mikke69 07.01.2022 16:18:40 | |
---|
Minulla on ollut aiemmin tc electronicsin otsikon mukainen delay pedaali. Joka jonkun ajan jälkeen katdotti muistinsa kun sammuti virrat. Myin ja vannoin etten enää moista osta. Sitten joku kertoi että muisti karoaa kun sisällä oleva patteri on tiensä päällä joka pitää siinä perus jännitteen. Noh pedaalia aukaistessa en ole löytänyt minäänlaista patteria..aika hömöksi tunnen itseni. Nyt tähän jo toista kertaa apuja kyselen. Netissä puhutaan jotain laitteen päivittämisestä, mutta tarkempia ohjeita ei meinaa löytyä vaikka kuinka nettiä selailen. Taasen nousee v..ut.s tc electroniksin vermeitä kohtaan. Osaisiko joku auttaa? |
Ei varmaan olla enää kasarilla, eiköhän toi käytä tallentamiseen flashia tms. konstia, joka ei vaadi sähköä tallessa pysyäkseen. En osaa auttaa muuten kuin varmistamalla, etteihän kyseessä ole jonkinlainen käyttäjävika? Päivittämiseen löytynee tietoa Googlesta: tc electronic flashback x4 firmware update |
uma 07.01.2022 17:58:58 | |
---|
Mulla on kanssa vuosien varrella pari kertaa tehnyt tuon tempun. Ei ole oikein liittynyt käyttämättömyyteen tai mihinkään erityiseen, yhtäkkiä vaan presetit on poissa. Nyt ei kyllä ole useampaan vuoteen veetuillut. Softat löytyy https://www.tcelectronic.com/downloads.html |
mikke69 07.01.2022 19:10:24 | |
---|
Kiitos vastauksista. Jotenkin välillä tuntuu että olen jäänyt tuonne kasarille. Toi flash muisti vaikuttaa tieteisfantasialta. Kohta varmaan väitätte että puhelimessa ei tarvitse johtoa. Vakavasti sanoen aika haastavalta ekalla kerralla näyttää toi saittivalikko eikä opastusta... mutta kiitos jokatapauksessa. Ehkä vois lähteä fbx4 halvalla... |
NitroJeesus 10.01.2022 09:17:44 | |
---|
|