Tympee Huttunen 10.02.2022 09:12:36 | |
---|
Jester44: Jotenkin tuntuu että Bob Rock oli jo oikeastaan Metallican jäsen kaiken materiaalin jälkeen mitä he tekivät yhdessä. Ei ehkä olisi pitänyt päästää Rockia menemään, jos se nyt ei välttämättä halunnut eroon koko hommasta. Onhan toi taso St. Angerista aika tavalla noussut. |
mpekkanen 10.02.2022 11:07:47 | |
---|
Tympee Huttunen: Onhan toi taso St. Angerista aika tavalla noussut. Kyllä minusta St. Anger on paljon kovempi levy kuin DM tai Hardwired. Tuskin kuitenkaan on basistista kiinni koko homma. |
Megalomania 10.02.2022 13:16:50 | |
---|
mpekkanen: Kyllä minusta St. Anger on paljon kovempi levy kuin DM tai Hardwired. Tuskin kuitenkaan on basistista kiinni koko homma. Juu, samaa mieltä. Musta Bob Rockin tuottamilla levyillä on ollut pääpiirteittäin hyvät soundit (no ei ehkä St.Angerin rummut kuitenkaan) ja soitto kuulostaa tiukalta. DM ja Hardwired tuo kitarasoundeiltaan mulle jossain määrin mieleen Nuclear Assaultin Game Overin; soitetaan raskasta musiikkia kevyempään musiikkiin sopivilla särösoundeilla. En siis tarkoita, että Metallican pitäisi soundeiltaan kuulostaa samalta kuin vaikka Exodus tai Megadeth viimeisimmillä levyillään, mutta noilla levyillä biisimateriaali ja kitarasoundit sopii jotenkin paremmin yhteen kuin Metallican parilla viimeisimmällä. "Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." - Aristoteles |
LyraB 11.02.2022 19:37:47 | |
---|
phiit: Onhan tuossa nyt yli 20v aikaa ollu miettiä asiaa Joo ja James antoi itselleen periksi jo 2006: https://www.youtube.com/watch?v=rbaXAV56e7c Tuossa on muuten pala YouTube -historiaa. On video ladattu syyskuussa 2006. On muuten piruun tiukkaa soittoa tossa ja James kuulostaa ihan todella hyvältä tuossa bändissä. |
Regalis Apertura 11.02.2022 20:57:27 | |
---|
Juups ihan hyvä coveri;). Mikäs bändi oli taustalla? |
Hetfield 11.02.2022 21:35:52 (muokattu 11.02.2022 21:40:07) | |
---|
Regalis Apertura: Juups ihan hyvä coveri;). Mikäs bändi oli taustalla? Olikohan tota tv-ohjelmaa varten joku orkka. Alunperin James nauhoitti ton 2002 tribuuttilevylle, siihen se soitti kaiken ite. https://www.youtube.com/watch?v=lIFeJU2HPmo Tosta tuubilinkistä poimittua: "The first time I met Waylon was when a college radio station wanted to get the two outlaws together of certain different styles of music," explained James. "They thought it was a good idea if I interview him and I guess Dad helped me out with a few of the questions. It's funny 'cause my Dad wanted me to get a CD signed for him and then Waylon brought some Metallica stuff to get signed for his son. So it was completely cool," explained James meeting Waylon for the first time. Wasting My Hate on myös lähtenyt Jenningsin tarinan pohjalta. Tässä versiossa oli vastapuoli pilvessä, oon jonkun version kuullut missä sanottiin hepun nukkuneen. Joka tapauksessa: "Wasting My Hate" was inspired by Country outlaw Waylon Jennings, a good friend of James Hetfield. Waylon told James the story of when he was on vacation in Jamaica. Waylon was in a bar when one of the local Jamaicans just kept staring at him. This started to make Waylon very angry because this guy would not stop staring at him. Later, he found out that the Jamaican was high and had no idea that he was staring, meaning Waylon was angry for no reason. He was wasting his hate on the Jamaican. Alright, alright, alright! |
Jester44 11.02.2022 23:02:49 (muokattu 11.02.2022 23:03:11) | |
---|
Bob Rockista ja St. Angerista.... Tuolla levyllä on paljon potentiaalia mutta se virveli pilaa koko levyn. |
Bullitt 11.02.2022 23:58:51 | |
---|
Jester44: Bob Rockista ja St. Angerista.... Tuolla levyllä on paljon potentiaalia mutta se virveli pilaa koko levyn. Sehän on yksi parhaista rumpujutuista koko levyllä. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Jester44 12.02.2022 01:14:38 (muokattu 12.02.2022 01:15:02) | |
---|
Bullitt: Sehän on yksi parhaista rumpujutuista koko levyllä. Varmaankin vitsailet? |
juici 12.02.2022 07:07:41 | |
---|
Jester44: Varmaankin vitsailet? Tuskin. 2000-luvulla se oli itsellekin vielä täysi vitsi, mutta viime vuonna hankin viimein St. Angerin CD:nä ja tajusin, että eihän se olisi sama levy ilman sitä soundia. Se tekee siitä sen. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
bedlam 12.02.2022 09:16:32 (muokattu 12.02.2022 09:16:52) | |
---|
Ei se snare minua haitannut silloin levyn ilmestyessäkään, istuu siihen haettuun fiilikseen kuin nenä päähän. En voi kuvitella että toimisi jos virppasaundi vaihdettaisiin "normaaliksi". Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
mpekkanen 12.02.2022 09:23:30 | |
---|
bedlam: Ei se snare minua haitannut silloin levyn ilmestyessäkään, istuu siihen haettuun fiilikseen kuin nenä päähän. En voi kuvitella että toimisi jos virppasaundi vaihdettaisiin "normaaliksi". Minustakin se on hyvä. Eikös tälle levylle haettu muutenkin hieman autotallisoundia. |
Regalis Apertura 12.02.2022 10:15:22 | |
---|
Kuten olen ties kuinka monta kertaa jo todennut niin jälleen kerran: minua se snare haittasi aika huolella... Ei oikein voinut kunnolla keskittyä esim. kitaratyöskentelyyn kun snare "valtasi" niin paljon yleissoundia. |
Ojankaivaja 12.02.2022 10:44:37 | |
---|
|
Flash 12.02.2022 10:45:42 | |
---|
bedlam: Ei se snare minua haitannut silloin levyn ilmestyessäkään, istuu siihen haettuun fiilikseen kuin nenä päähän. En voi kuvitella että toimisi jos virppasaundi vaihdettaisiin "normaaliksi". Sillä versiolla levystä, jonka minä ostin, on mukana DVD, jolla bändi soittaa levyn kappaleet livenä (tai "livenä") studiossa tai missä lie treeniksellä. Siinä on normaalimpi virppasaundi, jonka ansiosta kappaleet kuulostivat omiin korviini paljon paremmalle. Ko. DVD:nkin edellisestä katsomisesta on tosin vähintään se 10 vuotta aikaa, joten pitäisi varmaan virkistää muistia tuon osalta.. Live Music Is Better! |
-Spade- 12.02.2022 11:19:56 | |
---|
Flash: Sillä versiolla levystä, jonka minä ostin, on mukana DVD, jolla bändi soittaa levyn kappaleet livenä (tai "livenä") studiossa tai missä lie treeniksellä. Siinä on normaalimpi virppasaundi, jonka ansiosta kappaleet kuulostivat omiin korviini paljon paremmalle. Ko. DVD:nkin edellisestä katsomisesta on tosin vähintään se 10 vuotta aikaa, joten pitäisi varmaan virkistää muistia tuon osalta.. Muistan kanssa, että tuota DVD:tä tuli silloin katsottua enemmän kuin kuunneltua itse levyä. Pitääkin laittaa taas pyörimään joskus. Ohan se varma. |
Joo, se dvdhän oli Robin esittely, kun levylle oli jo bassot äänitetty ennen kun liittyi bändiin. Mutta toimi ne versiot mullekin paremmin aikanaan. |
Jester44 12.02.2022 21:13:54 | |
---|
Aiempiin viesteihin viitaten jos St. Angeria päätyy kaiuttimiin niin melko varmasti tai oikeastaan ihan varmasti tuo DVD versio on se valinta. Ehkä pitäisi hommata CD:nä tai vaikka muistitikulla nuo DVD versiot? |
juici 12.02.2022 23:54:33 | |
---|
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
LyraB 13.02.2022 09:16:34 (muokattu 13.02.2022 09:19:52) | |
---|
Siis puhummeko me nyt tästä DVD:stä? https://youtu.be/jfiEtTBW9WQ Lars tykittää kyllä hyvin Edit. Huom Larssilla on Ride setissä. Vaikka ei tippaile siihen. Käyttää sitä kuin chinaansa nykyään lyöden kantilla. Mutta silti, hämmentävää nähdä Ride. |