labrador 17.11.2021 13:47:59 | |
---|
Etsin solumuovikauppiasta läheltä Heinolaa tai yleensä Etelä-Suomesta. Tarvitsen suhteellisen kovaa solumuovia kuljetuscasen sisutaan. Ei mitään pesusienivaahtomuovia. |
Jucciz 17.11.2021 20:13:06 | |
---|
labrador: Etsin solumuovikauppiasta läheltä Heinolaa tai yleensä Etelä-Suomesta. Tarvitsen suhteellisen kovaa solumuovia kuljetuscasen sisutaan. Ei mitään pesusienivaahtomuovia. Joskus tuosta on käytetty myös nimitystä "retkipatja". Ja toden totta, ainakin yhden casen olenkin vuorannut tuotteella, joka myytiin mulle retkipatjana. En osaa sanoa, miten se erosi solumuovina myytävästä tuotteesta, mutta hoiti hommansa aivan hienosti. Kannattaa ainakin tsekata tämäkin vaihtoehto. |
labrador: Etsin solumuovikauppiasta läheltä Heinolaa tai yleensä Etelä-Suomesta. Tarvitsen suhteellisen kovaa solumuovia kuljetuscasen sisutaan. Ei mitään pesusienivaahtomuovia. Etra esimerkiksi Lahesta |
Pauli Lappalainen 18.11.2021 07:35:41 (muokattu 18.11.2021 08:04:11) | |
---|
|
basisti1971 18.11.2021 11:08:40 | |
---|
Moi. Miksi "Yleistä keskustelua musiikista"? Painoin varoitusta, josko modet tällä kertaa siirtäisivät... Ääni (ehdollinen ;)) täältäkin routamatolle. Ehdollinen koska oli pehmustemateriaali mitä tahansa (keinoainetta), pitää pehmusteen kanssa majailevan laitteen/instrumentin pintakäsittelyn olla sen kanssa yhteensopivia. Muoveissa liuottimet ja pehmentimet ovat verraten usein yhteensopimattomia, jolloin jommalle kummalle tai kummallekin käy hassusti. Koska tuoreessa massatuotanto-Epissä oli suurella varmuudella reagoimaton pintakäsittely, itse käytin tuossa: https://www.talkbass.com/threads/ma … i-ltd-explorer.597684/#post-8214586 routamattoa, pitkälti tosin siksi koska sitä oli ennestään varastossa. T:Samuli |
iso paha susi 18.11.2021 18:49:44 | |
---|
Etolasta sai ainakin joku vuosi sitten metritavarana eri paksuista vaahtomuovia. |
Rämppy 19.11.2021 10:38:02 | |
---|
Joo Etola. Sieltä oon ostanut solumuovia metritavarana. Löytyy useaa eri paksuutta. In Finland we have this thing called "diu diu". |
labrador 19.11.2021 17:55:19 | |
---|
Rämppy: Joo Etola. Sieltä oon ostanut solumuovia metritavarana. Löytyy useaa eri paksuutta. Etolan Lahden myymälässä kävin. Ei ollut ainuttakaan jäykkää solumuovilaatua. On kyllä patjatavaraa ja muuta pehmeää. |
MPU 20.11.2021 10:26:21 | |
---|
labrador: Etolan Lahden myymälässä kävin. Ei ollut ainuttakaan jäykkää solumuovilaatua. On kyllä patjatavaraa ja muuta pehmeää. Etra myy Kouvolassa solumuovia. Etola on talousmuovikauppa, Etra enempi teollisuuden materiaaleihin keskittyvä. Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
Rämppy 20.11.2021 22:18:20 (muokattu 20.11.2021 22:18:43) | |
---|
Etolassa valikoima vaihtelee myymälöittäin. Itse olen ostanut solumuovia Helsingissä Suutarilan Etolasta. Mutta Etra tosiaan kannattaa tsekata, sieltä ainakin pitäis löytyä. In Finland we have this thing called "diu diu". |
ituvirtanen 20.11.2021 22:22:33 | |
---|
Rämppy: Etolassa valikoima vaihtelee myymälöittäin. Itse olen ostanut solumuovia Helsingissä Suutarilan Etolasta. Mutta Etra tosiaan kannattaa tsekata, sieltä ainakin pitäis löytyä. Suutarila on teollisuus-Etola (käytännössä ETRA) ja siellä on iso valikoima. Hertsikka kanssa mutta esimerkiksi Hakis on vain patjamyymälä, jos sitäkään enää. |
labrador 04.12.2021 21:30:24 | |
---|
ituvirtanen: Suutarila on teollisuus-Etola (käytännössä ETRA) ja siellä on iso valikoima. Hertsikka kanssa mutta esimerkiksi Hakis on vain patjamyymälä, jos sitäkään enää. Onko kukaan kokeillut Armaflex XG:tä tai vastaavaa solukumia, joka on tarkoitettu kondensioeristeeksi? On liima valmiina toisella puolella, kun repäisee paperin pois. Olisi huomattavasti edullisempaakin. |