Aihe: Custom-plektrat mistä?
1 2
Rot Gut
05.07.2004 12:30:16
Mutta miksipä tilaisin, kun Gatorit ovat parhaita ja niitä saa naurettavan halvalla.

Totta...ne on parhaita plektroja ja niillä on hintaa vain 50 cnt(ainakin kaikkialla kotkassa.) Suosittelen.
Hail to the king baby!
leather rebel
05.07.2004 12:37:38
140 plektraa on aika paljon.

Hyvä vaan. Ei tarvi heti ostella uusia.
Ja on varaa heitellä nimmaroituja plekuja keikoilla lavalta.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
Läpistö
05.07.2004 13:09:38

Miksei sellainen, että toisella puolella lukee "Mnet" ja toisella "GÖÖ"? :D
"Spock luulee olevansa vaikka mitä, vaikka se on pelkkä paska"
McNulty
05.07.2004 13:17:25
Dunlopilta joskus harkittiin tilausta, mutta todettiin sen olevan täysin turhaa hommaa... plektra on kulutustavaraa ja niitä hukkuu, katoaa, kuluu liian monta kuukaudessa että rahojen haaskaus custom-leproihin olisi silkkaa hulluutta. Sit ehkä jos dunlop sponssais meittii niin voitais customit ottaa =)
T-Bone
Kassu
05.07.2004 14:14:09
Ei mun mielestä 50 ole paha hinta 140 plekusta vielä kun saa sellaisia ku haluaa.
Defrayer
05.07.2004 18:40:20 (muokattu 05.07.2004 18:42:44)
Ainakin minun käteeni sopisi aika mukavasti 1.14 mm. paksunen pleku.

Ja siitä tekstistä:

Molemmille puolille yläreunaan pienellä Mnet. ja niiden alapuolelle sitten Bäy? ja toiselle puolelle H0ho!. Miten olisi?

Värillä ei kai olisi niin väliä?
"This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla.
Kassu
05.07.2004 18:59:48
Ainakin minun käteeni sopisi aika mukavasti 1.14 mm. paksunen pleku.

Ja siitä tekstistä:

Molemmille puolille yläreunaan pienellä Mnet. ja niiden alapuolelle sitten Bäy? ja toiselle puolelle H0ho!. Miten olisi?

Värillä ei kai olisi niin väliä?

Musta.
ReBeat
06.07.2004 06:56:58

"Hoho" kirjoitetaan "Hoho". Piste perässä on tärkeä (ei kuulu olla missään tapauksessa huutomerkki).

Olen aika varma, että se olin minä, joka lanseerasi tälle palstalle tuon Hoho:n. Siitä on jo suunnilleen pari vuotta aikaa, mutta ensimmäisen kerran käytin sitä tällä kitarakamat-alueella threadissa, jossa joku muistaakseni kysyi, että ovatko lämpötilojen vaihtelut vaarallisia vahvistimelle. Joku toinen sitten kertoi jotenkin näin: "... oli koko talven auto tallissa". Huvikseni veistelin siihen jotain tähän suuntaan: "Tottakai kandee pitää sisällä tallissa jos sellainen on.... ei mene lasit huuruun ja muutoin vois olla aamulla paksu nietos puskurin edessä... lapiohommia". Joku kommentoi sutkautukseeni näin: "Tämän takia kannattaa osata yhdyssanat: välttyy vittuilulta". En ollut silloin vielä rekisteröitynyt käyttäjä enkä muista käyttämääni nimimerkkiä.

Tämän jälkeen Hoho:a alkoi näkyä teksteissä kuin sieniä sateella. Itseä ei enää inspannut käyttää sitä. Kansakunta oli keskinkertaistanut sen, tehnyt siitä laimean. Olin antanut sen teille, mutta itse vetäydyin pois. Se jäi elämään.

Mulla on siis Hoho:n tekijänoikeudet. Maksakaa rojalteja jos laitatte sen plekuun! Tai tehkää halpa kopio... esim. "HoHo". Njaa. Ehkä siitäkin voisi sitten muutaman vuoden kuluttua uhata oikeudella ja vaatia muuttamaan sitä. Liian saman muotoinen. Toisaalta tällä taasen voisi olla mielenkiintoisia vaikutuksia: pre-lawsuit -plekuista tulisi arvokasta keräilytavaraa ja myöhemmät "Hohhoh" -plekut olisivat nekin kyllä ihan hyviä, mutta niissä ei olisi sitä jotain.

;)
Tekemällä ei synny musiikkia.
EtG
06.07.2004 09:09:21 (muokattu 06.07.2004 09:11:04)
"Hoho" kirjoitetaan "Hoho". Piste perässä on tärkeä (ei kuulu olla missään tapauksessa huutomerkki).

Olen aika varma, että se olin minä, joka lanseerasi tälle palstalle tuon Hoho:n. Siitä on jo suunnilleen pari vuotta aikaa, mutta ensimmäisen kerran käytin sitä tällä kitarakamat-alueella threadissa, jossa joku muistaakseni kysyi, että ovatko lämpötilojen vaihtelut vaarallisia vahvistimelle. Joku toinen sitten kertoi jotenkin näin: "... oli koko talven auto tallissa". Huvikseni veistelin siihen jotain tähän suuntaan: "Tottakai kandee pitää sisällä tallissa jos sellainen on.... ei mene lasit huuruun ja muutoin vois olla aamulla paksu nietos puskurin edessä... lapiohommia". Joku kommentoi sutkautukseeni näin: "Tämän takia kannattaa osata yhdyssanat: välttyy vittuilulta". En ollut silloin vielä rekisteröitynyt käyttäjä enkä muista käyttämääni nimimerkkiä.

Tämän jälkeen Hoho:a alkoi näkyä teksteissä kuin sieniä sateella. Itseä ei enää inspannut käyttää sitä. Kansakunta oli keskinkertaistanut sen, tehnyt siitä laimean. Olin antanut sen teille, mutta itse vetäydyin pois. Se jäi elämään.

Mulla on siis Hoho:n tekijänoikeudet. Maksakaa rojalteja jos laitatte sen plekuun! Tai tehkää halpa kopio... esim. "HoHo". Njaa. Ehkä siitäkin voisi sitten muutaman vuoden kuluttua uhata oikeudella ja vaatia muuttamaan sitä. Liian saman muotoinen. Toisaalta tällä taasen voisi olla mielenkiintoisia vaikutuksia: pre-lawsuit -plekuista tulisi arvokasta keräilytavaraa ja myöhemmät "Hohhoh" -plekut olisivat nekin kyllä ihan hyviä, mutta niissä ei olisi sitä jotain.

;)

Mäki oon keksiny sen "mun maha taitaa olla täynnä"

No ei, mul ei oo sanomista ku oon ollu messis vast 3.0 asti.

Veikkaan että sulle on kilpailioita "kuka sen keksi"

EDIT: hieno teksti +
Pakkanen karistaa nudistit
Lord of the strings
06.07.2004 09:26:18
Mutta miksipä tilaisin, kun Gatorit ovat parhaita ja niitä saa naurettavan halvalla.

Härski puhuu kerrankin asiaa.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| "Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta.
januszian
07.07.2004 22:22:28

Mä tarttisin 1.0 millisen (sininen väri yleisimmillä valmistajilla) jazz III:sen ja normaali perusplektran välimaastossa olevan terävä kärkisen plektran. Tai vaikka tuhat... Saatana ku kuluu sahatessa!!!
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Lego
07.07.2004 22:27:36
Mä tarttisin 1.0 millisen (sininen väri yleisimmillä valmistajilla) jazz III:sen ja normaali perusplektran välimaastossa olevan terävä kärkisen plektran. Tai vaikka tuhat... Saatana ku kuluu sahatessa!!!

No kyllä varmasti kuluu! Katsos kun yleensä siihen käytetään tämmöistä: http://www.mobilesharpening.biz/images/saw.jpg
Jaapati jaa
januszian
08.07.2004 05:04:59

Timmy...
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)