Oma halpis wahi on ehtoopuolella ja nyt olisi aika hankkia vähän parempaa. Vanha kunnon italialainen vintage McCoy-soundi olisi haussa. Eli se tosi vokaalinen ja "throaty" vaakutus. Omia versioita tarjoaa nykyään jo vähän joka toinen, mutta mikä on hinta-laatusuhteeltaan paras? Toisin sanoen, mikä on halvin legitin kuuloinen McCoy-wahi? |
Simeonii 03.12.2021 23:22:07 (muokattu 03.12.2021 23:22:58) | |
---|
Itsellä ainakin RMC10 toiminut loistavasti. Tosin hirveän laajaa kokemusta eri waheista ei ole, mutta tuo on hyväksi todettu. Mielestäni aika varma vaihtoehto. E: Tosin halvaksi sitä tuskin voi sanoa. |
Entropia666 04.12.2021 12:20:00 | |
---|
Mulla on ollu Voxin 854, Crybaby 535Q, CAE 404 ja RMC1. RMC1 on omaan korvaan paras, sopii mun mielestä täydellisesti tohon "throaty" kuvaukseen. Crybabyssä ja CAE:ssa oli enemmän säätöjä ja ne oli monipuolisempia, mutta tää RMC on just oikein mulle. Ainoo miinus että ei saa antaa yli 100mA virtaa ja logo on Comic Sansilla. :D |
Dr. Muff 06.12.2021 20:14:48 | |
---|
McLeach: Oma halpis wahi on ehtoopuolella ja nyt olisi aika hankkia vähän parempaa. Vanha kunnon italialainen vintage McCoy-soundi olisi haussa. Eli se tosi vokaalinen ja "throaty" vaakutus. Omia versioita tarjoaa nykyään jo vähän joka toinen, mutta mikä on hinta-laatusuhteeltaan paras? Toisin sanoen, mikä on halvin legitin kuuloinen McCoy-wahi? Näitä itsensä waheksperteiksi julistaneita pedaalivalmistajia on nykyään lukematon määrä, mutta kyllä Og eli Teese olisi mun valinta uusista. Tai Stuart Castledine tietää kans wahit. Jos siitä vielä vähän autenttisempaa haluaa niin 60l trash can Vox v846 ja näitähän on myös cry baby-merkkisinä jolloin hinta on matalampi. Ei pöllömpi vaihtoehto on myös 70-luvun thomas organ cry babyt. Siellä on ihan helmiä joukossa. I swallow my words to keep from lying |
rosberg 07.12.2021 13:51:53 | |
---|
Friedman on hyvä. Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää. |