Iskariot 28.12.2021 12:31:36 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Siitä on vierähtänyt hetki, ku tänne on mitään tullut laitettua. Tilasin fender lead 2 verkkiksestä. Saa semmoisen kepakon joka ei ihan niin paljoa hirvitä, kun nuorempi kaivertaa haarukalla siihen oman nimmarin. Minäkin shopautin Verkkokaupasta Fenderin kun myyvät Player-sarjan kepukoita edullisesti. Butterscotch blonde Player Tele odottelis postissa noutoa työpäivän jälkeen. Sellainen robusti sohvakitara oli nyt hakusessa kun ei lespaa viitsi paiskoa miten sattuu... No niin... No ei! |
JaaGeRMaisTeR 28.12.2021 13:36:29 | |
---|
Iskariot: Minäkin shopautin Verkkokaupasta Fenderin kun myyvät Player-sarjan kepukoita edullisesti. Butterscotch blonde Player Tele odottelis postissa noutoa työpäivän jälkeen. Sellainen robusti sohvakitara oli nyt hakusessa kun ei lespaa viitsi paiskoa miten sattuu... Samalla linjalla hankinnat. Kytännyt välillä tuota toria ja tarjouksia, mutta hinnat kirinyt aika pahasti. Kattelin tuossa eilen mim stratoa torista. Samanlainen plus top mikä itelläkin joskus oli. Hinta vain reilu 250€ enemmän kuin aikoinaan f-musiikissa. Jatketaan vielä, että ostin lisäksi hk:n sinisen jonkun nano nupin. Heikkoa on tarjonta vahvistin osastolla. Joutui tyytymään uuteen trankkuun. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
McNulty 28.12.2021 14:56:46 | |
---|
Iskariot: Sellainen robusti sohvakitara oli nyt hakusessa kun ei lespaa viitsi paiskoa miten sattuu... Mä kaipailen järkevää HSS-mikitettyä, jollain modernilla "perinneräikällä" joka ei siis ole Floikka. Tosin, mä taidan päivittää tuota vanhaa Aria Pro II:sta Schallerin uudella räikällä, josko se sitten toimisi kuten haluan. Mun 200€ halpiksesta on kuoriutunut aito tonnin vehje, siihen kun on nyt vaihdettu mikit, tehty kaula- ja nauharemppa, otelaudan hionta ja jos vielä tuon tallan päivittää... Toisaalta, emmä samalla rahalla olisi saanut yhtä hyvin lapaseen sopivaa ja kuivine puineen loistavasti soivaa Super Stratoa, että sikäli. moving in stereo |
Ostin tässä kuussa vuosien tauon jälkeen uuden kitaran. Bassoja sun muita soittimia on kyllä tullut osteltua, mutta ei kitaroita. Yamahan 12-kielinen akustinen mallinimeltään FG720S-12 tuli hommattua, kun halvalla sain. Ollut kiva leikkiä sen kanssa kahden markan Mikko Alataloa. On kyllä 12-kielisessä akustisessa kitarassa oma tenhovoimansa, jota ei muualta kyllä löydy. Vuosiin ei sellaista ollut, mutta nyt löytyy taas. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
LepakonNahka 30.12.2021 22:17:16 (muokattu 30.12.2021 22:19:24) | |
---|
Greco JS-600 John Sykes Les Paul Custom vuodelta 1990. Paras LP jota oon soittanu. |
TTV 31.12.2021 15:39:21 | |
---|
Empäs saanut tänä vuonna mitään kitarakamaa, ei edes plekuja tai kieliä. Tilasin kyllä kesällä Bossin HM-2W pedaalin, mutta sitä ei vieläkään ole saatu toimitettua, liekö Bossin tehtaalla komponenttipulaa tai sitten konttiralli on epäsuotuisaa. Ainoa kauppatapahtuma oli Revv G120 MK II nupin myynti :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
korvaoo 31.12.2021 15:55:21 | |
---|
TTV: Empäs saanut tänä vuonna mitään kitarakamaa, ei edes plekuja tai kieliä. Tilasin kyllä kesällä Bossin HM-2W pedaalin, mutta sitä ei vieläkään ole saatu toimitettua, liekö Bossin tehtaalla komponenttipulaa tai sitten konttiralli on epäsuotuisaa. Ainoa kauppatapahtuma oli Revv G120 MK II nupin myynti :-) Kaikki bossin pedaalit on varattu koronarokotuksiin :D kaikki paitsi on turhaa. |
Pepe-13 01.01.2022 04:16:45 (muokattu 02.01.2022 02:19:06) | |
---|
Koska Bosseja ei saa uuden rokotekierroksen takia, tilasin Reverbin kautta JPTR DX:n Tesla Wolf v2 overdrive/distortion/fuzzin. En oikein tiedä mihin kategoriaan pedaali menee, mutta hyvältä kuulostaa. https://youtu.be/wxJ8LDfDHrsAnd hold on for tomorrow, singing |
novo 01.01.2022 04:23:19 | |
---|
Pepe-13: Koska Bosseja ei saa uuden rokotekierroksen takia, tilasin Reverbin kautta JPTR DX:n Tesla Wolf v2 overdrive/distortion/fuzzin. En oikein tiedä mihin kategoriaan pedaali menee, mutta hyvältä kuulostaa. https://youtu.be/P30aFkN_hCE Väärä linkki sulla ;) Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Larzes 02.01.2022 00:08:42 | |
---|
Musta pulttikaulainen ESP M-II EMG:n 57/66:lla ja SPC:llä. Het set tilalle ja nauhoille kunnon kiillotus, kyllä kelpaa! 57/66 soi myös hyvin, mutta menee seuraavaksi Eclipseen. Ostoilmoituksella tarttui orkkis Jacksonin SL3 trans black -värityksellä. JB soi tässä aivan toisin kuin pulttikaulaisissa, mutta Hot Rails kaulamikkinä ei oikein nappaa. Suosituksia sinkkukokoiselle humpparille? Lil' 59? Tykkään että kaulamikissä olisi myös vähän twangia. Paskaa soittoa jo syksystä 2008 |
Pepe-13 02.01.2022 02:18:28 (muokattu 02.01.2022 02:20:15) | |
---|
novo: Väärä linkki sulla ;) Kiitos! Korjattu alkuperäiseen ja tähän! https://youtu.be/wxJ8LDfDHrs Tosin olisihan tuo Rainger FX Trap snare aika hauska leikkikalu ja apu omien looppien sekä aihioiden tekemiseen. And hold on for tomorrow, singing |
L.H 04.01.2022 20:29:58 | |
---|
Torilta Bossin DD-3 ja Greenback pari. Vähän oli yritystä vahvistimen ostoonkin, mutta toisen myyjälle ei sopinut kaupankäynti tälle viikolle ja toinen ei ole vastannut mitään. Ehkä parempi näin, kun välttämättä mitään oikeaa tarvetta ei ole. |
korvaoo 04.01.2022 22:28:35 | |
---|
Ostin Tokain Love Rock 2:n... ja vaihdoin sen jo pois, vaihdossa tuli Fenderin Mustang P90 joka tuli myös vaihdettua heti Ibanezin RG1120PBZ-CIF Preemiumiin. Josko nyt mukamas piisais taas hankinnat :D No ei tuohon usko Erkkikään vaan jos nyt edes tovin olisi rauhallisempaa :) kaikki paitsi on turhaa. |
Mho 05.01.2022 11:39:32 | |
---|
Iban Roadcoreen uutta tallamikkiä, nyt SH-14 haettu ja illalla kolvaillaan.. |
Laulava Kylätohtori 05.01.2022 11:53:49 | |
---|
Viime aikoina onkin tullut osteltua speduja. Osa näistä onkin jo onneksi myyty. Mad Professor: Silver Spring Reverb Mad Professor: Loud'n'Proud Fulltone: Fat Boost 2 Carl Martin: Panama Keeley: Hydra Fender: Engager Boost Dunlop: Band of Gypsys Fuzz Mini Bogner: Extacy Blue Xotic: RC Booster v2 Orange Electrics: Moon Vibe Mk II Pigtronix Philosophers Tone Germanium Gold Ltd Olen todella ihmeissäni, että näiden oston myötä en soita paremmin, en kuulosta paremmalta, en ole saanut tarjouksia huippubändeihin, en ole parempi ihminen, en saanut palkankorotusta, lapseni eivät arvosta minua yhtään sen enempää kuin ennenkään, enkä saanut kunniaa ja arvostusta kylänmiehiltä. Mutta jos edes täällä meikäläisen street cred -pisteet nyt nousisivat uuteen huippuunsa... Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
WanhaWetäjä 05.01.2022 12:05:25 | |
---|
Tulihan tuossa just ennen Joulua hommattua Helix Floor Stompin tilalle, kylkiäisenä tuli Helix Native, taitaa tajous olla voimassa Line6:lla vielä tämän kuun loppuun eli minkä vaan Helixin ostajalle ko plugari ilmaiseksi kun rekisteröi laitteen. Native on jotenkin vaisumpi dynamiikaltaan mutta onhan siinä puolensa mm reamppauksen suhteen kuin myös erilaisia variaaatioita efekteistä, impulsseista ja ylipäätään säädöistä voi testailla helposti jälkikäteen, rauta Helixilla tuo onnnistuu kesken soitonkin jalkakytkimillä mikä on todella kätevää vaikkapa just impulssikirjastoja selatessa. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
McNulty 05.01.2022 12:10:30 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Viime aikoina onkin tullut osteltua speduja. Osa näistä onkin jo onneksi myyty. Mad Professor: Silver Spring Reverb Mad Professor: Loud'n'Proud Fulltone: Fat Boost 2 Carl Martin: Panama Keeley: Hydra Fender: Engager Boost Dunlop: Band of Gypsys Fuzz Mini Bogner: Extacy Blue Xotic: RC Booster v2 Orange Electrics: Moon Vibe Mk II Pigtronix Philosophers Tone Germanium Gold Ltd Olen todella ihmeissäni, että näiden oston myötä en soita paremmin, en kuulosta paremmalta, en ole saanut tarjouksia huippubändeihin, en ole parempi ihminen, en saanut palkankorotusta, lapseni eivät arvosta minua yhtään sen enempää kuin ennenkään, enkä saanut kunniaa ja arvostusta kylänmiehiltä. Mutta jos edes täällä meikäläisen street cred -pisteet nyt nousisivat uuteen huippuunsa... Jos päätät luopua Hydrasta niin viestittele. Mulla tarkoituksena hankkia Fenkun combon fx-looppiin Keeleyn Hydra + Eccos parivaljakko. moving in stereo |
velipekka 05.01.2022 12:21:42 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Viime aikoina onkin tullut osteltua speduja. Osa näistä onkin jo onneksi myyty. Mad Professor: Silver Spring Reverb Mad Professor: Loud'n'Proud Fulltone: Fat Boost 2 Carl Martin: Panama Keeley: Hydra Fender: Engager Boost Dunlop: Band of Gypsys Fuzz Mini Bogner: Extacy Blue Xotic: RC Booster v2 Orange Electrics: Moon Vibe Mk II Pigtronix Philosophers Tone Germanium Gold Ltd Olen todella ihmeissäni, että näiden oston myötä en soita paremmin, en kuulosta paremmalta, en ole saanut tarjouksia huippubändeihin, en ole parempi ihminen, en saanut palkankorotusta, lapseni eivät arvosta minua yhtään sen enempää kuin ennenkään, enkä saanut kunniaa ja arvostusta kylänmiehiltä. Mutta jos edes täällä meikäläisen street cred -pisteet nyt nousisivat uuteen huippuunsa... Tuttu tunne, kamat pro-tasoa, soitto yhtä surkeaa kuin ennenkin... Tuo Moon Vibe on joskus kovastikin kiinnostanut, jakaisitko tuntemuksia siitä ? |
VIPMetal 05.01.2022 13:30:40 | |
---|
Vuosikausien 1spot muuntajien ja hurinoiden kanssa säheltäneenä pistin lopulta Cioks DC-7: tilaukseen. Luultavasti virtalähde on ollut huono paikka säästää. =D #jussithefastfingerdeathpunch |
Laulava Kylätohtori 05.01.2022 16:14:00 (muokattu 05.01.2022 16:15:56) | |
---|
McNulty: Jos päätät luopua Hydrasta niin viestittele. Mulla tarkoituksena hankkia Fenkun combon fx-looppiin Keeleyn Hydra + Eccos parivaljakko. Myin tämän melkein saman tien eteenpäin. En, koska se olisi ollut huono, vaan koska en yksinkertaisesti tehnyt sillä yhtään mitään. Mietinnässä Uraltonen Reverb, siinä olisi sopivasti nappeja. e. Moon Vibe on varsin tuore ostos, ei ole vielä pahemmin käyttökokemusta. Mutta äkkiseltään vaikuttaa kyllä erinomaiselta ja tuo center-potikka on jännä. Se vaikuttaa basson ja yläpään määriin. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |