Aihe: The Walking Dead
1 2 3 4 573 74 75 76 77
locoloco
12.10.2021 22:47:30
Ed_Guy: Mulla taitaa nyt olla menossa viides kausi. Alexandriassa pyörivät. Odotan vain koko ajan kun Rick saa narsismipäissään idean paskoa ja teurastaa kaikki. Alkaa tämä meno kyllä lopahtaa, mutta kyllähän tätä kattoo tylsyyteen.

Mulla on menossa neljäs kausi ja 7 jakso pyörii tossa!!. paskinta tähän saakka on ollu Shanen kuoleminen ja Darylin broidi Merle kuoleminen. varsinkin Shane oli alusta asti lempihahmo ja poistu mun mielestä liian aikaisin ja Merlen poismeno just kun oli veli Darylin kanssa reunion.
Ed_Guy
13.10.2021 13:35:22
locoloco: Mulla on menossa neljäs kausi ja 7 jakso pyörii tossa!!. paskinta tähän saakka on ollu Shanen kuoleminen ja Darylin broidi Merle kuoleminen. varsinkin Shane oli alusta asti lempihahmo ja poistu mun mielestä liian aikaisin ja Merlen poismeno just kun oli veli Darylin kanssa reunion.

Darylista tulee semmonen kitisevä nössö. Rick nyt vähän loistaa tällä hetkellä.
En jaksa.
mpekkanen
18.10.2021 18:20:42
Jokos tämä syyskausi jo loppui kun ei tänään tule, eikä ensi viikollakaan?
Vaihtovirta
18.10.2021 18:40:45
mpekkanen: Jokos tämä syyskausi jo loppui kun ei tänään tule, eikä ensi viikollakaan?

Jep. Ens vuoden puolella jatkuu taas.
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!!
Ed_Guy
27.10.2021 01:51:45
Negan on alahva ukkeli. Olipa melokonen jakso, missä hänet tavattiin. Sitten muuttuikin taas kauniiksi ja rohkeiksi kausi kuusi.
En jaksa.
BMF
21.02.2022 18:50:48
Jaa tää on jatkunu taas näköjään. Kakskin jaksoa tullut.
Ei, en ole läski.
BMF
22.02.2022 13:06:45
Meinaskohan ne Rikua tuoda enää loppukaudelle takasin vai jättävätkö ukon kokonaan pois. Luulisi olevan helppoa tuoda jaksoksi tai pariksi takaisin, jos/kun tämä vika kausi tulee olemaan.
Ei, en ole läski.
mpekkanen
23.02.2022 08:12:41
Aika erikoinen ratkaisu Fox kanavalta lopettaa näyttäminen kesken kauden. Disney plussaltahan tämä nyt näkyy.
Eka jaksossa taidettiin hukata Negan. Että sekin vielä....
KaRa
18.03.2022 20:01:52 (muokattu 18.03.2022 20:02:08)
Walking dead ja breaking bad sijottuu samaan universumiin... Semi mind fuck.
Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan.
lifer
22.03.2022 14:44:40

Vaikka vituttaa hankkia mokoman takia Disney+, on silti hauska nähdä sivuosien näyttelijävalintoja vikalla kaudella. ois pitänyt hankkia se vasta sitten, kun menee taas tauolle.
mpekkanen
01.10.2022 00:25:41
Tämäkin jatkuu maanantaina. En kyllä muista mitä tässä viimeksi on tapahtunut, mutta mitäpä väliä, en katso uudestaan vanhoja osia. Hyvä, että on vihoviimeinen kausi ja loppuu koko sarja.
BMF
03.10.2022 16:36:21 (muokattu 03.10.2022 16:36:42)
HBO Maxilla näyttäis olevan vaan 16 jaksoa katsottavissa. Imdb näyttäisi, että 18 jaksoa on tuutattu ulos, WTF?
Ei, en ole läski.
Vaihtovirta
03.10.2022 16:41:46
BMF: HBO Maxilla näyttäis olevan vaan 16 jaksoa katsottavissa. Imdb näyttäisi, että 18 jaksoa on tuutattu ulos, WTF?

HBO:lle tuli joku aika sitten ne alkuvuodesta tulleet jaksot. Käsittääkseni nyt alkanut taas tulemaan uusia jaksoja joiden ensiesitysoikeudet on öö disneylla? No ei ainakaan Foxilla tai HBO:lla..
Maailma on pilannut internetin.
mpekkanen
03.10.2022 17:05:20
Disneyllä nämä pyörii nykyään. Just katsoin uusimman jakson ja se oli 17 jakso.
lifer
04.11.2022 13:13:08

Tuli hypättyä tämän pariin taas. Hyvä, että on viimeinen kausi. Jännästi ei enää niin nappaa hahmojen kehitys ja tarinat. Haluaa vaan nähdä, että mitä ne käsikirjoittajat ovat saaneet aikaan, jotta olisi jotenkin kunniallinen lopetus sarjalle, joka jossain vaiheessa oli yksi kaikkien aikojen sarjoista.
Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti".
Lohivirta
04.11.2022 13:28:46 (muokattu 04.11.2022 13:29:24)
Olen ollut sarjan fani alusta asti. Suurena zombie-genren harrastajana. Ensimmäiset kaudet olivat varmasti parhaita ja jännittävimpiä. Niissä oli vielä kauhuelementtiä mukana. Innolla odotan mitä viimeisen kauden viimeiset 3 jaksoa pitävät sisällään. Minkälaisen lopetuksen ovat luoneet sarjalle...

Itseäni ei ole missään vaiheessa häirinnyt se, että sarjassa ei ole selvitetty miksi kaikki alkoi yms. Tämän takia käsittääkseni monet ovat lopettaneet sarjan katsomisen.
kyseinen
04.11.2022 13:42:17
Lohivirta: Itseäni ei ole missään vaiheessa häirinnyt se, että sarjassa ei ole selvitetty miksi kaikki alkoi yms. Tämän takia käsittääkseni monet ovat lopettaneet sarjan katsomisen.

Sillä nyt ei väliä, mutta se että vuosikausia nyhjätään samoissa maisemissa eli puuduttavan tylsissä pusikoissa. Jotain vaihtelua olisin toivonut, ennen kuin lopulta annoin periksi. Meni toki muutenkin yli-imeläksi amerikan-perhedraamaksi.
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
bedlam
04.11.2022 15:53:41 (muokattu 04.11.2022 15:54:50)

Lopetin sarjan aikoinaan ensimmäiseen kauteen kun se ei tarjonnut mitään mitä ei olisi nähty jo tuhanteen kertaan aiemmin genren leffoissa. Mutta se Telltalen konsolipeli oli kyllä loistava. Voisin hyvinkin testata sarjaa nyt 12 vuoden jälkeen uudelleen, mutta ostin silloin Jenkki-BD:n kun se oli ainut leikkaamaton versio ja ei ole enää jenkkialueen BD-soitinta :D Näkyykö tää missä suoratoistopalvelussa?
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
mpekkanen
04.11.2022 16:38:37
bedlam: Lopetin sarjan aikoinaan ensimmäiseen kauteen kun se ei tarjonnut mitään mitä ei olisi nähty jo tuhanteen kertaan aiemmin genren leffoissa. Mutta se Telltalen konsolipeli oli kyllä loistava. Voisin hyvinkin testata sarjaa nyt 12 vuoden jälkeen uudelleen, mutta ostin silloin Jenkki-BD:n kun se oli ainut leikkaamaton versio ja ei ole enää jenkkialueen BD-soitinta :D Näkyykö tää missä suoratoistopalvelussa?

Disney plussalla on kaikki kaudet. Välillä kyllä melkoista pieni talo preerialla meininkiä, mutta on siellä ihan ok jaksojakin välistä. Kyllähän tuo juoni tuppaa toistamaan itseään ja ne alun muutama ensimmäistä kautta oli parhaat. Toivottavasti sarjan viimeiset jaksot ei vetäis ihan kuralle koko hommaa...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)