Aihe: Tiesittekö?
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Unworthy Knight
05.07.2004 20:41:55
Olen kuullu että Impaled Nazarene yhtymän Laulaja Luttinen olis käynyt Haapaveden opistolla opiskelemassa. Todisteena olen nähnyt kuvan joka kyllä voisi olla sama herra.
IHQ!
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Kakemakeväke
05.07.2004 20:42:11
Jossain lehti jutussa luki että Lerssin piti laulaa jotain st. angerilla.

Taas asiallista uutisointia. Kyseessä taisi olla viite Some Kind of Monster-dokumentissakin esiintyneeseen tapahtumaan, jossa tuottaja Bob Rock pyysi Larsia huutamaan, niin lujaa kuin mahdollista, "fuck", kappaleen kohdassa, jossa rummut lähtevät käyntiin. En millään muista, jätettiinkö tämä "fuck" pois kappaleesta, tai oliko se julkaistulla, vai vielä julkaisemattomalla kappaleella.
Tiesittekö muuten, että Beatles hajosi, kun Ringo rupesi laulamaan?
Rock-musiikki pelasti minut urheilulta.
Skebaholikko
05.07.2004 20:43:44

Kerry King oli Megadethin alkuperäinen lead-kitaristi ennen siirtymistään Slayeriin.
"Satan: Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music! Bart: Yes, sir!"
Leper Messiah
05.07.2004 21:25:20
Tiesittekös, että Three little Pigs vastasi musiikista Spiderman-Snespelissä Maximum Carnage?

Eikä?!?!?!?? w0w jeah mulla on se peli... mulla on siis tree little piggsin tallenne....'¨

Tiesittekö että Slash on oikeasti englantilainen??? äitinsä oli ja niin on hänkin
Kaikki on suurta illuusiota
jigsore
05.07.2004 22:14:53

Gremlins 2 -elokuvassa soi pätkä Slayerin Angel Of Deathia, jota Warner käytti elokuvassa ilman bändin suostumusta.
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
dictatorsh*t
05.07.2004 22:17:55
Slayer ja räppäri Ice-T tekivät Disorder nimisen biisin Judgement Night leffan soundtrackille.
Sluti666
06.07.2004 00:35:34

Olen kuullu että Impaled Nazarene yhtymän Laulaja Luttinen olis käynyt Haapaveden opistolla opiskelemassa. Todisteena olen nähnyt kuvan joka kyllä voisi olla sama herra.
IHQ!

Väärin. Bändimme entinen rumpali "Sir" Luttinen kylläkin siellä opiskeli.

Sluti666
Kyllä mies kivun kestää muttei Trio Niskalaukausta!!!
Sluti666
06.07.2004 00:38:45

Slayer ja räppäri Ice-T tekivät Disorder nimisen biisin Judgement Night leffan soundtrackille.

Ja tarkennus tähän: Slayer ja Ice-T koveroivat The Exploited:ia, kyseessä on kolmesta eri biisistä rakennettu medley.

Sluti666
Kyllä mies kivun kestää muttei Trio Niskalaukausta!!!
pehko
06.07.2004 11:41:38

In Flames vokalisti Anders Fridén juo sillon, kun on jano. WAU!
Lassie PALAA kotiin
Kassu
06.07.2004 11:49:18
Dave Mustaine ja Jessica Simpson ovat esiintyneet Turbo Terminaattorin eroottisessa novellissa.

Hoho, repesin.
Unworthy Knight
06.07.2004 12:19:33

Väärin. Bändimme entinen rumpali "Sir" Luttinen kylläkin siellä opiskeli.

Sluti666

Perkele, en olis kyllä arvannut että jätkien puheessa olisi edes jotakin totta.
Oli vaan niin vakuttavasti rehtorin viereen sijoiteltu vittuuntunut herra jossa oli tuttuja piirteitä :)

Nyt vaan etsimään taikuri Luttisen kuvaa opistomme seiniltä.
Tzädäm!
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Kapane
06.07.2004 12:45:31

Pakollinen Nu-metal osasto.

Slipknotin djllä oli alun perin kuusi toimivaa sormea per käsi, mutta ne leikattiin pois.

Limp Bizkitin Dj on House of Painin entinen DJ (vanha).

Noin se siitä sitten
Personal Jesuss & Modern Angel [Kyllä Lähtee] MEKKALA #1
dictatorsh*t
06.07.2004 12:48:00
Slipknotin djllä oli alun perin kuusi toimivaa sormea per käsi, mutta ne leikattiin pois.

Tiettekö miksi?
Minä tiedän.
Jos on kuusi sormea per käsi, on paha näyttää keskisormea mikä on tunnetusti oleellinen asia Slipknotissa.
salmivaara
06.07.2004 12:54:43

Tiettekö miksi?
Minä tiedän.
Jos on kuusi sormea per käsi, on paha näyttää keskisormea mikä on tunnetusti oleellinen asia Slipknotissa.

Haha!

Sori.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
gheisari
06.07.2004 13:28:31
90-luvulla Norjan "inner circle" suunnitteli Entombedin Nicke Anderssonin tai Uffe Cederlundin kidnappausta & murhaa.
sub zero
06.07.2004 13:30:02
90-luvulla Norjan "inner circle" suunnitteli Entombedin Nicke Anderssonin tai Uffe Cederlundin kidnappausta & murhaa.

Voisiko tämä muusikoiden.netin inner circle ruveta suunnittelemaan jotain tihutyötä? Kenet me tapettais? Suomessahan tehtiin aikanaan hauska musiikillinen tihutyö, kun Tavastian seinät (jotka oli täynnään maailmanluokan starojen nimmareita, maalattiin).
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Phobophile
06.07.2004 13:41:36
Voisiko tämä muusikoiden.netin inner circle ruveta suunnittelemaan jotain tihutyötä? Kenet me tapettais?

Turbo?
Love Subverted, Lust Perverted
MV
06.07.2004 14:29:36
Metallica on soittanut suomessa 11 keikkaa.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
CaRRion__
06.07.2004 18:45:20
Dave Mustaine ja Jessica Simpson ovat esiintyneet Turbo Terminaattorin eroottisessa novellissa.

haha.
--Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one--
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)