Clayrooster 03.07.2004 01:10:18 (muokattu 29.10.2005 03:57:48) | |
---|
Niin, kun ei tätä ilmoitusta viiti tuonne wantediin laittaa. Sen verran huumorimielellä kuitenkin liikutaan. Eli Helsingistä päin bändin voisi laittaa kasaan, tyyliin nauhottamaan yhden demon tai jotain. Ei mitään erikoista, pikku hauskan pitoa vain. Eli melko nopea - nopea grindi. Kasassa on kitaristi (hornanturska) - rumpali (minä). Puuttuu siis kunnon suolianaalivokalisti. Hyviä esimerkkejä ovat tyylistä esim. To Separate The Flesh From The Bones, niminen orkesteri. Biiseillä on nimiä ja lyriikoitakin kasattu, mutta yhtään biisiä ei olla tehty :). Oli muistaakseni huumorimielellä aijemminkin puhetta, jos kyhäis muutaman nopean 10-50sec kestävän grindidödö biisin. Huom: Tätä ei vedetä naamat näkkärillä, jos edes mitään tästä tulee. Edit: Katsotaan ja sovitaan jutuista sitten vähän tarkemmin. Pampampaa. |
Prowler 04.07.2004 21:42:02 | |
---|
Perkele. Kuullostas aika mielenkiintoselta. Tota pitää kyllä kuulla jos siitä tulee jotain. Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast for it is a human number, its number is Six hundred and sixty six. |
Super-Jari 04.07.2004 22:33:20 | |
---|
Olisipas mikki niin voisin gorerottedin sammakkovokaalit vetää :D Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta? |
meikän grindibändillä on ainaski genren paras nimi: Child Molester. ...ja vittu jos pöllitte sen nimen...skenepoliisit tulee ja vetää turpaa niin vitun kovaa, että päänne tulee persereiästänne ulos ja raiskaa teijät! |
salmivaara 05.07.2004 13:02:57 | |
---|
Voi vittu. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
marke- 05.07.2004 13:10:17 (muokattu 05.07.2004 13:13:13) | |
---|
jos joku muu tekee sovitukset, niin kyl minä nuotin vierestä örisen. (tarviiko grindiä sovittaa?) hesaan en lähde, mutta ehkä netin välityksellä vois pistää 'laulu'raitaa tai jotain. jaa niin.. en tajua grindcoresta mitään, enkä kyseisiä bändejä ole kuullut :D haittaako? EDIT: Niin joo. Grindisanoitusten tekeminen ei myöskään ole se juttu missä olen hyvä. (Mut jos lyriikat on kasassa niin..) No chiefs, all indians. |
Errorist 05.07.2004 14:21:46 | |
---|
meikän grindibändillä on ainaski genren paras nimi: Child Molester. ...ja vittu jos pöllitte sen nimen...skenepoliisit tulee ja vetää turpaa niin vitun kovaa, että päänne tulee persereiästänne ulos ja raiskaa teijät! Kannatti paljastaa. how could hell be any worse?/
life alone is such a curse!/
fuck armageddon, this is hell! |
pehko 06.07.2004 11:51:09 | |
---|
...ja vittu jos pöllitte sen nimen...skenepoliisit tulee ja vetää turpaa niin vitun kovaa, että päänne tulee persereiästänne ulos ja raiskaa teijät! osuvasti sanottu Lassie PALAA kotiin |
Mormegil 06.07.2004 15:53:57 | |
---|
multa onnistuu jotenkin nuo murinat, olen genrelle jossain määrin aiempi tuttu ja bassoakin tarvittaessa raiskaan. niin ja kitara on ykkösinstrumentti, joten jos tarviitte toista. helsinki on kotipaikkakunta. heitä viestillä jos kiinnostaa. wargasmick masturbation with my sawn-off bloody dick..genital dismembering |
Clayrooster 06.07.2004 22:52:08 | |
---|
jeejee, pitäsköhän tälle nyt tehdä jotain? .d Pampampaa. |
Horror of Night 06.07.2004 23:29:12 | |
---|
mulla on tollanen pänti. hauskaa. |
jigsore 07.07.2004 19:22:30 | |
---|
mulla on tollanen pänti. hauskaa. Minäki haluan! Voisin tarjoutua rumpaloimaan tuollaisessa projektissa, jos Oulun alueelta löytyy halukkaita yhteistyökumppaneita. Tosi paskoja/mätiä ideoita (biisintynkiä) löytyy! Nimenkin tosi rankan kekkasin eilen! "Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8 |
Aegis 07.07.2004 21:58:09 | |
---|
Mitäs nyt oikein on meneillään kun kaikki haluavat perustaa oman suoliörvellysbändin? Ja minä kun luulin että ollaan Marttyyrioperaation kanssa suht yksinään liikkeellä. Toisaalta en tiedä kuinka moni näistä muista yritelmistä on aikeissa julkaista jonkinlaista materiaalia. Too fast to be dead! |
Unworthy Knight 07.07.2004 22:01:38 | |
---|
Tämä on loistavaa terapiaa ja urheilua samassa paketissa. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |