Aihe: Leveät lahkeet?
1 2 3
McNulty
01.07.2004 10:34:38 (muokattu 01.07.2004 12:52:54)
Leveälahkeisia aka Bellbottom farkkuja kyllä löytyy melkein kaikilta farkkujen valmistajilta... vakosametti (corduroy) bellbottomeja onkin jo hieman vaikeampi löytää... tosin, ne lahkeethan voi tehdä itse tai viedä ompelijalle. Saumasta joku 15-30cm auki (riippuu kuinka leveät haluaa) ja sit ompelee väliin lisää kangasta.

no, joka tapauksessa tässä muutama malli:
Jack & Jones - Mooty
Diesel - Shaddy
Diesel - Zathan (oma suosikki)
Pepe Jeans - Carnaby Chino
Pepe Jeans - Carnaby
Pepe Jeans - Bootcut

levi's mallisto mitä eurooppaan tuovat ovat aika basic kamaa, mielestäni tylsiä malleja... ei itseasiassa ole edes kunnon bellbottom-lahkeilla varustettuja malleja.
T-Bone
Rasvaton
01.07.2004 23:32:22
Ittellä tällaset Haydayt, ja levenee sopivasti. Oisko ollu jotain 30-50e? Hyvän tuntuset jalassa, ihan kun olis paksut pitkät tiukat kalsarit jalassa. Pidän.
ForSakeN
02.07.2004 14:21:11
Itekkin ehtiny mustia leveälahkeisia perusfarkkuja, mut ei taho löytyä kun näitä valmiiks kulutettuja sinisiä. Tympiinnyin muuten yhtenä yönä kotiin tullessa omiin farkkuihin kun niistä aina repeilee resorit kantapään kohdalta ja leikkasin koko resorit pois. :)
Höh, emmie sitä käy nostaan jos P**ka valuu alaspäin
waukku
02.07.2004 14:25:15
Ite ostin Hennesistä mustat sammarit(Girls bootcut) halvalla, makso jopa 25e. Anoppi kavensi vähän reisistä sen jälkeen kävelimme kangas kauppaan ja ostimme mustaa sametti kangasta. Anoppi avasi tuota ulko saumaa tohon vähä alle polven ja ompeli sinne ne kiilat ja perkele että tuli hianot!!!Ja halvat!!!
Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman
Mako
02.07.2004 18:25:14 (muokattu 02.07.2004 18:30:51)

No tsiigataanpa omista pöksyistä kun vaatetus on tuota 70's aika pitkälti.

Stockeria ainakin näytti olevan farkuissa, useampaakin mallia. Sitten jos sammareihin ym, lähtee niin onhan niitäkin vaikka mitä. Kysy myyjältä!

EDIT: nää nykyset on tosi coolit, pirun matalat, oisko peräti naisille tarkotettu tai jotain, olo on kuin britneyllä.

EDIT2: parasta on kyllä kun on tuo oma vaatturi, senkun näyttää kuvan ja odottaa pari viikkoa, hehe.
"Kuka minä on, missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston"
Mako
02.07.2004 18:32:01

Leveälahkeisia farkkujahan on kaikilla Merkeillä (Lee, Levis Deasel, Blue Planet jne.) mutta jos joku osaa kertoa, mistä moiset saisi mustana, niin siitä voisin jonkun löytöpalkkionkin tarjota!

Värjää!
"Kuka minä on, missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston"
Juunas666
03.07.2004 00:09:59
itse olen ostanut leveälahkeiset housut Jim & Jill liikkeestä tai Levi's liikkeestä.. ja joskus sattumalta city marketista..
Kampuzzjeah!
04.07.2004 21:39:04
minulla on leviksen 516 farkut jotka levenee sillai sopivasti,makso 75€.
"Hevi on paskimmillaankin parasta.."
P2
05.07.2004 16:22:41

Hoho, oon ostanu nyt neljät tuollaiset samasta liikkeestä, kaikki suht samanlaisia, alennuksessa 50e/kpl!
Leper Messiah
06.07.2004 22:29:04
Beaversin bonnie mallinen naistenhousu. maksoi keskisellä 35€ alessa ja helvetin hyvä malli
Kaikki on suurta illuusiota
Chaka
21.09.2004 12:28:19

Itse olen etsiskellyt kanssa leveä lahkeisia housuja ja kun asun vielä pienellä paikkakunnalla niin siellä ei ole toivookaan et löytäs, mut olen oulusta löytänyt parit ihan prkl:een nätit byysat, merkiltään ripley!! mutta olisin kyllä ihan hirmu onnellinen jos jostakin kuulisin kaupoista et mistä niitä sais:) ku teettäminenkin on aikas arvokasta, piru..!! :D
Just A Waste Of Time x)
Kosminen
21.09.2004 17:07:43

Se H&M:n merkki on sitte Divided ja tuo kysytty malli Extreme Flared Leg. Ja tyttöosastolta löytyy.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
Huoli
21.09.2004 19:58:07

Jos liikkuu joskus vähän kauempanakin, niin Nummelassa Farkkuasema.

Farkkuasemasta olen kuullut ainoastaan huonoa palautetta. Housut kuulemma ovat todella huonolaatuisia. :/
Kapina
22.09.2004 21:00:52
Haa, mulla oli joskus skidinä Very Nicet. Sillon kun ei viä mistään mitään tajunnut, piti vaan olla leveät lahkeet. Hyvät housut olivat! Ihan kunnon farkkua, ei mitään stretsipaskaa.

Niin mullakin! Mustat ja lahkeetkin leveni. Hyvin palvelivat. Nyttemmin ovat lahkeet tosin kaventuneet Very Nice-ajoista :)...
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
Kapina
22.09.2004 21:01:41

Minusta ne levenee aika reilusti... Makuasia.
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
skebajaba
23.09.2004 18:18:23
Herttoniemessä, siellä teollisuusalueella on joku farkkukauppa. Siellä on vaikka mitä.

Sieltä ostin yhdet lahkeisiin päin levenevät 501:set eikä ollu ees kalliit.

epäilen suuresti että 501 set leventyy alespäin, mutta jos haluu alaspäin levenevät niin leviksen 555 on oikeat byysat silloin...
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
Alttoviulisti
25.09.2004 13:29:50

Trumpettilahkeisia housuja en oo kyllä kaupassa nähny enää aikoihin, mut ne saa tehtyä ite nopeesti...leikkaa vaan kiilan muotosen palaset lahkeesta sisäpuolelta ja leikkaa farkkukangasta sinne lisukkeeks, voila.
The Boss
25.09.2004 17:07:47
Älkääkä unohtako kirppareita, UFFeja sekä vanhenpien ja sukulaisten vinttejä. Sieltä löytää muuten kaikkea muutakin hienoa.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Mimi
27.09.2004 13:51:53
Niin mullakin! Mustat ja lahkeetkin leveni. Hyvin palvelivat. Nyttemmin ovat lahkeet tosin kaventuneet Very Nice-ajoista :)...

Kuulin lohduttoman uutisen kun kävin ostamassa jälleen uudet mustat ja leveät Very Nicet. Tämän vakiomallini valmistus on lopunut, ja hyllyssä oli viimeiset jämähousut. PERKELE! Olisin ostanut varastoon, kun myivät 15 euron hintaan niitä, mutta kun sopivaa kokoa oli vain yhdet... Korvaavaa mallia ei ole kuulemma tulossa... Himppasen vituttaa, kun pelonsekaisin tuntein ajattelee mistä saan hankittua ensivuonna uudet... Ikävä tulee...
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)