BugBadWolf 02.01.2022 12:07:30 | |
---|
samiko: ...tai käsittäisi tahallaan väärin... Ollapa vielä niin nuori että ihan ensimmäistä päivää internetissä... En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
elon arska 02.01.2022 18:55:19 | |
---|
Ei tule kauppoja myyjänä eikä ostajana. Ihmeelliset on ajat. My friend asked me if I wanted a frozen banana. I said 'No, but I want a regular banana later, so... yes!' -Mitch Hedberg |
peezzi 04.01.2022 19:39:58 | |
---|
Vuosihan siinä taisi mennä ennenku Mayones löysi uuden tyytyväisen omistajan. Ei kannata luovuttaa jos ei ihan samalla viikolla tule kauppoja. |
korvaoo 04.01.2022 22:31:06 | |
---|
peezzi: Vuosihan siinä taisi mennä ennenku Mayones löysi uuden tyytyväisen omistajan. Ei kannata luovuttaa jos ei ihan samalla viikolla tule kauppoja. Ei ole kyllä majoneesieilla juuri arvostusta suomenmaalla, mikä sinällään on harmi, hiton hyviä ollut ainakin nuo Majot mihin olen näppini tarrannut. kaikki paitsi on turhaa. |
XTL 05.01.2022 18:23:04 | |
---|
Tai sitten arvostajilla ei ole majoneesiluokan budjettia. |
Tappajabanaani 16.01.2022 09:56:23 (muokattu 16.01.2022 09:57:17) | |
---|
Nykyään tuntuu tulevan pelkkiä haista vittu -tason tarjouksia. Ei tulis itsellä mieleenkään yrittää tinkiä kahdensadan euron pyynnistä sataa euroa pois. Taas muistuu mieleen, miksi joka myyntikierroksen jälkeen mietin, että ei pitäis varmaan ikinä enää myydä mitään pois. |
McNulty 16.01.2022 10:21:10 | |
---|
Laitoin perjantaina kaksi pedaalia myyntiin torille ja ne meni molemmat vartissa kaupaksi. Boss DD-7 (100€) ja EHX Oceans 11 (110€). Hyvä myyntiartikkeli ja oikea hinta = nopeat kaupat. moving in stereo |
Mordax 18.01.2022 13:31:10 | |
---|
Läjä pedaaleja lähti viikossa maailmalle ihan pyyntihintojeni mukaisesti. |
LesPaul70 18.01.2022 19:18:26 | |
---|
McNulty: Laitoin perjantaina kaksi pedaalia myyntiin torille ja ne meni molemmat vartissa kaupaksi. Boss DD-7 (100€) ja EHX Oceans 11 (110€). Saako udella, miksi päätyivät myyntiin? Aikaisemmista kirjoituksistasi olin saanut kuvan, että molemmat olivat olleet ihan mieluisia. Jotain parempaa tarttui haaviin? (Juu, ei ole pakko vastata.) Laudoista takki päälle vaan, sitten sä kelpaat manalaan. |
Guitarfreak 18.01.2022 20:44:07 | |
---|
McNulty: Laitoin perjantaina kaksi pedaalia myyntiin torille ja ne meni molemmat vartissa kaupaksi. Boss DD-7 (100€) ja EHX Oceans 11 (110€). Hyvä myyntiartikkeli ja oikea hinta = nopeat kaupat. Jos ei mee nii on joko väärä myyntiartikkeli ja/tai väärä hinta? Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
MustaKissa 18.01.2022 21:31:06 (muokattu 18.01.2022 21:32:01) | |
---|
Ihan hyvin on mennyt kaupaksi viime aikoina, pääosin päivässä tai parissa tavara löytänyt uuden omistajan kun olen tässä kuussa taas kalustoa myynyt. Hinnat noin 10% edullisempia kuin millä itse aikoinaan ostin. Olipa kerran kissa, kaappi ja kitara. Ilmainen IR-paketti kitaralle: https://blackcatstechno.blogspot.com/ |
Krice 24.01.2022 12:38:01 (muokattu 24.01.2022 12:38:42) | |
---|
Näköjään n. 60% ostohintaan verrattuna näyttäisi menevän aika hyvin.. aika halvalla lähtee, mutta joskus on vaan myytävä kun tarvitsee rahaa synamoduuleihin. |
Jukka Häikiö 27.01.2022 17:25:09 | |
---|
Mxr Micro amp, oli 24h torilla. Uusi:99€ Pyynti:70€, Saanti:70€, tämä noudatellen kauppaehtoja:Nouto, yhteydet puhelimella, eikä tingitä. Tämän perusteella menee hyvin. No höh, kyllä se siitä... |
ectman 27.01.2022 17:55:16 | |
---|
Mulla meni vähän aikaa sitten tc electronicin sentry heti, laitoin illalla/meni aamulla. 103 uutena/80pyynti. Asiaan saattoi vaikuttaa että oli silloin thomannilta loppu, ja saatavilla 8-12vk päästä, siksi korkea pyyntikin ;) Pedaalit yleensä kyllä menee ihan ok.. |
quiver 27.01.2022 18:10:33 | |
---|
Jep, pedaalit ovat menneet nopealla aikataululla. Osaltaan juuri tuo uusien hidas saatavuus varmaan vaikuttaa asiaan. Jengi ostelee käytettyjä, mikä vähentää saatavilla olevia käytettyjä, mikä nopeuttaa tavaran liikkumista, mikä vähentää käytettyjä... Saa nähdä reagoidaanko ostoilmoon kuinka aktiivisesti. |
opel99 27.01.2022 19:33:45 | |
---|
mallintavan vahvaimen ja multiefektilimpun laitoin torille otsikolla toinen lähtee ja vahvain meni ei se ikä vaan asenne |
samiko 04.02.2022 13:59:17 | |
---|
Torilla Ilmoituksia kaikki osastot mukaanluettuna, Kainuu 23, ja Ahvenanmaa pyöreä 0. Ei hevon kettu että on ankeaa meininkiä. |
LesPaul70: Saako udella, miksi päätyivät myyntiin? Aikaisemmista kirjoituksistasi olin saanut kuvan, että molemmat olivat olleet ihan mieluisia. Jotain parempaa tarttui haaviin? (Juu, ei ole pakko vastata.) Voimma vastatakin... nyt kun viimein huomasin :) DD-7 oli mulla ns. neljäs delay-purnukka tuolloin. Vanhan DD-3:n lisäksi talossa on myös Empress Superdelay ja MXR Carbon Copy Deluxe. Laitoin näistä vähiten käyttötunteja saaneen DD-7:n eteenpäin kun päivitin ykköslautaa, johon saapui Empress Echosystem. Mulla on nyt siis Empress Echosystem ja Superdelay hoitamassa delay-tarpeet nuissa "päälaudoissa". EHX O11 on edelleen hyvä purnukka, mutta sekin jäi paitsioon. Mä halusin Keeley Hydran, jossa asiallisen reverbin lisäksi myös harmoninen tremolo. O11:n jousikaiku ja esim. se shimmer-moodi on mielestäni oikein hyvä edelleen. Hydrassa parempi plate ja room/hall-tilakaiku. Sekä tosiaan monipuolisempi tremolo-puolisko. Jos pitäisi edelleen valita, ostaisinko tc Flashback vai DD-7/8, niin ostaisin Bossin. Ja sama reverbien kohdalla... O11 ennemmin kuin tc HOF2. moving in stereo |
McNulty 04.02.2022 14:45:29 | |
---|
Guitarfreak: Jos ei mee nii on joko väärä myyntiartikkeli ja/tai väärä hinta? Näin se on. Kama joka ei kiinnosta ketään (ja vielä mahdollisesti vähän liian kova pyynti siinä), niin ei se liikahda. Tavara jonka kaikki haluaa ja sopivan edullinen hinta, menee ihan samantien. moving in stereo |
novo 04.02.2022 23:15:01 | |
---|
McNulty: EHX O11 on edelleen hyvä purnukka, mutta sekin jäi paitsioon. Mä halusin Keeley Hydran, jossa asiallisen reverbin lisäksi myös harmoninen tremolo. O11:n jousikaiku ja esim. se shimmer-moodi on mielestäni oikein hyvä edelleen. Hydrassa parempi plate ja room/hall-tilakaiku. Sekä tosiaan monipuolisempi tremolo-puolisko. Se shimmer on tosi hyvä, jopa harvinaisen hyvä ton hintaseen purkkiin. Jousikaiku oli omaan makuun aivan kamala, mutta en mä muutenkaan niitten päälle mitään ymmärrä. Käytettynä satasen pintaan tossa piisaa kyllä terveitä soundeja oikein hyvin. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |