Aihe: Kesäillan valssista
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Sandy
24.06.2004 21:46:49 (muokattu 24.06.2004 22:50:28)
UV kyllä kuullosti hillitymmältä verrattuna viimekertaiseen.

Rosso kuullosti piristävän ilmavalta sovituksineen. Miksi niitä sequja turhaan aina tartteiskaan survoa joka poppooseen :)

UV tosiaan kuulosti jotenkin erilaiselta, olikohan siinä nyt kiipparisti vaihtunut? En ainakaan onnistunut sivusilmällä seuraten bongaamaan sitä kanttoria...

Rosso toimi kyllä hyvin, vähempi on parempi, sano. Lunnaskin laulelee ihan kivasti ja tunnistettavasti.

EDIT: Niin, kannattaa lukea edellinen viesti kunnolla. Tosiaan siis, UV:ssä oli kiipparisti vaihtunut ainakin tilapäisesti.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Teemu Tee
29.06.2004 09:43:31 (muokattu 29.06.2004 09:44:02)
Ylihuomenna ohjelmassa tulee M.Mäkeläinen & Myrskylyhdyt -sessio vahvistettuna versiona sis. sekä entisen että nykyisen kiipparistin. Kahtotaan mihin poijaat kykenee!
Tyhjän saa pyytämättäkin
jeppeq
29.06.2004 12:00:27
Katoin kanssa samaa, että mitähän se Tase tuossa tekee.. Liekkö tuuraa nuo tv setit. Enpä usko, että oman shownsa tangokuninkaiden "vuosi-house-bändinä" lakkauttaa, taloudellisesti ja keikallisesti ammattimuusikolle melekoisen hyvä nakki.

Rossolla ol ihan perus keikkameininki ja noin se voi kvartetti kuullostaa ihan soittamalla ite, ei härpättimiä. Hjuva !
Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa...
ajomies
02.07.2004 01:40:55
Ylihuomenna ohjelmassa tulee M.Mäkeläinen & Myrskylyhdyt -sessio vahvistettuna versiona sis. sekä entisen että nykyisen kiipparistin. Kahtotaan mihin poijaat kykenee!

mä pidin ainakin niiden saundista kovasti. lauluääni oli myös aika jämäkkä.
"Tyhmä poika on isän murhe ja äidille karvas pettymys."
Mikko T.
02.07.2004 13:55:00

Katoin kanssa samaa, että mitähän se Tase tuossa tekee.. Liekkö tuuraa nuo tv setit. Enpä usko, että oman shownsa tangokuninkaiden "vuosi-house-bändinä" lakkauttaa, taloudellisesti ja keikallisesti ammattimuusikolle melekoisen hyvä nakki.

Rossolla ol ihan perus keikkameininki ja noin se voi kvartetti kuullostaa ihan soittamalla ite, ei härpättimiä. Hjuva !

Tase oli tuuraamassa kun vakkarikeyboardmiäs oli sairaslomalla. Metsälinna nauhoitettiin 15.6. ja Kyröskoski 17.6. joten siksi Tase soitti molemmat vaikka lähetyksissä olikin viikon tauko. Ja soitti muuten Kyröskoskella mun kiippareilla...
Pieru naurattaa aina.
Teemu Tee
02.07.2004 13:55:25
mä pidin ainakin niiden saundista kovasti. lauluääni oli myös aika jämäkkä.

Telkkarissa Mäkeläisen ääni oli miksattu aikalailla alemmas kuin keikoilla on tapana = jyhkeys vähenee. Silti sitä riitti kuitenkin.

Normaalikokoonpanoon verrattuna oli yks jätkä lisää ja kyllä se tuntuu tuo hanuri osaavan käsissä sopivan aika mukavasti ryhmään. Samuli rules!
Tyhjän saa pyytämättäkin
WanhaWetäjä
02.07.2004 17:16:18 (muokattu 02.07.2004 17:17:26)

En tiedä,oletko bändissä vai kaveri,mutta karua on,SIIS M.Mäkeläisen erittäin väkisintehty,vatsahaavainen laulu!!Mies tarvitsisi selkeesti jonkun joka sanois suoraan herran tangotulkinnasta,hei mähän voin sen sanoo: k a u h e e t a!

La Maggiore what ever oli kyllä sellasta eikkatopia että toivon mukaan taiteilija itse kuuntelee kyseisen esityksensä ja katselee sitten peiliin ja kysyy itseltään:mikä meni pieleen...joku rytmiikka pitää laulussakin olla???

BÄNDI oli sensijaan oikeesti hyvä ja aika tasapainoisen kuulonen,jos unohdetaan se ulkomusiikillinen korniakin kornimpi keekoilu siinä humpassa...ja sekin oli ihan kiva että pojilla ei ollut enää niitä kilttejä päällä!

Voiko jollain juuri mopon selästä nousseella pojaalla olla oikeesti tollanen ääni...ei se sovi muualle kun korkeintaan niihin omiin renkutuksiin,pliis...Miksa,säästä meidät rokilta ja tangoilta,ei voi eläytyä,no turakainen tykkää,mutta mä en ;-))
c64
02.07.2004 22:33:35
Eipä tosiaan mäkeläisen mölinä vakuuttanut. Meni samaan sarjaan Kilkkisen kanssa. Bändi kyllä hoiti hommansa hyvin, mutta laulajaa ei kyllä pitkää jaksaisi kuunnella.

Toivottavasti Mäkeläinen feikkaa ton äänensä, eihän se muuten voi kuulostaa viiskymppiseltä äijältä!
KoskPaavo
03.07.2004 03:09:03
Ne vaan kai kertakaikkiaan saa sillä mölinällä turakaiset vakuuttuneiksi siitä että kovia laulajia ollaan, ei kai siihen muuta selitystä ole.
Kehotan kuuntelemaan Huuhaa-Innasen tarinan Tangolaulaja-Tanesta (Tauno turvesuolta , ;tehty luultavasti 1970-luvun alkupuolella, nykyään enemmän ajankohtainen ja totuudenmukainen kuin silloin)
Soittaja selviää aina.
E C
03.07.2004 12:41:06
Kyllä täytyy sanoa että muusikot on aika saatanan kateellista sakkia! Kauhea arvostelu asiasta kuin asiasta. Se on niin helppo kirjoitella tänne artistin/bändin jalan asennosta tv-keikalla, oikein etsimällä etsiä negatiivisia asioita. Eikö tämän suppean muusikkopiirin kannattaisi pitää yhtä mieluummin kuin vittuilla joka käänteessä?
baron
03.07.2004 12:56:14

Kyllä täytyy sanoa että muusikot on aika saatanan kateellista sakkia! Kauhea arvostelu asiasta kuin asiasta. Se on niin helppo kirjoitella tänne artistin/bändin jalan asennosta tv-keikalla, oikein etsimällä etsiä negatiivisia asioita. Eikö tämän suppean muusikkopiirin kannattaisi pitää yhtä mieluummin kuin vittuilla joka käänteessä?

Tuntuu joskus, että palstan "taiteilijat" ja väärinymmärretyt tähdet ovat unohtaneet tanssimusiikin perimmäisen tarkoituksen: Se on tarjota rytmi, jonka tahdissa turakaiset voivat liikutella ruumiinosiaan (jotkut kutsuu tanssiksi)

Tärkein soitin on basso; lähinnä sen mukaan miten se soittaa, turakainen valitsee kaavan, jonka mukaan jäseniään liikuttelee (eli tanssilajin)

Kaikki muu tanssimusiikissa on vain "koristetta"
(Sointukierrot etc.)
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Tankoprinssi
03.07.2004 16:47:59

Tärkein soitin on basso; lähinnä sen mukaan miten se soittaa, turakainen valitsee kaavan, jonka mukaan jäseniään liikuttelee (eli tanssilajin)

(Sointukierrot etc.)

Puhut parooni vähän mutta asiaa! Se on siinä!
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Voxauttaja
04.07.2004 19:05:34
Tuntuu joskus, että palstan "taiteilijat" ja väärinymmärretyt tähdet ovat unohtaneet tanssimusiikin perimmäisen tarkoituksen: Se on tarjota rytmi, jonka tahdissa turakaiset voivat liikutella ruumiinosiaan (jotkut kutsuu tanssiksi)

(Sointukierrot etc.)

Kyllä!

Huvittavaa että basisti on se soittaja, josta on kaikki eniten vitsejä, mutta tosiasiassa hyvä basisti on bändin sielu yhdessä rumpalin kanssa. Nimenomaan rumpalin ja basistin yhteistyö on se joka saa biisin joko kulkemaan tai sitten ei!
Jos tämä sektori ei ole kunnossa, niin saa olla vaikka Esa Pulliainen kitarassa, ja silti homma menee reisille.
baron
04.07.2004 19:44:05

Kyllä!

Huvittavaa että basisti on se soittaja, josta on kaikki eniten vitsejä, mutta tosiasiassa hyvä basisti on bändin sielu yhdessä rumpalin kanssa. Nimenomaan rumpalin ja basistin yhteistyö on se joka saa biisin joko kulkemaan tai sitten ei!
Jos tämä sektori ei ole kunnossa, niin saa olla vaikka Esa Pulliainen kitarassa, ja silti homma menee reisille.

Just niin! Hyvin toimiva basisti-rumpalipari on juuri se, joka saa sekä muun bändin että tanssijat toimimaan.
työläinen
05.07.2004 04:19:57
Kehotan kuuntelemaan Huuhaa-Innasen tarinan Tangolaulaja-Tanesta (Tauno turvesuolta , ;tehty luultavasti 1970-luvun alkupuolella, nykyään enemmän ajankohtainen ja totuudenmukainen kuin silloin)

Just niin! Just niin! Siinä on totuus!
Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen.
Sertzo S
05.07.2004 07:42:31
Kyllä!

Juuri näin!
Mutta olen aina iloinnut, kun osaava ja svengaava kosketinsoittaja on harmonisoimassa omalla osuudellaan
pändin soittoa.
Fuzzy Boner
05.07.2004 20:07:09
Juuri näin!
Mutta olen aina iloinnut, kun osaava ja svengaava kosketinsoittaja on harmonisoimassa omalla osuudellaan
pändin soittoa.

Mistäs semmosia löytyy? ;)
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
05.07.2004 20:09:17

Sellaista mäkin oon aina mun bändiini kaivannut.
M.i.k.key
05.07.2004 22:29:49

Mä tiedän yhden tyypin, mutta siltä meni viime viikonloppuna poppiluvat ja se ei saa nyt soittaa hetkeen julkisesti popii. Huttuluvat sillä taitaa olla vielä kuitenkin kunnossa.
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)