TexasFlood 28.06.2004 11:30:45 | |
---|
sitäkin siellä joskus kiroilivat kun about 5 vuotta sitten tuli se hendrix-strato (peilikuva kitara) ja joku äijä tilas sen sinne ja oli ihan "juu juu ostan ostan", mutta ilmotti sitten että tää on kyllä tosi outo soittaa etten mää kyllä varmaan... loppujen lopuksi kitara tais roikkua siellä pari vuotta ja hinta oli loppujen lopulta niin alhainen, että siitä ois vasenkätinen saanut vähän helvetin edullisen jenkkistraton.. Heh, se Strato maksoi 3500mk. Oli se vähän outo soittaa, mutta sääli se olisi ollut jättää sinne liikkeeseen sillä hinnalla. Treella vielä asuessani tuli käytyä paikallisissa liikkeissä ja Soitinkeskus osoittautui ainakin itselleni parhaaksi. Mukavaa jutustelua, ei kiirettä mihinkään, vaikka sulkemisaikakin olisi ollut. Aina sai tavaraa ja halvemmalla, kuin mistään muualta tilailemalla. Tavaran sai heti mukaansa ja sai maksaa silloin, kun itsellä oli sellainen tilanne, että oli rahaa. Nykyisinkin Treella vieraillessani ja paikassa käydessäni saa aina lämpimän vastaanoton. Täyden kympin toimintaa, josta moni muu liike voisi ottaa mallia ! |
saturnzreturn 28.06.2004 13:28:10 | |
---|
Heh, se Strato maksoi 3500mk. ei jumaleisson, harmitti tuolloin itseä ettei ollut pesookaan pussissa. hintahan laski kun lehmän häntä noin kuukauden välein ja...niin, halpa jenkkistrato ja vieläpä keräilymalli. my wallet's fat and so is my head |
KMT 28.06.2004 16:34:43 | |
---|
Minä olen Tammelan torin vieressä olevassa liikkeessä käynyt eikä siellä juuri palvelua saa. Itse suosin Ahosen musiikkia "Ääninäytteittesi perusteella suosittelisin suuntaamaan sen musiikillisen monilahjakkuutesi lähinnä sinne kuuntelupuolelle" -JK |
kaukopoika 28.06.2004 20:06:21 | |
---|
Menee ehkä vähä off topic,mutta pakko KMT:lle ja muille nuoremmille soittajille kertoo,että oli ne aikoja kun Ahosen musiikki oli vielä vanhassa paikassaan eli nykyistä yhden korttelin verran muistaakseni Särkän niemeen päin. Tavaraa oli kahdessa kerroksesa ja kelarikerroksessaki oli vielä varsinaisen liiketilan takana yksi varasto lähinnä kytettyä tavaraa. Kerranki Kaukopoika oli taas Tampereella käymäs ja marssi kipakan baarikierroksen jälkeen Ahoseen sanoen:Tarttis saada jostain sunbursti stratocasteri vibrakammella,olisko teillä?Siihen vanha A itse sanoi,että taitaa tuolla kellarissa yksi olla ja niin tarttui mukaan 77' kaunottareni,joka on mulla vieläkin ja vuosi oli 88',ja pelillä hintaa muistaakseni 3500 markkaa. No tuo nyt oli tietysti pelkkää sattumaa ,ei niitä nyt niin paljoo liikkeissä silloinkaa näkyny,tosin silloin saatto olla melko varma kun Straton osti,että se on USA-peli,ei ollu tuolloin vielä pahemmin Meksiko ja Japani osastoo,oli jotenki helpompaa käydä muutenki silloin kauppaa,kun ei ollu liikaa valinnan varaa ja oli yhteen malliin seonnut.Niihin aikoihin Ahonen taisi kyllä olla kaupungin musaliike numero uno,itse aloitin asioinnin siellä vuonna 82'. |
saturnzreturn 29.06.2004 01:16:24 | |
---|
Itse suosin Ahosen musiikkia palvelua sieltä kyllä saa joo, mutta eivät tiedä siellä mistään mitään my wallet's fat and so is my head |
KMT 29.06.2004 03:00:33 | |
---|
palvelua sieltä kyllä saa joo, mutta eivät tiedä siellä mistään mitään No oli ainakin ensimmäinen musaliike, jossa tiedettiin, että kaapin ja vahvistimen väliin ei kelpaa normaali kitarapiuha "Ääninäytteittesi perusteella suosittelisin suuntaamaan sen musiikillisen monilahjakkuutesi lähinnä sinne kuuntelupuolelle" -JK |
superfly 29.06.2004 11:07:52 | |
---|
palvelua sieltä kyllä saa joo, mutta eivät tiedä siellä mistään mitään Tästä eri mieltä. Palvelusta ei kyllä voi puhua tämän kaupan kohdalla. Olen myös asioinut tässä liikkeessä 80-luvun puolesta välistä alkaen ja käynnit ovat olleet lähinnä surkuhupaisia. Silloin ennen oli sentään hyllyissä jotain myytävääkin tosin. Nykyään pelkkää pölyistä ja järkyttävän yläkanttiin hinnoiteltua roinaa täynnä. |
rok 03.07.2004 18:59:55 | |
---|
palvelua sieltä kyllä saa joo, mutta eivät tiedä siellä mistään mitään Palveluahan kai sekin on että tarjotaan asiakkaalle pontikkaa, jota myyjät ovat viinankärystä päätellen ehtineet reilusti naukkailla....Tapahtui 2000-luvulla liikkeen normaalina aukioloaikana, en kyllä uskaltanu ottaa huikkaa...;) "Floor it, that's technical talk!" |
Yllättävän vaihtelevia kokemuksia ihmisillä. Itse olen saanut parasta palvelua Tammer-Pianossa ja kaksi kitaraa olen sieltä ostanutkin. Floikan varaosiakin antoivat ehjästä kitarasta, kun niitä ei ollut muuten vapaana. Alennusta on aina tullut pyytämättä ja kamoja kehotettu kokeilemaan, vaikka mikään vakiokasvo en kaupassa olekaan. Tampereen musiikin alakerran palvelusta on paljon huonommat muistot. Kerroin saaneeni toisessa liikkeessä hyvän tarjouksen kitarasta, jota heillä ei myyty. Liike haukuttiin suht tylysti lyttyyn ja kitaran merkki vanhentuneeksi roskaksi, jota ei saa kaupaksi kuin polkuhintaan. Soittimien kokeilemiseenkin on suhtauduttu nihkeästi. Molemmilla kerroilla palasin rahat kourassa Tammelantorille. |