Aihe: Älykitarat 1 | |
---|---|
![]() 18.01.2022 13:29:27 | |
Markkinoille ilmestynyt viime vuosina muutama merkki, mikä herättänyt mielenkiintoa. Itse olen vahvasti miettinyt koti/harrastesoittamiseen sijoittuvassa rämpytyksessä elektroakustista, jotta pääsisi kikkailemaan vähän eri soundeilla. Näiden uusien "älykitaroiden" ominaisuuksiin näyttää kuuluvan sisäänrakennetut efektit ilman piuhoja, joka ilmeisesti varustettu ladattavalla akulla. Löytyykö kenties kokemuksia, voisiko olla potentiaalinen lelu vai kenties todellakin pelkkä lelu? Lava me 2 https://www.youtube.com/watch?v=Se4GhVJCj34&t=223s Lâg Hyvibe https://www.youtube.com/watch?v=kAPtMbCOp0I&t=957s | |
![]() 18.01.2022 15:11:23 | |
Moi. jjjuuso: Näiden uusien "älykitaroiden" ominaisuuksiin näyttää kuuluvan sisäänrakennetut efektit ilman piuhoja, joka ilmeisesti varustettu ladattavalla akulla. Lainausmerkit osuvat ainakin naulan kantaan, eipä noissa kumpaisessakaan ole mitään varsinaista uutta. Älystä puhumattakaan. Pikemminkin useampaan kertaan uudelleenlämmiteltyjä ja syystä tai toisesta useampaan kertaan flopanneita ideoita kasattu jälleen kerran "uudeksi" tuotteeksi jolle on keksitty nykymuodin mukaisesti äly-etuliitteelllä varustettu markkinointitermi. jjjuuso: Löytyykö kenties kokemuksia, voisiko olla potentiaalinen lelu vai kenties todellakin pelkkä lelu? Ei ole kokemusta. Kiitos kuitenkin kun linkitit. Teoriassa ajatus on kohtuullinen, mutta ainakin mun mielestä etenkin tuossa Lava-meetoossa on unohdettu että minkä tahansa instrumentin kohdalla ostajakunta pitäisi miettiä etukäteen hivenen tarkemmin. Hiilikuitulujitemuovin myymisessä ekologisena vaihtoehtona viherpiiperömuusikolle saattaa myös tulla eteen ilmiselviä haasteita. Hintakin on sitä luokkaa että voi olla vaikea löytää potentiaalisia uhreja. Hiilikuitu sinänsä on varsin loistava instrumentinrakennusmateriaali, sitä en toki illään tapaa kiistä. Mitä tuohon kaikki-samassa-paketissa konseptiin tulee, aniharva moista haluaa. Pikemminkin halutaan mahdollisuus muokata kokonaisuutta mielensä mukaan, ja vahvasti veikkaan ettei se noissa kumpaisessakaan toimi. Ainakaan niin että ostajat saisi innostumaan. Saas nähdä kuinka noiden käy, veikkaan kyllä että mennään taannoisen modulaarikitaran jalanjäljissä patikkaretkelle unholaan. T:Samuli | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)