Laulava Kylätohtori 16.02.2022 21:50:14 | |
---|
Lovepedelin Eternityn ostin ja tänään saapui Throbak Strange Master -klooni/variantti. Vaikuttaa hyvältä. Jaskan Texas Ranger boostaa vähän enemmän keskitaajuuksia, mutta molemmat ge-boosterit häviävät Strange Masterin si-moodille... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Tympee Huttunen 16.02.2022 22:31:23 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyllä sille loputtomalle odotuksellekin pitää joku hinta laskea. Kauheaa kyttäämistä ja säätämistä ja voi olla, ettei sitä huippudiiliä tulekaan koskaan kohdalle. Pahinta on, jos menee ostelemaan jotain halvempia korvikkeita hyvää diiliä odotellessa. Kerralla kuntoon, sehän se halvin ja helpoin tapa juuri on. Totta joka sana. Kaveri juuri kiroili, kun kuusi vuotta kytännyt yhtä kitaraa hyvällä diilillä ja kun sellainen tuli vastaan, löytyikin aika vakavat vauriot ja siinä palauttamisesta oli omat säätönsä taas. |
Krice 16.02.2022 22:48:50 | |
---|
Stylus-plektra on aika hauska harjoitteluväline. Punainen "timantin" muotoinen plektra, jossa on kartion muotoinen kärki. Ideana tuossa on se, että jos rouhii vähänkään syvempää niin plektra muistuttaa siitä jäämällä ärsyttävästi jumiin. Ja tokihan huomasin, että rouhin syvempää varsinkin silloin kun aloitan jonkun skaalan tms. ja myös kielen vaihdossa välillä. Vaikea tietysti sanoa onko edes järkevää liikutella plektraa 2-3mm:n pystyakselilla kieliin nähden (eli pleku ei mene koskaan liian alas kielten väliin) vai tulisiko sitä toimeen isommallakin liikehdinnällä. Joka tapauksessa kokeilemisen arvoinen varsinkin jos tiluttaa nopeasti. Sweeppaus varmaan ainakin kohenee tällä. Plektran muuten terävää muotoilua en oikein hahmottanut, ehkä siinäkin voi olla eroja miten plektraa pitää kädessä ja terävät reunat kai muistuttaa "väärästä" otteesta, mutta itse en huomannut tuossa mitään, ilmeisesti ote plektrasta on ok-tasoa. |
Grugi 18.02.2022 17:50:22 | |
---|
Sellanen tapaus että Quad Cortexin menin ostamaan. Vaikuttaa kyllä pätevältä peliltä. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
JaaGeRMaisTeR 19.02.2022 12:44:51 | |
---|
Sitä on ihminen uskomattoman tyhmä, kun monesti luopunut irtokaapista ja aina sellaista kumminkin tarvitsee. Ny tuli tilattua Orangen 1x12 kaappi. Joku vois sitten tulla estämään seuraavan kerran, kun tämä päätyy torille. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Celestion Greenbackeja pulsonic kartioilla vuodelta 1972. Malli on G12H 75hz 16 ohm eli T1217. Tykkään kovin. Saa monenlaista hienoa soundia. 2x12 kaapissa nyt pari. Omaan makuuni parhaat kajarit mitä olen Marshalliin käyttänyt. Its only Rockn Roll |
Guitarfreak 19.02.2022 21:47:09 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Sitä on ihminen uskomattoman tyhmä, kun monesti luopunut irtokaapista ja aina sellaista kumminkin tarvitsee. Ny tuli tilattua Orangen 1x12 kaappi. Joku vois sitten tulla estämään seuraavan kerran, kun tämä päätyy torille. Jooh. Koira palaa oksennukselleen :D semmosta tää on Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
JaaGeRMaisTeR 20.02.2022 14:35:55 | |
---|
Guitarfreak: Jooh. Koira palaa oksennukselleen :D semmosta tää on Näin se tekee. Ny jälkeen päin mietin, että miksiköhän olen luopunut niistä kahdesta 212 kaapista. Hyvin pystyi hankinnoissa malttamaan muutaman vuoden sentään. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Humanoid 21.02.2022 15:48:49 | |
---|
|
McNulty 21.02.2022 16:13:25 | |
---|
Humanoid: Hieman erikoisempi Edwardsin E-SUFFER -mallin stratocaster saapui taloon: https://www.dropbox.com/s/t903pq1hyu26ok8/E-SUFFER.jpg Hassusti G-kieli pois yläsatulan urasta ;) Luin ensin että SURFER ja sekunnin ajan mielessä oli jokin Surfcasterin tapainen vekkuli. Oikein nätit runkopuut onpi Edwardsissa. Hyvä "natural" värityskin. moving in stereo |
Humanoid 21.02.2022 16:14:16 | |
---|
McNulty: Hassusti G-kieli pois yläsatulan urasta ;) Luin ensin että SURFER ja sekunnin ajan mielessä oli jokin Surfcasterin tapainen vekkuli. Oikein nätit runkopuut onpi Edwardsissa. Hyvä "natural" värityskin. Juu kielet oli löysytetty lähetyksen ajaksi, ja nappasin kuvan heti, kun sain tuon ulos paketista :) Väri on kieltämättä hyvä. Kitara on myös mukavasti relikoitunut aidosti, eli on selkeästi ollut käytössä. Pelkkää plussaa siitäkin. |
Jucciz 22.02.2022 01:58:44 | |
---|
kekehe: Celestion Greenbackeja pulsonic kartioilla vuodelta 1972. Malli on G12H 75hz 16 ohm eli T1217. Tykkään kovin. Saa monenlaista hienoa soundia. 2x12 kaapissa nyt pari. Omaan makuuni parhaat kajarit mitä olen Marshalliin käyttänyt. Onnea! Mulla on kans yhdessä kaapissa pari näitä: täsmälleen sama malli ja vuosilukukin. Tämähän on kaiutinmalli, jota Marshall ei käyttänyt kaapeissaan, mutta sehän ei menoa haittaa. T1221, T1511 ja T1281 ovat ne, joita Marshall käytti, eli G12M 75 Hz, G12M 55 Hz ja G12H 55 Hz. |
PIM 23.02.2022 11:56:44 | |
---|
Pari suosikkihumpparia 15 eurolla. Jos tarviit kirkasta humbukkeria kaulapositioon niin nää Squierin halpisbukkerit on oiva valinta. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
PIM 23.02.2022 11:59:55 | |
---|
Jucciz: Onnea! Mulla on kans yhdessä kaapissa pari näitä: täsmälleen sama malli ja vuosilukukin. Tämähän on kaiutinmalli, jota Marshall ei käyttänyt kaapeissaan, mutta sehän ei menoa haittaa. T1221, T1511 ja T1281 ovat ne, joita Marshall käytti, eli G12M 75 Hz, G12M 55 Hz ja G12H 55 Hz. Mulla on yks t1221 Pulsonicin conella vuodelta -69. Pitäs varmaan ettiä sille tyhjä komero niin sais hyötykäyttöön. Vituttaa edelleen, etta kaks näitä lähti vorojen matkaan joskus 15 viotta sitten. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Grugi 23.02.2022 12:28:24 | |
---|
Quad Cortexin kylkeen hommasin Mission Engineering EP-1-BK SPL kiikun. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
McNulty 23.02.2022 12:30:33 | |
---|
Lollar Vintage-T Telecaster mikit saapuivat. Loppuviikosta kolvailu ja sitten pääsee vertailemaan kolmen muun valmistajan Tele-palikoihin. moving in stereo |
johanssen 23.02.2022 12:59:23 | |
---|
kekehe: Celestion Greenbackeja pulsonic kartioilla vuodelta 1972. Malli on G12H 75hz 16 ohm eli T1217. Tykkään kovin. Saa monenlaista hienoa soundia. 2x12 kaapissa nyt pari. Omaan makuuni parhaat kajarit mitä olen Marshalliin käyttänyt. Sama täällä ja onnittelut myös! Mulla on tosin vuoden -73 pari käytössä. Mutta hyvin rollaa... asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
jakezzz 24.02.2022 14:09:21 (muokattu 24.02.2022 14:10:50) | |
---|
Mustanuppinen Fender Champ 12 ehdalla kumikäärmeen nahalla. Oli tarkoitus ruveta modailemaan tuota, mutta joku olikin jo kerennyt ajansaatossa jotain muokkauksia tekemään, niin taidan jättää tuollaiseksi. Jopa särökanava on lähes siedettävä ja pedaaleillahan aivan loisto peli. Olin jotenkin luullut, notta noi mustanuppiset olis Mehikolaisia, mutta USA tässä näyttää lukevan valmistusmaan kohdalla. No ehkä ton reverbin voisi päivittää paremmaksi, joten jos jollakulla on ylimääräisiä tankkeja, niin voisi kelvata. Alkuperäinenhän tuossa on huima pahvilaatikko, joka on liimattu vaffarin sisälle. https://muusikoiden.net/dyn/users/173647.jpgpidä tunkkis |
Kaihua 24.02.2022 21:10:57 | |
---|
Kuka hävitti tulilintunsa?? Minä keräsin sen talteen! Koko talven on kuplinu päässä ajatus firebirdistä kun sellaista ei ole koskaan ollut. Toissailtana taas selasin myytäviä kitaroita ja töttöröö! Harkinta-aika n. 3 sekuntia ja kitara vaihtoi omistajaa!! https://muusikoiden.net/dyn/users/173661.jpgOnneksi meillä on hotellihuoneessa MacGyverin lämpöistä kaljaa |
Antti1 24.02.2022 21:17:11 | |
---|
Kaihua: Kuka hävitti tulilintunsa?? Minä keräsin sen talteen! Koko talven on kuplinu päässä ajatus firebirdistä kun sellaista ei ole koskaan ollut. Toissailtana taas selasin myytäviä kitaroita ja töttöröö! Harkinta-aika n. 3 sekuntia ja kitara vaihtoi omistajaa!! https://muusikoiden.net/dyn/users/173661.jpg Oijoijoijoiii! Sinä senkin! On kyl vahvasti ostoslistalla, ehkä jo seuraavaksi. Nyt tulee kuitenkin ensin explorer ja St. Vincent. |