuli muutama juttu sieltä etäisesti mieleen, niin eihän tästä voi muuta kuin tykätä. Taustasta ehkä hieman irrallaan ja täynnä, mutta ei anneta sen häiritä. 0.24 nousu todella kova, samoin 0.49 lähtevä fraasi.

Wanha Wetäjä - 2p (Ehkä kuitenkin eniten draaman kaari tulee läpi)
Juzpe - 2p (Ehkä kuitenkin pakko antaa pisteet tällaisia sooloja diggailevana)
Haeroe - 1p
Vesa 423 - 1p
Vesa423
27.02.2022 14:50:59
2p Haeroe: Hyvää dynamiikkaa ja vuoropuhelumeininkiä. Ja makeat melodialinjat loppupuolelle. Onnistunut veto.
2p Wanha Wetäjä: Tyylikkään rauhallista ja toimivaa meininkiä.
1p John Longs: Alun kepeämpi osio vähän häitäisen oloinen paikoin. Lopun voimakkaat melodiat toimii hienosti.
1p Juzpe: Täyttä tykitystä alusta lähtien. Ja loppuun sitten vielä vähän lisää kierroksia. Kovaa soittoa.
WanhaWetäjä
27.02.2022 15:09:26

Haeroe - Herkkää tematiikkaa, hyvä soundi, mukavasti myös vaihtelua soundissa, loppua kohti vähän tiluakin, asiallinen kokonaisuus.

John Longs - Monipuolisesti tunnelmasta toiseen, bluesahtavien kuvioiden perään hevimpääkin osastoa, soundiin oisin kaivannut vähän syvyyttä, ite kun olen aikamoinen kaikusoundien käyttäjä, mutta hyvä veto kyllä.

Vesa423 - Vesan tyylistä ei voi erehtyä eli pääosin bluesmaisesti mennään toki myös hyvin taustan harmoniaa seuraten ja sopivia nuotteja lisäten, hyvä on soundikin.

Juzpe - Todella agressivinen soundi ja tatsi sekä teknisesti taitavaa soittoa, lienee kuulijan korvassa onko tausta vähän liian hempeä moiseen tykitykseen. Lievästi kateellisena kuuntelen koska oma tekniikka ei moiseen taivu eikä tule koskaan taipumaankaan.

Haeroa 1p
Vesa423 1p
John Longs 2p
Juzpe 2p
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
Juzpe
27.02.2022 22:21:55 (muokattu 27.02.2022 22:22:54)

Haeroe 2p
WanhaWetäjä 2p
John Longs 2p

Sori kommenttien puute, on sevverta kuumetta etten osaa kirjottaa
Haeroe
28.02.2022 08:19:01

Pisteet:

Wanha Wetäjä - 8
John Longs - 7
Juzpe - 6
Haeroe - 6
Vesa - 3

-> voitto WW:lle ja vetovuoro sinne.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)