Leper Messiah 05.07.2004 13:23:02 | |
---|
sen minkä parhaiten muistan, oli joskus muutama päivä ennen Metallican keikkaa. Olin silloin hyvin vittuuntunut kun kaverini hekuttivat miten siistiä on mennä sinne ja ite en saanu lippuja. Unessa pääsin johonkin Nightwishin yksiyiskeikallekaverini kanssa ja Bacstage tapaamiseen. siitä en muista niin paljoa, mutta backstagella Mrco Hietala kysy että onkos pojat menossa kattomaan Metallicaa, Siihen sanoin että ei ku ei saatu lippuja. Sitten Marco Hietala löi käteeni kolme kenttälippua ja sanoi, että kun sillä sattu olemaan ylimääräsiä ni mä voi ottaa ne. Sit siinä lesottiin ympäriinsä. Ja Se keikka oli jossai klubissa joka oli maan alla... Enkä nähnyt koko keikkaa ennen kuin heräsin perkele Kaikki on suurta illuusiota |
Yksi parhaita oli, kun lähdin kesälomalle Chinon luo hänen kesämökilleen. Taustalla soi koko unen ajan Linus. Eräs oli myös, kun Deftones soitti Suomen kauniissa kesämaisemassa järven vesirajassa. Järisyttävän kauniin keikan jälkeen Abe opetti minulle rumpujen soittoa :) "Listening to music no one else cares about doesn't make you cool, it just means you're a ska fan." |
MK2112 05.07.2004 22:37:32 | |
---|
Näin itse pari yötä sitten unta jossa hengailin Nightwishin Tuomaksen kanssa jossakin baarissa. Tuomas alkoi siinä sitten esitellä uutta leathermaniaan ja erityisesti siinä ollutta uudenlaista ja huipputehokasta kynsiviilaa! Yhtäkkiä Tuomas alkaa sitten jyystää allekirjottaneen kynsiä kyseisellä värpäkkeellä ja kas kummaa, kynnet tuli kuntoon muutamassa sekunnissa. :D "Without music, life would be a mistake." - Nietzsche |
reino 05.07.2004 22:58:01 | |
---|
Viime yönä näin unta, että Axl Rose lähetti mulle tekstiviestin missä ei lukenut mitään järkevää. JOtain mongerrusta. Sitten kerran näin kun lähikaupassa myyjän paikalla oli Sami Kuoppamäki sähkörumpuineen ja se rupes soittamaan Finlandiaa niillä. Outoa. Niin ja kerran olin Ian Andersonin kanssa ryyppäämässä. Pöllitiiin potkukelkka ja mentiin yhen kaverin bileisiin. W00t? |
Nyar 05.07.2004 23:24:43 | |
---|
Se uni tuli Jussina, kun ryyppyillan jälkeen, krapulassa, joskus Klo 17.00 pistin tietokoneen soittamaan Mp3:sia ja menin makaamaan sängylle ja nukahdin. Unessa: Yläasteemme pallokentän vieressä on jalkakäytävä jonka jälkeen oja ja rinne, jonka päässä on Autotie (ne, jotka ovat käyneet padasjoella, niin tietää). Istuskelin autotien pientareella, josta näkymä pallokentälle. Jalkakäytävällä oli rummut, jonka soittajaa en nähnyt. Ojassa soitti kitaraa kaverini ja vähän matkaa rinnettä ylöspäin istuskeli toinen kaverini soittaen myös kitaraa, mutta basistia, saati vahvistimia en nähnyt missään. Mutta kaverit sitten soitti nuotilleen Motorbreathin... Se on MegadetH, eikä MegadeatH, senkin pöhköt! |
Exhausted 06.07.2004 12:35:33 | |
---|
oon nähny unta että Nirvana soitti meidän pihassa Aneurysmiä |
elina_kerttu 06.07.2004 20:30:05 | |
---|
Olin joillain ihme festareilla kun ystäväni Lenny Kravitz tuli viereeni rappuselle istumaan ja alkoi kertomaan totuuksia elämästä. Valitettavasti en muista niistä yhtään.. Damn. Muistan vain tavan jolla hän lausui sanan "ladies". ("Laideeees") Hauska uni. tiedän, että mulla on ärsyttävä avatar... |
Stain 06.07.2004 23:46:41 | |
---|
oon nähny unta että Nirvana soitti meidän pihassa Aneurysmiä Vau. Varmaan kiva uni. Meidän basisti näki unta että olimme keikalla jonkun tavaratalon katolla. Vedettiin ilmeisesti sellaista Beatles-tyylistä rooftopkeikkaa :) Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
jefferson 07.07.2004 00:49:09 | |
---|
No... Slashin kanssa oli kyl ihan kova olla juomassa. Why drink and drive, when you can smoke and fly? |
blaah 07.07.2004 20:51:15 | |
---|
"Oltii sun kaa menos Slayerin keikalle, ja sit yhtäkkii siel oli Korn lämppärin, ja sit me oltii siel laval yhtäkkii jonku kaa, ja sit Korn pyys meit soittaa jotai niitte biisei siel haha, ja sit mä sanoin etten osannu, ja sit sä menit soittaa jotai skebaa sinne, ja sit yhtäkkii sua ei enää ollu, ja siin oli Tom Araya , ja mun faija oli sen vieres paistinpannun kaa AHAHAHAHA, ja sit Araya pyys mut siihe, sit se sano, et sun pitää käydä hakee voita tost viereisest kummitustalost, sit lähin sinne, siel oli hullut sokkelot, mut löysin sen sit lopulta, ja toin sen Tomille, ja sit ne alko mun faijan kaa paistaa jotai lihaa hahah, ja sit yhtäkkii olin jossai juhlis mun perheen kaa, siel oli joku muija Sepulturan keltases fudispaidas haha, mkehuin sille Slayerin keikan ja sit uni loppu" V*ttu mä repesin ku kaveri kerto ton sen unen Hahahahahahahah!!! |
Kosminen 07.07.2004 23:11:07 | |
---|
Ainakin sellainen on hienoa, jos kuulee unessa jonkun hyvän ennenkuulumattoman biisin, esim. jonkun bändin keikalla. Herättyään on hienoa huomata, että oma alitajunta on kehittänyt sen biisin. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
rockpock 08.07.2004 00:43:57 (muokattu 08.07.2004 00:44:27) | |
---|
Ainakin sellainen on hienoa, jos kuulee unessa jonkun hyvän ennenkuulumattoman biisin, esim. jonkun bändin keikalla. Herättyään on hienoa huomata, että oma alitajunta on kehittänyt sen biisin. joo, mulla on käynyt tuo. Olin levykaupassa ja tiirailin Alice In Chainsin "dirt" levyä ja siitä oli tullut joku specialpainos, missä oli joku 5 uutta biisiä levyn sessioista. Kuuntelin sitten niistä varmaan jotain kolmea ja olin, että ei prk mitä biisejä!! (= |
Stain 08.07.2004 00:56:25 | |
---|
Ainakin sellainen on hienoa, jos kuulee unessa jonkun hyvän ennenkuulumattoman biisin, esim. jonkun bändin keikalla. Herättyään on hienoa huomata, että oma alitajunta on kehittänyt sen biisin. Niin. Sitten jos vielä muistaa melodian niin eikun biisiä väsäämään. Erään kuuluisan yhtyeen tunnettu biisi syntyi näin.. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
Jäsen X 08.07.2004 10:19:51 | |
---|
Niin. Sitten jos vielä muistaa melodian niin eikun biisiä väsäämään. Erään kuuluisan yhtyeen tunnettu biisi syntyi näin.. minkä, mikä? "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Tupuna 08.07.2004 13:27:43 | |
---|
Alituisesti näen Provinssirock-aiheisia unia, joissa koko leirintäalue on kaaoksessa enkä pääse kotiin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
Kitaravirtuaali 08.07.2004 15:06:56 | |
---|
Tässä yksi yö tuli nähtyä aikas mukavaa unta. Sain ihan pilkkahintaan 20 000e arvoisen vahvistimen, Soldanokohan oli merkiltänsä vai mikä. Joku kallis verme kuiteskin. Hassua siinä oli se, että koko höskä koostui räkistä, jossa oli Fenderin putkietuaste (digitaalisilla säätönapeilla tietenkin, hoho) ja marsun putkipoweramp perässä. Kaappi oli joku epämääräinen, mutta muistaakseni juuri siinä luki se Soldano tai mikä olikaan. Kun vihdosta viimein sain setin huoneeni nurkkaan ja kitaran kiinni, niin johan lähti. Aivan jumalaisen rouheat rokkisäröt, olin ihan seitsemännessä taivaassa siinä bluessia ja heviä väännellessäni. Kaikki tuntui niin aidolta (lukuunottamatta sitä Fenderin nestekidenäyttöä sun muita). Sitten se kaappi ilmeisesti hävisi johonkin, ja äitini käveli sisään huoneeseen (sekä oikeasti että unessa) ja lohkaisi jotain, jonka muistanen lopun ikääni: "Siehän guru oot kun ilman kaappia soittelet". Katsoin äitiäni jotenkin hämilläni ja vilkaisin lattialle: "Kah, kaappi otti sitten ritolat", ja samassa heräsin. Kyrsi jonkin verran, oli sen verta hyvät soundit. Digitaali-Fender loikkasi uneeni varmaankin sen takia, että olin kuolaillut Fenkun Cyber-Twiniä juuri musiikkiliikkeessä, ja samalla ihaillut kolmea 412-kaappia ja räkkivermeitä. Soldano (jos se se nyt oli) jäi taas merkkinä mieleen jostain vahvistin-threadista. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |
pakokauhu 08.07.2004 16:32:11 | |
---|
Olin treeniksellä yksin. Äkkiä pamahtaa sisään Tapani Rinne yms. Rinneradio heebot jotka automaattisesti rupee jammailee messiin. Ne päättää kuvata musavideon paikan päällä ja äkkiä siellä on niin pirusti jengiä ja uus, piilossa ollu sali. Sitten joku laitto kämmenen mun naamalle ja heräsin. "Perfectionist" is mostly an eufemism for a pain in the ass. |
pakokauhu 08.07.2004 16:35:16 | |
---|
Olen huoneessa pahan puoleni kanssa, joka on ääriryhmään kuuluva fundamentalisti. Katossa olevista mustista putkista alkaa kuulua perkkuja paholaisen intervallissa, jonka luonnollisesti tulkitsen heti seuralaiselleni joka on lievästi sanottuna kauhuissaan ja perääntyy nurkkaan. "Perfectionist" is mostly an eufemism for a pain in the ass. |
Ozzman 08.07.2004 16:38:30 | |
---|
Oudoin oli ehkä tämä: Olin unessa ihan normaalisti kaupassa karkkia ostamassa kavereiden kanssa. Yhtäkkiä Metallican jätkät tulee siihen about kakskymppisinä jutteleen meiän kanssa. Puhuttiin sitten niiden musiikista, että kuinka hyviä levyjä ne oli tehny. Puhuttiin Black albumistakin vaikka ne oli unessa vasta kakskymppisiä. No, hetken aikaa puhuttuamme, tuli mieleen Creeping death. No kehuttiin sitä sit kavereiden kanssa ja Hetfield sano, että tehän voisitte tehdä siitä ekan hittimme. No lähettiin kaupasta ja siitä tuli meidän hitti. :) Ice Cold Fucking Beer You Know! - James Hetfield |
seeprahim 09.07.2004 13:04:44 | |
---|
Kerran näin unta, että olin menossa The Sisters of Mercyn keikalle. Paikasta ei mitään tietoa, mutta kävelimme jonkun suuren hallin poikki, se oli täynnä pylväitä. Mukana oli ilmeisesti lukiolaiset ja osa yläasteelaisista. Istuimme elokuvateatterimaiseen saliin, penkitkin olivat punaista samettia ja sellaiset auditoriopenkit niinkuin e-teattereissa yleensä (?). Meille jaettiin pelastusrenkaat, koska showhun kuului kuulemman märkiä erikoistehosteita. Olin ihan innoissani - sitten bändi tuli lavalle. Andrew Eldritch näytti ihan vieraalta. En myöskään tunnistanut ensimmäistä biisiä ja olin vihainen. Sitten heräsin ja vihastuin, koska olisin halunnut nähdä keikan loppuun. :-/ "i feel just like a Leonard Cohen-record.. nobody listens to me." |