Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5392 393 394 395 396497 498 499 500 501
lashii
27.10.2021 15:53:44
Ochmo: Hintava on torin mikki kyllä, mutta tuo 91€ mikki Musamaailmassa ei ole 4-johtiminen. Tämä myynnissä oleva puolitettava versio on pikkusen kalliimpi nääs :) Halvempi kuin uusi kuitenkin.

Jaahas, näköjään sitä oppii uutta. Oletin, että myyvät oletuksena humpparit nelijohtimisina.
empires
30.10.2021 11:55:20
https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1690080#comments

Nuo oli uutenakin kauheita paskoja lähes jokainen( ja tiedän mistä puhun) ei ikä tee niistä yhtään parempia.
Lights are on but nobody is home..
abassimo
30.10.2021 12:30:32
empires: https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1690080#comments

Nuo oli uutenakin kauheita paskoja lähes jokainen( ja tiedän mistä puhun) ei ikä tee niistä yhtään parempia.

Päätit sitten mennä rölöttelemään toisen myynti-ilmoon ihan turhaan skeidaa. Kunno jäähyä pitäis antaa tollasesta toiminnasta aina.
Suddenly diu diu
18is9
30.10.2021 13:12:59

abassimo: Päätit sitten mennä rölöttelemään toisen myynti-ilmoon ihan turhaan skeidaa. Kunno jäähyä pitäis antaa tollasesta toiminnasta aina.

Olen samaa mieltä, täällä palstalla voi avautua mutta nuo ilmoitukset pitäisi jättää rauhaan. Eri asia on jos on jotain oikeaa asiaa, että speksit on väärin tai vastaavaa.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
p130
30.10.2021 13:15:35

Oot kokeillut yhtä , etkä tykännyt ja loput luit netistä?

Tuon ajan Fendereissä on enemmän yksilöeroja kuin vaikka nykytuotannossa. Soitinta (merkistä ja iästä riippumatta) kannattaa kokeilla aina ennen ostoa, jos mahdollista.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
18is9
30.10.2021 13:20:51 (muokattu 30.10.2021 16:12:59)

Täytyy kyllä sanoa että on melkoisen v-mäisellä asenteella kirjoitettu myynti-ilmoitus. Lähinnä vaan käsketään köyhiä suksimaan kuuseen ja oletus on että kukaan joka ilmoitusta lukee ei lähtökohtaisesti osaa käyttää inter_nettiä tai muutakaan foorumia, koska vain myyjän itsensä Reverbistä kaivama referenssiylihinta on relevantti. Mutta kukin tavallaan.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
samiko
30.10.2021 13:22:03
abassimo: Päätit sitten mennä rölöttelemään toisen myynti-ilmoon ihan turhaan skeidaa. Kunno jäähyä pitäis antaa tollasesta toiminnasta aina.

Just tällästen kaverien takia ymmärrän että kommenttikentät kiinni.
empires
30.10.2021 13:41:29
p130: Oot kokeillut yhtä , etkä tykännyt ja loput luit netistä?

Tuon ajan Fendereissä on enemmän yksilöeroja kuin vaikka nykytuotannossa. Soitinta (merkistä ja iästä riippumatta) kannattaa kokeilla aina ennen ostoa, jos mahdollista.

Olen työnti puolesta silloin kokeillut satoja ja hävetti myydä niitä asiakkaille, omia kitaroita on ollut noin 400 ja ei yhtään tolta arealta.
msalama
30.10.2021 13:45:53

kauheita paskoja lähes jokainen

Epätasaista laatua joo. Mutta siellä on hyviäkin, kuten tuo mun -76 Tele Custom.

Ja joo, vähän turhaan menit tuonne ilmon kommentteihin avautumaan, koska vaikutus oli lähinnä se, että SÄ ITSE vaikutat katkeralta vanhalta käävältä ja ketään EVVK :D
Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos
msalama
30.10.2021 13:48:07 (muokattu 30.10.2021 13:49:29)

Sinä pelle et tiedä mistä puhut nyt.

Kattos, old man yelling at clouds :D Luuletko että ketään kiinnostaa pätkääkään? EDIT: Luoja tietää että olen itsekin täällä epäasiallisuuksiin syyllistynyt vaikka kuinka, mutta kai tommoset pellettelyt pitäis silti modeille ilmottaa...
empires
30.10.2021 13:56:02
msalama: Kattos, old man yelling at clouds :D Luuletko että ketään kiinnostaa pätkääkään? EDIT: Luoja tietää että olen itsekin täällä epäasiallisuuksiin syyllistynyt vaikka kuinka, mutta kai tommoset pellettelyt pitäis silti modeille ilmottaa...

Ole nyt mies ja lopeta lässytys ja tuo laadunvaihtelu alkoi jo 1975, tottakai siellä oli niitä kelpojakin, mutta valtaosa oli sellaisia etten ymmärrä miksi niitä päästettiin myyntiin ikinä ja ei aika tee niistä yhtään parempia, jokaikisessä oli kaulaprofiili erillainen, kaulataskuissa näkyi rakoja, järkyttävän painavia..tukkosia soittaessa ym..minua ärsyttää kun kun näen niitä myytävänä huikeiden kehujen kera. Ei kauheesti kiinnosta mitä muut ajattelee, toivoin ettei kukaan osta kokeilematta noita. ja piste.
msalama
30.10.2021 14:17:44

Ole nyt mies

No mähän olen, toisin kuin sinä. Joo, oli paljon paskoja, mutta homman idea onkin nimen omaan KOKEILEMALLA löytää sieltä be hyvät seasta. Ja siinä mä olen ainakin toistaiseksi onnistunut kohtalaisen hyvin.
Sir Härö
30.10.2021 14:42:34
Juuh, jatketaan.

-— Moderaattori —-

Laulava Kylätohtori
30.10.2021 15:52:08

Ihan jokaisenko olit tehtaalla kokeilemassa? :D

Mutta tosiaan, jäähyä pitäisi antaa, kun tuolla lailla spämmää paskaa toisten ilmoituksiin.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
p130
30.10.2021 16:01:32

Laulava Kylätohtori: Ihan jokaisenko olit tehtaalla kokeilemassa? :D

Mutta tosiaan, jäähyä pitäisi antaa, kun tuolla lailla spämmää paskaa toisten ilmoituksiin.

Kateus iskee helposti ja silloin pikku kasa paskaa ilmoitukseen tuntuu hyvälle idealle.

Itse en myy vintage- tai muuta erikoisempaa kamaa torilla, ulkoistan homman mieluummin Pajalle.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
msalama
30.10.2021 16:56:12 (muokattu 30.10.2021 16:57:42)

kun tuolla lailla spämmää paskaa toisten ilmoituksiin

No mulla ei ole kyllä varaa sanoa, koska aikamoista paskaa mäkin olen pahalla päällä ollessani täällä joskus suoltanut. Mutta PERIAATTEESSA kyllä joo, ei tommosta ihan turhanaikaista päänaukomista pitäis kyllä kattella, oli nyt sitten kukakin ihan mitä mieltä hyvänsä noista vähemmän laadukkaan ajan CBS:n Fenkuista.
msalama
30.10.2021 17:00:12 (muokattu 30.10.2021 17:01:45)

Mä en tienny et fender on tehnyt kauhea paskaa ylipäätäänkään.

No on ne, eli tuo ylläoleva äkäinen nimimerkki on kyllä siinä sinänsä ihan oikeassa. Seiskytluvun loppupuoli on juuri sitä laaduttominta aikaa, eli jos sen aikakauden keppiä meinaa ostaa, niin kannattaa testata aika montaa ennenkuin lyö kiinni.
samiko
31.10.2021 16:33:15
Tekee pahaa katsoa tuota hardtail straton myynti-ilmoituksen kommentteja.

Seuraava päänaukoja siellä heti sunnuntaiaamun ratoksi. Eikö tuollaisille oikeasti mahda mitään?
mpekkanen
31.10.2021 18:34:58
Nyt on ollut jo jonkin aikaa buumi, jossa halvimman pään Gibsoneita on myyty huomattavasti kalliimmalla kuin mitä uutena maksoivat. Tori.fi:ssä on esim Gibson SGJ 950€ ja se on melkein tuplat mitä maksoi uutena...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)