Aihe: Korvamonitorit / in-ear ja etuvahvistin / DI?
1 2
absqua
12.03.2021 09:08:04
Kieppi: Pidetään tämä mielessä, täytyykin katsoa pari revikkavideota. :) Noin halvalla en kyllä löytänyt mistään, Ruotsissa näkyi olevan 5700 SEK posteineen.

Kappas. Mä olen varmaan pudonnut kärryiltä tän asian suhteen ja muistikuvat on siltä ajalta kun hommasin tuon omani.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Kieppi
12.03.2021 11:44:43
Viimeksi kokeilin pelkällä Stagebugilla ja ihan OK soundi oli. Täytyy tyypätä tuota VT Bassia seuraavaksi.

IR-pedaaleita näkyy saavan melko halvalla, ehkä pitää satsata sellaiseen vielä (Mooer Radar tai vastaava). Torpedo CAB M+ on nykyään jokin preamp-mallinnoskin, mutta se on jo melko hintava, tosin sekin on noin puolet tuosta Shift Linesta.

Ei tuu aika pitkäksi, kun näitä pohtii. :)
Kalamies #10 >-)))>. Last.fm
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy." -Benjamin Franklin-
Einherjar
12.03.2021 16:53:52
Kieppi: ...Mooer Radar tai vastaava...

Mooer on oikein hyvä hinta/laatu-purkki testaamiseen. Varsinkin kun siihen saa omia IR:iä tökittyä sisään. Pienikokoinen ja soundiltaan ihan hyvin toimiva.
Sen rajoitukset käsittääkseni tulee vastaan siinä vaiheessa, kun halutaan jotakin pidempiä omia IR:iä tunkea sisään. Mooer leikkelee niistä pidemmistä hännät pois oman rajoituksen (olikohan n.30ms, joka on kyllä ihan riittävä) jälkeen.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
piivei
01.04.2021 10:55:43 (muokattu 01.04.2021 12:28:14)
Kieppi: Viimeksi kokeilin pelkällä Stagebugilla ja ihan OK soundi oli. Täytyy tyypätä tuota VT Bassia seuraavaksi.

IR-pedaaleita näkyy saavan melko halvalla, ehkä pitää satsata sellaiseen vielä (Mooer Radar tai vastaava). Torpedo CAB M+ on nykyään jokin preamp-mallinnoskin, mutta se on jo melko hintava, tosin sekin on noin puolet tuosta Shift Linesta.

Ei tuu aika pitkäksi, kun näitä pohtii. :)

Mä olen myös tasapainoillut VT-Bass Di:n ja tavallisen Radial DI:n välillä. Molemmilla onnistuu hyvin in ear-soundi. Perus DI:llä saa juuri sen basson oman soundin mutta VT-Bassilla saa vielä hiukan muhevuutta lisää tarvittaessa. Olen paljon kokeillut kaikenlaisia etuastepurkkeja ja kyllä tuo VT-Bass pedaali niin hyvä on että mainosta ihmeessä täällä jos löydät paremman. Ja vielä kun SVT-nuppikin löytyy ja ilmeisesti pidät siitä.

Niin ja Shuren 215-napit täällä myös. Ne on ihan standardi eivätkä suotta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)