McNulty 02.02.2022 10:13:28 | |
---|
Haeroe: GAS-kitaran myynti-ilmon johdosta harkitsen myös vakavasti, pitäisikö kommentointi ottaa pois päältä. 12 kommenttia on jo henkilökohtainen ennätys. Osa niistä toki on täyttä asiaa. Oli miten oli, en ole aiemmin joutunut asiaa pohtimaan, vaikka paljon kamaa oon myynyt torin kautta. No ei noin pienestä pidä itseensä ottaa. Tuohan oli rölöttäjät.netin tasoon nähden varsin asiallista ja aiheellistakin ;) moving in stereo |
Tympee Huttunen 02.02.2022 10:14:46 (muokattu 02.02.2022 10:14:58) | |
---|
Haeroe: GAS-kitaran myynti-ilmon johdosta harkitsen myös vakavasti, pitäisikö kommentointi ottaa pois päältä. 12 kommenttia on jo henkilökohtainen ennätys. Osa niistä toki on täyttä asiaa. Oli miten oli, en ole aiemmin joutunut asiaa pohtimaan, vaikka paljon kamaa oon myynyt torin kautta. Heh, ilmoa katsoen ymmärrän kyllä yskän. PS. kauheassa kunnossa tuo, missä lie naarmuja tullut noin paljon. Ja siis tämä oli vitsi. |
Haeroe 02.02.2022 10:19:01 | |
---|
McNulty: No ei noin pienestä pidä itseensä ottaa. Tuohan oli rölöttäjät.netin tasoon nähden varsin asiallista ja aiheellistakin ;) Kyllä, senpä takia en olekaan niitä kommentteja ottanut pois. Kävi vaan mielessä, että voisi ottaa, jos vielä lähtee enämpi laukalle. Sekin riski tuossa on. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
p130 02.02.2022 12:41:21 (muokattu 03.02.2022 10:46:22) | |
---|
Haeroe: GAS-kitaran myynti-ilmon johdosta harkitsen myös vakavasti, pitäisikö kommentointi ottaa pois päältä. 12 kommenttia on jo henkilökohtainen ennätys. Osa niistä toki on täyttä asiaa. Oli miten oli, en ole aiemmin joutunut asiaa pohtimaan, vaikka paljon kamaa oon myynyt torin kautta. Paria vanhempaa Fenderiä kaippailin joskus ja keräsivät niin paljon huomiota avohoitopotilailta, että ylkoistan homman Pajalle, jos arvokkaampaa/harvinaisempaa kamaa pistän kiertoon. Pre-CBS:n kohdalla joku sankari otti asiakseen "todistaa", että ei ole aito asia. Tietysti mahdollisimman monella KU$€TTAJA-huudolla. Pikaviestitse tuli vielä uhkauksia kunnianloukkausrikosilmoituksista kun totesin, että hahmo on väärässä... E: Ppe->Pre Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
sankari otti asiakseen "todistaa", että ei ole aito asia Ilmoitit kai kyseisen rölöeinarin ylläpidolle? Siis asiallisesti esitetty asiallinen kritiikki erikseen, mutta tuollaista ei tietenkään tarvitse sietää kenenkään. Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/ |
p130 03.02.2022 10:50:14 | |
---|
msalama: Ilmoitit kai kyseisen rölöeinarin ylläpidolle? Siis asiallisesti esitetty asiallinen kritiikki erikseen, mutta tuollaista ei tietenkään tarvitse sietää kenenkään. Eipä tullut mieleen siinä kohtaa pyhän vihan ja uhkauksien kohteena. Homma laukesi kohtuullisen pian siihen, että romu meni kaupaksi ja ilmoitus poistui. Ei ole kyseinen hahmo vaikuttanut sen jälkeen suuremmin palstalla. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
novo 04.02.2022 23:02:47 | |
---|
Haeroe: GAS-kitaran myynti-ilmon johdosta harkitsen myös vakavasti, pitäisikö kommentointi ottaa pois päältä. 12 kommenttia on jo henkilökohtainen ennätys. Osa niistä toki on täyttä asiaa. Oli miten oli, en ole aiemmin joutunut asiaa pohtimaan, vaikka paljon kamaa oon myynyt torin kautta. Mä oon kaasutellut sitä The Older Leather Jacketiä siitä asti ku testasin. Oishan toi teikäläisen peli hieman halvempi, mutta ei kyllä pystyis nyt siihenkään. :D Tällai skidisti off-topicina. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |