BugBadWolf 13.11.2021 23:26:03 (muokattu 13.11.2021 23:28:24) | |
---|
Pepe-13:...En ymmärrä... Sikäli, kun olen asian oikein ymmärtänyt, sinunlaisesi internetistä oppinsa imevän kansalaisen kanssa keskustellaan ns reaktiokuvien avulla. Linkissä siis omani. https://www.youtube.com/watch?v=H0anBADA5pc Kävin kyllä oikein asiasta tehden kertomassa tästä hillittömän hilpeästä sattumasta vaimollenikin. Valitettavasti foorumin säännöt kieltävät lainaamasta hänen varsin vuolaaksi yltynyttä palautettaan. Sanotaan kuitenkin vaikka näin, että hän mitä ilmeisemmin ei kokenut tarpeelliseksi tulla pelastetuksi toimestasi. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
BugBadWolf: Sikäli, kun olen asian oikein ymmärtänyt, sinunlaisesi internetistä oppinsa imevän kansalaisen kanssa keskustellaan ns reaktiokuvien avulla. Linkissä siis omani. https://www.youtube.com/watch?v=H0anBADA5pc Kävin kyllä oikein asiasta tehden kertomassa tästä hillittömän hilpeästä sattumasta vaimollenikin. Valitettavasti foorumin säännöt kieltävät lainaamasta hänen varsin vuolaaksi yltynyttä palautettaan. Sanotaan kuitenkin vaikka näin, että hän mitä ilmeisemmin ei kokenut tarpeelliseksi tulla pelastetuksi toimestasi. Mistä saat päähäsi, että omin oppini netistä. Älä yleistä ja kyse ei ole pelastajana toimimisesta, vaan kielenkäyttöön puuttumisesta. Ei ole mitään tarvetta tehdä tästä mitään vittuilua suuntaan tai toiseen. Kommentti oli kuin tuulahdus 70-lukua, minkä takia puutuin siihen. Sitten täällä ilmeisesti poikain kesken jutellut kerho vetää herneen nenään siitä, että joku huomauttaa vanhanaikaisesta asenteesta ilmaisevasta vertauksesta. Tuossa on iso ero verrattuna siihen lähdetäänkö toiminnalla pelastamaan jotain ihmisryhmää. Kun logiikasta jne. kirjoittelit, varmasti ymmärrät sen. And hold on for tomorrow, singing |
BugBadWolf 13.11.2021 23:33:01 | |
---|
Pepe-13:...vaan kielenkäyttöön puuttumisesta. Haluaisitko vielä kertoa, kenen valtuuttamana laadit näitä sääntöjäsi? En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Pepe-13 13.11.2021 23:37:29 | |
---|
BugBadWolf: Haluaisitko vielä kertoa, kenen valtuuttamana laadit näitä sääntöjäsi? Ajanhengen And hold on for tomorrow, singing |
KaRa 13.11.2021 23:39:47 | |
---|
Jokasen oma asia mihin haluaa keskustelussa puuttua. Vähän hölmöä ajautua turhan meta-tasolle siinä ja lähteä tonkimaan. Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan. |
BugBadWolf 13.11.2021 23:42:13 (muokattu 13.11.2021 23:42:46) | |
---|
Pepe-13: Ajanhengen Harkitsen rikosilmoituksen jättämistä. Tapa, jolla väkivalloin runtelet kaunista äidinkieltämme, täyttää varmasti törkeän raiskauksen tunnusmerkit. Noin muuten katson keskustelun kanssasi päättyneeksi. Syy tähän liittyy siihen, miksi ympärilleni ei ole perustettu uskontoa. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Pepe-13 13.11.2021 23:58:09 | |
---|
BugBadWolf: Harkitsen rikosilmoituksen jättämistä. Tapa, jolla väkivalloin runtelet kaunista äidinkieltämme, täyttää varmasti törkeän raiskauksen tunnusmerkit. Noin muuten katson keskustelun kanssasi päättyneeksi. Syy tähän liittyy siihen, miksi ympärilleni ei ole perustettu uskontoa. Hei hyvin sä vedät huumorimies. Jatka samalla linjalla ja voit ruveta jossakin vaiheessa Hedbergiksi Hedbergin tilalle. Keskustelu kitaroista ja rahasta jatkukoon. And hold on for tomorrow, singing |
msalama 14.11.2021 07:39:24 | |
---|
Jahas, Pepellä meni näköjään tunteisiin. No voi voi... Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos |
msalama 14.11.2021 07:53:09 (muokattu 14.11.2021 07:56:57) | |
---|
Ajanhengen Ihme tosikkoporukkaa tämä SJW-osasto. Kaiken maailman paskapuheet otetaan kuolemanvakavasti verenmaku suussa ja sen seurauksena sitten halutaan määrätä muut puhumaan, kirjoittamaan ja käyttäytymään oman ahtaan mukavuusalueen mukaisesti. No, ei onneksi tule tapahtumaan. Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos |
KaRa 14.11.2021 07:56:45 | |
---|
Uusien kitaroiden hinnat on mitä on, mutta jotenkin käytettyjen ja vanhempien kitaroiden hinnoittelu on taidetta. Kun pitää tutkia markkinoita ja tunnustella kepillä jäätä kuinka hölmön ostajan onnistuu löytämään. Tingatkaa ihmiset, tingatkaa. Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan. |
msalama 14.11.2021 07:59:08 (muokattu 14.11.2021 07:59:27) | |
---|
Tingatkaa ihmiset, tingatkaa. Mä olen joskus miettinyt, että minkähänmoinen tinkivara jossain monen sadan tonnin burstissa tms. olisi. Varmasti huikea ihan niin kuin vaikkapa arvokiinteistöissäkin, eli jos käteisellä ostat, niin parikyt pinnaa pois saman tien. Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos |
KaRa 14.11.2021 08:02:05 (muokattu 14.11.2021 08:04:24) | |
---|
msalama: Mä olen joskus miettinyt, että minkähänmoinen tinkivara jossain monen sadan tonnin burstissa tms. olisi. Varmasti huikea ihan niin kuin vaikkapa arvokiinteistöissäkin, eli jos käteisellä ostat, niin parikyt pinnaa pois saman tien. Myyminen on sielutonta hommaa. Siksi en enää tee sitä työkseni, vaikka empaattisena ja sympaattisena ja ihmisläheisen tuttavallisena ihmisenä siinä liian hyvä olinkin. Taatusti on ilmaa aina. Sielutonta hommaa... raha/myyminen yhdistettynä kitaraan/luovuuteen/sielullisuuteen/taiteiluun. Ei ihme että aiheuttaa keskustelua. Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan. |
msalama 14.11.2021 08:34:20 | |
---|
Myyminen on sielutonta hommaa Olkoonkin, ja ymmärrän kylä halusi olla sitä itse tekemättä, mutta minkäs sille teet? Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos |
KaRa 14.11.2021 08:38:10 (muokattu 14.11.2021 08:40:37) | |
---|
msalama: Olkoonkin, ja ymmärrän kylä halusi olla sitä itse tekemättä, mutta minkäs sille teet? Myyjät on markkinakoettelijoita ja niitä tarvitaan, kyllä. Mutta aika monelle mummolle oon aggressiivisen klousauksen jälkeen kuitenki sanonut että "no eihän tätä nyt pakko ole ottaa". Ei moraali kestä vaikka olis avoin maali ja syöttö suoraan lapaan. Mutta ei sen saa antaa riistäytyä käsistä. Hinnat ei saa karata. Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan. |
kid ego 14.11.2021 08:44:00 | |
---|
Vieläkö löytyy keskustelua myös otsikon mukaisesta aiheesta, vai joko laitetaan ketju lukkoon? -— Moderaattori —- "Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti |
KaRa 14.11.2021 08:46:13 | |
---|
kid ego: Vieläkö löytyy keskustelua myös otsikon mukaisesta aiheesta, vai joko laitetaan ketju lukkoon? Mistä luulet että nyt puhutaan? Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan. |
msalama 14.11.2021 09:11:56 | |
---|
No mä ainakin lopetan paskanjauhuun ja vittuilun tähän, muista en tiedä. Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos |
msalama 14.11.2021 09:13:13 | |
---|
Ei moraali kestä Tuon ymmärrän hyvin, ei kestäisi itselläkään. Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos |
KaRa 14.11.2021 09:14:57 (muokattu 14.11.2021 09:25:00) | |
---|
Mielestäni kitarat ja raha aiheeseen liittyy olennaisesti raha/kitarat/markkinat/arvojen määräytyminen. Voisi ego mode vähän seurata. Kaikki mitä sanot, tulen käyttämään sinua vastaan. |
samiko 14.11.2021 10:15:49 | |
---|
KaRa: Mielestäni kitarat ja raha aiheeseen liittyy olennaisesti raha/kitarat/markkinat/arvojen määräytyminen. Voisi ego mode vähän seurata. Ai kitarasta ja rahastako tässä viimeiset puolitoista sivua on kirjoitettu? |