Kassu 05.07.2004 11:04:00 | |
---|
|
Niq 05.07.2004 11:24:01 | |
---|
Aika hintava on overdriveks kyllä. Veikkaan että sisältä ei kovin monimutkaista tekniikkaa löydy. Tuskin mitään erikoistakaan verrattuna muihin overdriveihin, myyvät vaan kalliilla kun on Zakk Wylden nimi präntätty pedaaliin. Itse henk.koht katselisin ennestään hyväksi todettuihin tubescreameriin ja siihen bossin OD:hen. Veikkaan että ei paljoa häviä tuolle, mutta ompahan sitten jälleenmyyntiarvoa kymmenen vuoden päästä kun kaikki kysyy että "Kuka vitun zakk wylde? Mä ostan mielummin tollasen Niq -overdriven" ;) I have a cunning plan |
leather rebel 05.07.2004 11:27:37 | |
---|
Kuulemma sama verme kuin Bossin DS-1 erilalaisella tone-kontrollilla. Kokeile ennen kuin ostat. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Kassu 05.07.2004 11:42:37 | |
---|
Aika hintava on overdriveks kyllä. Veikkaan että sisältä ei kovin monimutkaista tekniikkaa löydy. Tuskin mitään erikoistakaan verrattuna muihin overdriveihin, myyvät vaan kalliilla kun on Zakk Wylden nimi präntätty pedaaliin. Itse henk.koht katselisin ennestään hyväksi todettuihin tubescreameriin ja siihen bossin OD:hen. Veikkaan että ei paljoa häviä tuolle, mutta ompahan sitten jälleenmyyntiarvoa kymmenen vuoden päästä kun kaikki kysyy että "Kuka vitun zakk wylde? Mä ostan mielummin tollasen Niq -overdriven" ;) Mutta jos toi on hyvä niin mieluummin ostan ton koska siinä lukee Wylde. |
Aksu89 05.07.2004 11:46:20 | |
---|
...koska siinä lukee Wylde kerrankin oikea syy ostaa pedaali. No comments. Riisi |
Härski 05.07.2004 11:48:55 | |
---|
Veikkaan että ei paljoa häviä tuolle, mutta ompahan sitten jälleenmyyntiarvoa kymmenen vuoden päästä kun kaikki kysyy että "Kuka vitun zakk wylde? Mä ostan mielummin tollasen Niq -overdriven" ;) Hyvin puhuttu siellä takarivissä. Tuossa on OD pedaaliksi aikalailla yläpäätä, eikä mielestäni palvele oikein missään tilanteessa hyvin. Kalliskin vielä, joten hyvällä omalla tunnolla kannattaa säästää 50 € ja ostaa Bossin SD-1. |
Kassu 05.07.2004 11:50:07 | |
---|
Hyvin puhuttu siellä takarivissä. Tuossa on OD pedaaliksi aikalailla yläpäätä, eikä mielestäni palvele oikein missään tilanteessa hyvin. Kalliskin vielä, joten hyvällä omalla tunnolla kannattaa säästää 50 ? ja ostaa Bossin SD-1. Nuita varmaan saa käytettynäkin. Kattoo nyt. Ei siis vielä ole ajankohtaista, kysäisin vain. |
Härski 05.07.2004 11:53:14 | |
---|
Nuita varmaan saa käytettynäkin. Kattoo nyt. Niinno, T:n hinta on yli 100 €, joten se ei hirveästi käytetyn hinta tuosta alempi ole, ehkä 85 €, mikä on silti aivan liikaa. |
kulmahiomakone 05.07.2004 11:56:20 | |
---|
Mutta jos toi on hyvä niin mieluummin ostan ton koska siinä lukee Wylde. Talteen. Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai, Yamaha yms.) |
Niinno, T:n hinta on yli 100 €, joten se ei hirveästi käytetyn hinta tuosta alempi ole, ehkä 85 €, mikä on silti aivan liikaa. Sääli että sinunlaisia ostajia ei ole enempää. Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/ |
mikko1 05.07.2004 12:06:37 | |
---|
kerrankin oikea syy ostaa pedaali. siis oikea syy olla ostamatta pedaali. "Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir |
Ben_D 05.07.2004 12:23:43 | |
---|
Mikäs tää tällanen signature malli nyt on? Eiks se karvanaama käytä JCM-800:sen kanssa Bossin SD-1:stä? |
Kapane 05.07.2004 12:28:00 | |
---|
Mikäs tää tällanen signature malli nyt on? Eiks se karvanaama käytä JCM-800:sen kanssa Bossin SD-1:stä? ruvennu lompakossa näkyyn pohja, niin on ollu pakko tehdä sopimus saatanan kanssa. veikkaan, että kaveri on omat kappaleensa pedaalista laittanut verkonpainoksi ja kirjatueksi. Personal Jesuss & Modern Angel
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
Kassu 05.07.2004 12:39:31 | |
---|
Mikäs tää tällanen signature malli nyt on? Eiks se karvanaama käytä JCM-800:sen kanssa Bossin SD-1:stä? Käyttää. |
Kassu 05.07.2004 12:40:07 | |
---|
ruvennu lompakossa näkyyn pohja, niin on ollu pakko tehdä sopimus saatanan kanssa. veikkaan, että kaveri on omat kappaleensa pedaalista laittanut verkonpainoksi ja kirjatueksi. Haha, hyvin sanottu. |
kulmahiomakone 05.07.2004 12:44:09 | |
---|
4. Mieti kirjoitukseesi hyvä sisältöä kuvaava otsikko, saat enemmän vastauksia kun asiasta kiinnostuneet huomaavat viestisi muiden joukosta. Kirjoita otsikoksi ennemmin "Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?" kuin vain "Kannattaako ostaa..?". Näin asiasta tietävät (ja samanhenkiset) ihmiset huomaavat viestisi muiden joukosta, eivätkä muut (vaikka kyseistä bändiä inhoavat) "turhaan" kuluta aikaansa lukemalla kirjoitustasi. Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai, Yamaha yms.) |
Super-Jari 05.07.2004 13:07:46 (muokattu 05.07.2004 13:08:03) | |
---|
4. Mieti kirjoitukseesi hyvä sisältöä kuvaava otsikko, saat enemmän vastauksia kun asiasta kiinnostuneet huomaavat viestisi muiden joukosta. Kirjoita otsikoksi ennemmin "Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?" kuin vain "Kannattaako ostaa..?". Näin asiasta tietävät (ja samanhenkiset) ihmiset huomaavat viestisi muiden joukosta, eivätkä muut (vaikka kyseistä bändiä inhoavat) "turhaan" kuluta aikaansa lukemalla kirjoitustasi. 8. Pitkään jatkuva muita häiriköivä kirjoittelu ja useiden varoitusten saaminen Muusikoiden.netin jäseniltä johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Internet tarjoaa lukuisia muitakin foorumeita, joihin on parasta tällöin tutustua. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
mongoloidi 05.07.2004 13:08:46 | |
---|
Ite oon ymmärtäny,että tuo on nimenomaan tarkotettu boostaamaan vahvarin omaa särökanavaa...? Eli ei siis varmaankaan pelkästä polkimesta irtoo sellaset metallisäröt. |
Humu 05.07.2004 13:19:51 | |
---|
Mutta jos toi on hyvä niin mieluummin ostan ton koska siinä lukee Wylde. No silloin on tuon pedaalin valmistaja onnistunut tavoitteessaan:D |
J_Mikkonen 05.07.2004 13:26:17 | |
---|
Muistaakseni uusimmassa Guitar Worldissa(siinä missä oli Wylde kannessa) sanottiin että jcm 800:n kanssa lähtee miehekkäät Wylde-säröt. Tai no en kyllä yhtään ihmettelekkään että jcm:stä lähtee hyvät säröt. |