Aihe: Fujigen bassot
1
pehko
02.02.2022 13:22:32
Veikkaan että paskan möivät.
paskanmöivät
02.02.2022 14:05:13 (muokattu 03.02.2022 11:28:48)
pehko: Veikkaan että paskan möivät.

Tällä kertaa olen perehtynyt aiheeseen. Se on jo toinen Fujigen basso. Ensimmäinen on vuofelta -76.
xeneth
05.02.2022 10:49:49
Outo merkki minulle mutta kiinnostus nousi huomattavasti kun googletteli asiaa. Mighty Jazz 5 olisi melko tarkasti sellaisilla spekseillä mitä on ollut haussa seuraavaksi ostokseksi.

Power-Soundin kautta näitä on ilmeisesti tullut jossakin välissä Suomeen asti. Olisi mukava saada kuulla kokemuksia jos joku on päässyt testaamaan.
m.j.o.
05.02.2022 14:20:55
Mulla on tämä, ja voin sanoa että olen tyytyväinen. Emg eletroniikan saatan tuleivaisuudessa vaihtaa mutta nyt mennään vakiolla.

https://www.power-sound.fi/product_ … ghty-jazz-dark-evolution-opb-p-5145
Ssyba
06.02.2022 18:34:13
xeneth: Outo merkki minulle mutta kiinnostus nousi huomattavasti kun googletteli asiaa. Mighty Jazz 5 olisi melko tarkasti sellaisilla spekseillä mitä on ollut haussa seuraavaksi ostokseksi.

Power-Soundin kautta näitä on ilmeisesti tullut jossakin välissä Suomeen asti. Olisi mukava saada kuulla kokemuksia jos joku on päässyt testaamaan.

Hiljattain etsin bassoa ja löysinkin mieleiseni yksilön turusta. Kävin kokeilemassa powersoundissa näitä FGN bassoja. Paria yksilöä testasin, ja kyllä ne ihan hyviä soittimia oli. Viimeistely oli hyvää, ja soundi oli myös hyvä. Todella kevyitä bassoja, ja osittain sen takia jäikin ostamatta. Mun mielestä basson kuuluu kuitenkin vähän painaakin. Hintaa noilla oli jotain 800-1000e väliltä ja tavallaan vähän jäi hämäräksi miksi noin simppelistä perussoittimesta tuollaista hintaa mutta varmaan se Made in Japan tekee tuon. Mitään pahaa sanottavaa en silti noista varsinaisesti keksi, ja ovat varmaan tosi hyvä soittimia.
paskanmöivät
06.02.2022 20:27:15
xeneth: Outo merkki minulle mutta kiinnostus nousi huomattavasti kun googletteli asiaa. Mighty Jazz 5 olisi melko tarkasti sellaisilla spekseillä mitä on ollut haussa seuraavaksi ostokseksi.

Power-Soundin tilaus on tulossa maaliskuussa.
Fujigen on tehnyt kitaroita ja bassoja 60-luvulta lähtien. Myös Fendereitä ja Gibsoneita
jne. Esim jos minun 76 tehty Grego olisi tehty vuonna -82 niin lavassa lukisi Fender.
Tilaamani basso on ainoa vasuri malli tällä hetkellä. Fujigenin tehtaalla on korkeat laatuvaatimukset. Nyt se toimii omalla merkillä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)