Aihe: Efektilenkissä vikaa?
1
Guitaristi75
06.01.2022 17:30:13
Itselle uusi ongelma.

Mulla Orangen TH30 nuppi ja toimii ok kun vaan kitara kytkettynä. Kun laitan FX looppiin efektin, kytkeytyy vahvistimen säädöt pois kokonaan. Ei toimi kanavat, ei volume yms säädöt. Myöskään looppii laitettavat pedaali ei toimi "oikein". Joku ei kuuluu lainkaan, toinen taas pamahtaa täysille ( velasta riippumatta )..

Osaisiko joku neuvoa ja jelpata ja jos joku Oulussa niin saa tulla Hiukkavaaraan vilkaisemaankin.
speedyclarke
06.01.2022 23:41:09
Tarkista se efektilenkin putken kunto vaikka näin ensi alkuun.
HÄMYT JORAA....
samiko
07.01.2022 08:31:31
Guitaristi75: Itselle uusi ongelma.

Mulla Orangen TH30 nuppi ja toimii ok kun vaan kitara kytkettynä. Kun laitan FX looppiin efektin, kytkeytyy vahvistimen säädöt pois kokonaan. Ei toimi kanavat, ei volume yms säädöt. Myöskään looppii laitettavat pedaali ei toimi "oikein". Joku ei kuuluu lainkaan, toinen taas pamahtaa täysille ( velasta riippumatta )..

Osaisiko joku neuvoa ja jelpata ja jos joku Oulussa niin saa tulla Hiukkavaaraan vilkaisemaankin.

Sama vastaus kun aina näihin vahvarivikakysymyksiin. Stressi ja arpominen loppuu siihen kun kiikuttaa vain kiltisti vahvarin huoltoon.

Sä voit saada tähän kymmenen eri vikaehdotusta ja muutaman kokeile sitä ja tätä. Jos kyseessä ei ole putki. tai sulakevika niin tuskin tulee nettiavustuksella edes kuntoon.
Guitaristi75
07.01.2022 16:01:43
Hei,

Kiitos kaikille. Vaihdoin etuasteputken ja ongelma sinänsä ratkesi.

Tähän jatkona että osaisko joku jelpata sitten seuraavassa asiassa;

Mulla tosiaan TC G-System ja yksikanavaisen Marshallin kanssa toimii, mutta kun kytken sen Orange TH30 nuppiin seuraavasti; mitkään vahvistimen potikat ei toimi, ei volat ei muutkaan säädöt - eikä kanavan vaihdot. TC efektit kyllä tulee läpi.

Kitara --> G-system input
G system Inset sent --> amp input
Amp fx loop sent --> G system insert return
G system mono out --> amp fx loop return

Toimii efektit TCstä, MUTTA kaikki vahvistimen säädöt pimeänä. Tulee vaan clean vahvistimesta, etuaste siis ei ole mukana.
aristoteles666
07.01.2022 20:22:25

Guitaristi75: Hei,

Kiitos kaikille. Vaihdoin etuasteputken ja ongelma sinänsä ratkesi.

Tähän jatkona että osaisko joku jelpata sitten seuraavassa asiassa;

Mulla tosiaan TC G-System ja yksikanavaisen Marshallin kanssa toimii, mutta kun kytken sen Orange TH30 nuppiin seuraavasti; mitkään vahvistimen potikat ei toimi, ei volat ei muutkaan säädöt - eikä kanavan vaihdot. TC efektit kyllä tulee läpi.

Kitara --> G-system input
G system Inset sent --> amp input
Amp fx loop sent --> G system insert return
G system mono out --> amp fx loop return

Toimii efektit TCstä, MUTTA kaikki vahvistimen säädöt pimeänä. Tulee vaan clean vahvistimesta, etuaste siis ei ole mukana.

Laita se insertti paalle, sen saa ppalle ja pois kuten efektit TC:ssa
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)