Jeszse 19.12.2021 12:05:31 | |
---|
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Pinewood 19.12.2021 12:28:35 | |
---|
|
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Pinewood 19.12.2021 12:53:27 | |
---|
Jeszse: Juu no siis näitä löysin itekkin, mutta kun kysyttiin laadukkaita ni en huomioinu pro snakeja ollenkaan. Laitoin tuon mainoslauseen lainausmerkkeihin, jota sopii tulkita miten vain. Itsellä on tuollainen kaapeli kitaracombon sisällä "kiinteästi" asennetuna, joten irrotuksia tai muuta rasitusta ei pahemmin tule. Varmuuden vuoksi ostin kuitenkin toisen samanlaisen varalle. :) |
velipekka 20.01.2022 23:07:08 | |
---|
On käynyt mielessä, että kokeilisi jotain muuta noiden V30:ten tilalle. Ehkä "monipuolisempaa" ja sekoitaen elementtejä esim. WGS Retro + WGS ET65 tai WGS Retro + WGS ET90. Onko tullut noita kombinaatioita kokeiltua ? Kaappi siis 2x12 ja vahvistimet Mesa V ja Mesa Roadster. |
hallu 20.01.2022 23:27:37 | |
---|
velipekka: On käynyt mielessä, että kokeilisi jotain muuta noiden V30:ten tilalle. Ehkä "monipuolisempaa" ja sekoitaen elementtejä esim. WGS Retro + WGS ET65 tai WGS Retro + WGS ET90. Onko tullut noita kombinaatioita kokeiltua ? Kaappi siis 2x12 ja vahvistimet Mesa V ja Mesa Roadster. Mulla on Zilla Fatboyssa 2x12 vaakassa ja vaihdoin V30 elementit WGS ET65:in enkä ole katunut päivääkään. V30 toimi hyvin kliinillä tsoundilla, vaikka tukevahan niiden alapää oli, mutta säröillä en oikein tullut juttuun niiden kanssa enkä oikein millään osannut kesyttää niitä blues/rock säröihin, joko alapää ei pysynyt kasassa tai sitten siellä oli joku hemmetin jääpiikki jossain ylämiddlen tietämillä. Varmaan ihan tuttua kauraa ja hevihenkilöthän noista V30 hägäreistä tykkää, mutta minä en oikein tullut niiden kanssa juttuun (Yllättäen Mesan omassa 1x12 kaapissa V30 istui kuin nenä päähän mutta tässä ei istunut). ET65 oli aisteja avaava kokemus ja tykkäsin niistä heti ensimmäisestä rykäisystä lähtien. Botne putosi puoleen ja yläpää on semmoinen lämmin ja leppeä. Keskialueelta löytyy sitä räyhäkkyyttä ilman että ylä ja alapää pieree. Toimii mun pirtaan kaikilla tsoundella tykkään. Mulla on toisena kaappina Änäkäisen Rumble sovitettuna EVM12 elementille siis 1x12 ja siitä tykkään jos mahdollista vielä enemmän, se on jotenkin niinkö ihan käsittämättömän hyvin balanssissa, mutta olen kyllä todella tyytyväinen Zillaan ET65 elementeillä. |
novo 20.01.2022 23:34:30 | |
---|
hallu: Mulla on Zilla Fatboyssa 2x12 vaakassa ja vaihdoin V30 elementit WGS ET65:in enkä ole katunut päivääkään. V30 toimi hyvin kliinillä tsoundilla, vaikka tukevahan niiden alapää oli, mutta säröillä en oikein tullut juttuun niiden kanssa enkä oikein millään osannut kesyttää niitä blues/rock säröihin, joko alapää ei pysynyt kasassa tai sitten siellä oli joku hemmetin jääpiikki jossain ylämiddlen tietämillä. Varmaan ihan tuttua kauraa ja hevihenkilöthän noista V30 hägäreistä tykkää, mutta minä en oikein tullut niiden kanssa juttuun. Hassua, mulla on kans Fatboy V30-ämyreillä ja siinähän se alakerta vasta läjässä pysyykin. :D Kuulosti alkuun tosi erikoiselta, kun olin viime ajat ennen Fatboyn hankkimista vedellyt HB:n vintakelodjulla ja sen alakerta on tosi levällään. Meidän näkemys rokkisäröistä on varmaan tosi eri, mutta mulla ei oo kyl mitään ongelmaa kaivella Orangen Rockerverbistä vähän kaikenlaista ton Fatboyn kanssa. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |