Aihe: MUSIIKKILUKIOON 2022
1
lunarlanding
26.12.2021 23:26:20 (muokattu 26.12.2021 23:29:30)
moi! oon tällänen 15v ihmisen alku kuopiosta ja nyt olis se aika kun täytyy miettiä mihin hakee jatko-opiskelemaan. musiikkilukio tietysti kiinnostais. ala-asteen 3-6lk olin musiikkiluokalla mutta nyt sit yläasteella en enää. musiikkiluokalla ollessa lauloin kuorossa ja kävin saksofonitunneilla ja soitin saksofonia orkesterissa ja pienemmissä kokoonpanoissa. pianotunteja kans takana se noin 6v. teoriatunneilla tuli kans joskus pakotettuna jonkun aikaa käytyä mut en kyllä muista kuinka pitkälle niitä suoritin. musikaalissa kertaalleen oon ollu laulamassa ja tanssimassa kans. :D että tämmöset taustat mulla musiikissa.

laulaminen on kuitenkin aina ehkä eniten tuntunu siltä omalta jutulta ja oonkin haaveillu oman bändin perustamisesta, biisien kirjottamisesta ja laulamisesta. aattelin et musiikkilukio vois antaa hyvät mahollisuudet tähän. muutenki ois mukava päästä näitä yläasteen aikana vähän ruostuneita musiikillisia taitoja herätteleen kun nyt tuntuu et motivaatioo taas on. niin että mitä osaatte sanoa suomen musiikkilukioista? haluisin siis mieluusti pois kuopiosta eli lumit on vähän niinkuin poissuljettu.

toivottavasti tulis ees pari vastausta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)