Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5231 232 233 234 235347 348 349 350 351
samiko
03.12.2021 11:21:45 (muokattu 03.12.2021 11:22:50)
Goslow: Miltä tämä näyttää?
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1697886

- kallis soitin
- kuvat netistä
- uusi käyttäjä
- ei yhteystietoja

Jäsen:
https://muusikoiden.net/jasenet/223866
Kuvauksen mukaan ei tarvitse olla huolissaan: "Olen yksityinen henkilö ja hyvä mies"

No näyttää miltä näyttää, mikään noista ei ole "sääntöjen" vastaista. Ite kierrän kaukaa, oli asiallinen tai ei, jos on niin laiska ettei saa soittimestaan kuvaa/kuvia otettua. Niitä näkyy paljon.

En silti lähtisi sössöttämään toisen myynti-ilmoitukseen. Varsinkaan mutupohjalta.
DownWithTheSickness
03.12.2021 13:54:01
samiko: No näyttää miltä näyttää, mikään noista ei ole "sääntöjen" vastaista. Ite kierrän kaukaa, oli asiallinen tai ei, jos on niin laiska ettei saa soittimestaan kuvaa/kuvia otettua. Niitä näkyy paljon.

En silti lähtisi sössöttämään toisen myynti-ilmoitukseen. Varsinkaan mutupohjalta.

Sä oletkin alfa.
samiko
03.12.2021 14:02:17
DownWithTheSickness: Sä oletkin alfa.

No nyt. Meikä on jauhotettu ja poistun häpeillen takavasemmalle :D .
DownWithTheSickness
03.12.2021 14:23:52
samiko: No nyt. Meikä on jauhotettu ja poistun häpeillen takavasemmalle :D .

Haha :D

(Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!)
echo66
06.12.2021 10:21:25
Krice: Danske ja Nordea on molemmat ihan kauheita roistopankkeja.
päivän paras. Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut? Mutu-pohjan tietoa?
Itse ollut Nordean asiakas vuodesta 2003 ja palvelu toiminut todella hyvin. Eritoten sijoituspalvelut. Salkku komiasti plussalla
surfnpsycho ja beat goes on!
nightbird
06.12.2021 12:58:55 (muokattu 06.12.2021 13:00:40)
echo66: päivän paras. Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut? Mutu-pohjan tietoa?
Itse ollut Nordean asiakas vuodesta 2003 ja palvelu toiminut todella hyvin. Eritoten sijoituspalvelut. Salkku komiasti plussalla

Ollut samoissa pankeissa KOP:n ajoilta lähtien, tyytyväinen olen ollut. Asiointi johonkin OP:n ja varsinkin S-pankkiin verrattuna paljon helpompaa.
Eiköhän jokainen pankki ole jonkinasteinen roskapankki, kaikilla on niitä laman epäonnisia asiakkainaan joiden lainat päätyi tuonne roskien joukkoon.
Nordea on myös aina ollut joustava rahoituksensa puolella kun on joutunut sopimaan maksuista jollakin tavalla.
Henri Henri Olavi
06.12.2021 13:08:01
Itse olen ollut OP:n asiakas syntymästäni saakka. Toiminut aina täydellisesti. Jos ei olisi, olisin vaihtanut pankkia.
Je suis 190221
Laulava Kylätohtori
06.12.2021 18:47:35
nightbird: Ollut samoissa pankeissa KOP:n ajoilta lähtien, tyytyväinen olen ollut. Asiointi johonkin OP:n ja varsinkin S-pankkiin verrattuna paljon helpompaa.
Eiköhän jokainen pankki ole jonkinasteinen roskapankki, kaikilla on niitä laman epäonnisia asiakkainaan joiden lainat päätyi tuonne roskien joukkoon.
Nordea on myös aina ollut joustava rahoituksensa puolella kun on joutunut sopimaan maksuista jollakin tavalla.

S-pankki on kuraa, mutta miten asiointi on ollut OP:ssä vaikeampaa?
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
nightbird
06.12.2021 18:52:52
Laulava Kylätohtori: S-pankki on kuraa, mutta miten asiointi on ollut OP:ssä vaikeampaa?

Kommentoin vain sivustaseuraajana avokin pankkiasiointia. Nordeassa näyttäisi olevan helpompaa verkkopankin käyttö, mobiiliahan tuo yleensä käyttää.
Siis vain minun arvio. Nordea 1 ja OP 2.
Laulava Kylätohtori
06.12.2021 18:58:18
nightbird: Kommentoin vain sivustaseuraajana avokin pankkiasiointia. Nordeassa näyttäisi olevan helpompaa verkkopankin käyttö, mobiiliahan tuo yleensä käyttää.
Siis vain minun arvio. Nordea 1 ja OP 2.

Ok, itse olen paikallisen OP:n jäsen ja pankkiasiat sujuvat "tunnettuna miehenä" niin uskomattomalla helppoudella, että olisi mielenkiintoista tietää, mikä esim. Nordeassa on niin paljon helpompaa. Toki nämä ovat varmaan paljon myös konttorikohtaisia juttuja. Täälläpäin esim. Nordean asiakkaana olisi todella hankalaa, kun ei ole minkäänlaisia palveluja lähimaillakaan.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Henri Henri Olavi
06.12.2021 19:02:01
Mä käytän molempia, OP:ta ja Nordeaa. Kointtoripalveluita en ole tarvinnut aikoihin, mutta mobiilipalveluita päivittäin. OP:n mobiiliappi on huomattavasti selkeämpi ja intuitiivisempi kuin Nordean oma. Nämä ovat siis makuasioita, mutta omaan makuuni näin.
Je suis 190221
nightbird
06.12.2021 19:57:25 (muokattu 06.12.2021 19:58:05)
Henri Henri Olavi: Mä käytän molempia, OP:ta ja Nordeaa. Kointtoripalveluita en ole tarvinnut aikoihin, mutta mobiilipalveluita päivittäin. OP:n mobiiliappi on huomattavasti selkeämpi ja intuitiivisempi kuin Nordean oma. Nämä ovat siis makuasioita, mutta omaan makuuni näin.

Niin ,nämä ovat tietty osittain makuasioita. Niin kauan kuin hommat toimii ei se luultavasti parane vaikka vaihtelisi OP ja Nordean välillä.
Mobiili ja verkkopankki on ne tärkeimmät nykyajan kanavat ja kai ne on molemmissa ihan käyttökelpoiset.
Nordea uudisti tuon lisävarmenteen verkkopankissa eli tuli tunnistekoodi heiltä kirjautumisen yhteydessä josta voi tarkistaa että kirjautumislinkki tulee niiltä oikeilta sivuilta ennenkuin tunnuslukuaan näppäilee. Jos taas käytettävyyttä arvostelee niin tykkäsin enemmän vanhasta verkkopankista.
Henri Henri Olavi
06.12.2021 20:02:15
nightbird:
Nordea uudisti tuon lisävarmenteen verkkopankissa eli tuli tunnistekoodi heiltä kirjautumisen yhteydessä josta voi tarkistaa että kirjautumislinkki tulee niiltä oikeilta sivuilta ennenkuin tunnuslukuaan näppäilee. Jos taas käytettävyyttä arvostelee niin tykkäsin enemmän vanhasta verkkopankista.

OP:lla on ollut tuo jo pitkään. Se tuleekin kyllä aina tsekattua.
Je suis 190221
19691970
07.12.2021 17:12:30
echo66: päivän paras. Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut? Mutu-pohjan tietoa?

Nordea on kaikista vaikein pankki omien kokemusten perusteella silloin kun pitää hoitaa kuolinpesän pankkiasioita. Ei mulla muita kokemuksia siitä ole kuin KOP ajoilta, mutta verrattuna 4-5 muuhun pankkiin ja 3 kuolinpesän hoidon kokemuksella Nordea on tosi hankala
p130
07.12.2021 17:17:24

Pankit ja puhelinoperaattorit on samanlaisia, eniten vituttaa se, jonka asiakkaana sattuu olemaan.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Guitarfreak
07.12.2021 19:00:20
p130: Pankit ja puhelinoperaattorit on samanlaisia, eniten vituttaa se, jonka asiakkaana sattuu olemaan.

Ruoho on vihreämpää aina toispualjokkee
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Henri Henri Olavi
07.12.2021 19:08:58
Jännä, mut mua ei ole koskaan vituttanut operaattori tai pankki. Molemmat ovat toimineet aina.
Je suis 190221
nightbird
07.12.2021 20:49:20 (muokattu 07.12.2021 20:49:59)
19691970: Nordea on kaikista vaikein pankki omien kokemusten perusteella silloin kun pitää hoitaa kuolinpesän pankkiasioita. Ei mulla muita kokemuksia siitä ole kuin KOP ajoilta, mutta verrattuna 4-5 muuhun pankkiin ja 3 kuolinpesän hoidon kokemuksella Nordea on tosi hankala

Kokemuksen mukaan kun sisko hoiteli äitimme kuolinpesän pankkiasioita oli S-pankki
ylivertainen mitä tulee pikkumaisuuteen, sääntöihin ja hankaluuteen !!
Cousteau8000
08.12.2021 02:21:27
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1696916

Mitä ajatuksia?

En tiedä olenko se vaan minä, mutta tämän uunituoreen käyttäjän myynti-ilmoituksista tulee aika vahvasti mieleen eräs kitaraostastolla vaikuttanut kauppias lukuisine nimimerkkeineen ja"kuolinpesineen". Lieköhän sama kaveri siirtynyt nyt studioromppeiden puolelle?

Näköjään on ehtinyt jo näitä ilmoituksia alkuperäisistä muokkailemaan ja hintojakin muuttelemaan. Siistimisen ja omien hintojensa tinkaamisen jälkeenkin kirjoitusasussa on kuitenkin jotain sangen tuttua fiilistä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)