Aihe: Kadutko minkään kitarakaman myyntiä?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Mho
22.01.2022 06:52:38 (muokattu 22.01.2022 06:52:56)
-87 Charvel 4 ja LTD viper 400 myynti on harmittanut..Viper oli vielä sunburst viimeistelyllä.
Jonttu
22.01.2022 10:31:19

Mesa Mark IV nupin myynti... vituttaa edelleen kun tuli tyhmyyksissään myytyä se...
Onneksi sai vähän vedeltyä takaisin kun tuli JP-2C taloon :)
https://www.youtube.com/watch?v=-w-B6H0abxY
PekkaM
22.01.2022 10:32:23
PGM500CA:n osalta tuli 11 vuotta myöhemmin otettua vielä yhteyttä ostajaan mutta ei halua myydä takaisin, ainakaan toistaiseksi.
hallu
22.01.2022 16:11:35 (muokattu 22.01.2022 16:17:59)
Jonttu: Mesa Mark IV nupin myynti... vituttaa edelleen kun tuli tyhmyyksissään myytyä se...
Onneksi sai vähän vedeltyä takaisin kun tuli JP-2C taloon :)

Mutta ei se ole sama kuin Mark IV :-)

E: ai niin myin itsekin tyhmyyksissäni yhden mesan. Nimittäin joku vuosi sitten kun ostin mark IV:n ja mark V:n, niin myin Mesan TA15 vahvarin ja sitä ei todellakaan olisi pitänyt tehdä. Se oli omaperäinen laite ja luulin kun nuo isot markit tuli etten tarvitse sitä enää....... enkä varsinaiesti tarvitsekaan, mutta kaipaan kovasti ja nykyisin mietin, että olisihan se lounaslaatikko johonkin nurkkaan mahtunut.
efunkelist
22.01.2022 16:47:39

juici: Nostanpa vanhan ketjun esille, kun alkanut mieltä niin kovin kaivelemaan.

https://jptr.1g.fi/kuvat/Soittokamat/Menneet/huttukettunen.jpg

Hughes & Kettner Studio 84 a.k.a. "Reilu Kaupan Norzu" kelpaisi kyllä takaisin. Efunkelistin combosta nupiksi sahaama, minä tein uuden pohjalevyn. Meni vaihtokaupoissa naavangalle, joka laittoi sen kiertoon. Missä lie menossa nykyään.

Tätä oon joskus kaipaillu iteki ja erityisesti niitten kaappien kanssa jotka tolle tein eli sen pinon/seinän joudun mainitsemaan että kaduttaa kun möin.

Ja samaan sarjaan menee Blackheartin 100w nuppi ja kochin pedaltone II
...ja on muitakin. Ei vaan pysty kaikkea omistamaan :L
"Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008)
Aman
22.01.2022 23:15:53

Marshall JMP 2203, taisi olla vuosimallia 78. Myin muistaakseni 300 eurolla. Ois ollu vahvistinta loppuelämäks, jos ois nuorempana ja tyhmempänä ymmärtänyt :)
Hoofgrove (YouTube) - Hengentuotoksiani suoraan Klaukkalasta. Indie/laulaja-lauluntekijä, suoraan nauhalle. Neil Young/Caravan/Alice in Chains/Beatles
VIPMetal
23.01.2022 06:31:10

Myin Music Man JP7 BFR -kitaran vuosi sitten jostain ihmeen syystä, kun en ollut soitellut sillä hetkeen. Virhe. Samoin Mesan Mark V:n myynti samoihin aikoihin on välillä harmittanut. No joo, ja Mesan Roadster olis myös kans mukava yhä. Onhan noita virheitä tullut tehtyä. Hyvää kitaraa ei kyllä sais myydä.
#jussithefastfingerdeathpunch
18is9
23.01.2022 09:34:01 (muokattu 23.01.2022 10:01:16)

Ensimmäinen klassinen kitarani, Versoul Economy model, harmittaa. Se on ihan minulle minun spekseilläni rakennettu ja soi tosi hyvin. Kari sen oli veistänyt mökkirantansa koivuista, tai jotain :). Nuorena oli talous tiukalla ja oli pakko luopua siitä, nyt harmittaa. Koetin sitä joskus metsästää takaisinkin, mutta ostaja oli myynyt sen jo edelleen. Toivottavasti joku sillä soittaa eikä se vain makaa seinäkoristeena.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
crow77
23.01.2022 09:53:32
juici: Nostanpa vanhan ketjun esille, kun alkanut mieltä niin kovin kaivelemaan.

https://jptr.1g.fi/kuvat/Soittokamat/Menneet/huttukettunen.jpg

Hughes & Kettner Studio 84 a.k.a. "Reilu Kaupan Norzu" kelpaisi kyllä takaisin. Efunkelistin combosta nupiksi sahaama, minä tein uuden pohjalevyn. Meni vaihtokaupoissa naavangalle, joka laittoi sen kiertoon. Missä lie menossa nykyään.

Tännehän tuo nuppi on kulkeutunu, samassa kuosissa ja hengissä muutenkin edelleen :)
Guitarfreak
23.01.2022 10:24:39
Melkeistä paljon ottaa kupoliin jokainen myyty kikkula, mut sit taas toisaalta ne harharetket mahdollistaa oppimisprosessin, et mitä ei ainakaan seuraava soittokampe kannata olla :D

Ibanez JPM P3 kaihertaa - tosin sillä rahalla sit sai Gibson R7:an joka ollu sen +15v mukana.
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
juici
23.01.2022 12:58:50

crow77: Tännehän tuo nuppi on kulkeutunu, samassa kuosissa ja hengissä muutenkin edelleen :)

Sit kun ärsyttää katsella niin laita viestiä :)
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Jonttu
23.01.2022 14:15:21

hallu: Mutta ei se ole sama kuin Mark IV :-)

E: ai niin myin itsekin tyhmyyksissäni yhden mesan. Nimittäin joku vuosi sitten kun ostin mark IV:n ja mark V:n, niin myin Mesan TA15 vahvarin ja sitä ei todellakaan olisi pitänyt tehdä. Se oli omaperäinen laite ja luulin kun nuo isot markit tuli etten tarvitse sitä enää....... enkä varsinaiesti tarvitsekaan, mutta kaipaan kovasti ja nykyisin mietin, että olisihan se lounaslaatikko johonkin nurkkaan mahtunut.

Eihän se olekkaan, mutta onneksi niitä näkyy kyllä myynnissä aina sillion tällöin jos semmonen pitää ihan väkisin taas saada :D
Tosin toi JP-2C midiohjattavuus on kyllä melkoisen hieno homma sekä on siitä muitakin ominaisuuksia sen verran ettei nyt sen Mark IV'n perään enää itketä niin pahasti.

Mitä tästä opimme? ei pidä myydä Mesan kamoja!
VIPMetal
23.01.2022 16:52:46

Jonttu: Eihän se olekkaan, mutta onneksi niitä näkyy kyllä myynnissä aina sillion tällöin jos semmonen pitää ihan väkisin taas saada :D
Tosin toi JP-2C midiohjattavuus on kyllä melkoisen hieno homma sekä on siitä muitakin ominaisuuksia sen verran ettei nyt sen Mark IV'n perään enää itketä niin pahasti.

Mitä tästä opimme? ei pidä myydä Mesan kamoja!

Oon myyny Mini Rectifier 25&cab, Single Rectifier x2, Triaxis x2, 2:50, 2:90, Recto Preamp, Roadster, Road King, Mark V x2, OS 4x12.

Ei pitäis myydä, mutta muuten ei voi testata rauhassa kaikkia. =DD Ja ostamatta ei testata
kärsä
23.01.2022 18:00:13

PekkaM: Ai niin, sitten harmittaa JEM77BFP:n eli alkuperäisen sinisen kukkakepin myynti. Vaikka se ei ikinä tuntunut kivalta soittaa ja vaikka en pidä tummuneista vaahteraotelaudoista "moderneissa" kitaroissa.

Hei, se on yhä hyvässä hoidossa ja säännöllisessä käytössä : ) ja itse tykkään joten hyvä kai niin että saa soittoa. Se on aikalailla samanlainen soittaa kuin 777DY ja sitten taas JEM 7RB on taas ihan eri tuntuinen soitin, muistaakseni kaulakaan ei ole ihan sama profiililtaan RBssa. Itse möin olikohan 1989 FP:n joka taas ei tuntunut niin hyvältä kuin nuo mainitsemani, mutta se on alkanut harmittaa aika ajoin.
PekkaM
23.01.2022 18:25:33
kärsä: Hei, se on yhä hyvässä hoidossa ja säännöllisessä käytössä : ) ja itse tykkään joten hyvä kai niin että saa soittoa. Se on aikalailla samanlainen soittaa kuin 777DY ja sitten taas JEM 7RB on taas ihan eri tuntuinen soitin, muistaakseni kaulakaan ei ole ihan sama profiililtaan RBssa. Itse möin olikohan 1989 FP:n joka taas ei tuntunut niin hyvältä kuin nuo mainitsemani, mutta se on alkanut harmittaa aika ajoin.

No sitten kaikki on hyvin :)

En muista mikä siinä tökki, luultavasti kaulaliitos, joka mielestäni ei sopinut tilukeppiin. Toisaalta nyt tykkään soitella tuolla Gilbertin 30-vuotismallilla, jossa on sekä kaulablokki, että todellinen halko kaulana.
Jonttu
23.01.2022 20:17:29

VIPMetal: Oon myyny Mini Rectifier 25&cab, Single Rectifier x2, Triaxis x2, 2:50, 2:90, Recto Preamp, Roadster, Road King, Mark V x2, OS 4x12.

Ei pitäis myydä, mutta muuten ei voi testata rauhassa kaikkia. =DD Ja ostamatta ei testata

PAITSI siinä tapauksessa jos tulee Mesaa tilalle! :D
VIPMetal
23.01.2022 21:26:55

Jonttu: PAITSI siinä tapauksessa jos tulee Mesaa tilalle! :D

No joo, hyvä lievennys. Mark V:n tosin myin ku iski vuosikymmenen jälkeen jäätävä Marshall -kuume. V:n kans on semmonen viha/rakkaus -suhde.
Haeroe
23.01.2022 21:26:59

Minkään myynti ei varsinaisesti kaduta, mutta yhden Fenkun telen myynti oli turha aikoinaan. Sillä olisi telettänyt komiasti elämän loppuun saakka. Rahaa olisi säästynyt.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Laulava Kylätohtori
23.01.2022 22:17:47
Enemmän ne ostetut kaduttaa kuin myydyt, mutta se -56 avri, jonka uutena ostin, olisi saanut jäädä silloin myymättä.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)