Decadetroll 15.10.2021 19:53:43 | |
---|
tomaattiorava: Mjeees ja eikös online-pelaamisessa ne luolastot oo procedurally generated (keksiny suomenkielistä vastinetta)? Sinänsä ihan hauska idea Fromilta, että peli ois loppupeleissä lähes loputon, mut aika ankeeksihan tuo käy kun ne luolat kuitenkin on vaan toistensa kopioita ja vihut vaa vaikenee, vähän niinku joku horde-mode... Alkupään luolat on ihan samanlaisia kaikille, mutta tietyn pisteen yli kun menee, niin alkaa proseduraalisesti generoidut (heh) luolastot. Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
Ed_Guy 16.10.2021 08:48:05 | |
---|
Pystyttekö te pelaamaan noita souls pelejä aina kun haluatte? Itsellä kyllä vaatii juuri oikean zenimäisen mielentilan ja vireystason, että kannattaa edes yrittää. Ehkä se on se synkkä ja armoton pelimaailma. Nettipelien puolella oon sitten innostunut tykittelee Battlefield vitosta. Välillä onnistuu, useimmiten ei. Nauttii vaan kaaoksesta. Tankit on tuossa kyllä kerrankin tankkeja. Ei ole mikään simppeli juttu eliminoida vihun tankkia pelistä pois. Tai sitten en vaan osaa. En jaksa. |
Ianuarius 16.10.2021 13:18:46 | |
---|
Ed_Guy: Pystyttekö te pelaamaan noita souls pelejä aina kun haluatte? Itsellä kyllä vaatii juuri oikean zenimäisen mielentilan ja vireystason, että kannattaa edes yrittää. Ehkä se on se synkkä ja armoton pelimaailma. Sama. En ny oo hirveästi ees pelannu just tuosta johtuen. Mulla menee keskittymiskyky päivän aikana ihan muihin juttuihin ja sitten jos meinaa pelata jotain, niin se ei tosiaankaan ole mitään suorituspeliä, vaan jotain rentoa, niinku NFS. Ja en tiedä, mulla ei vaan lähe tollaset ultrasynkät tai gritty maailmat, joissa kaikki on aina hampaat irvessä. Koetin alkaa lukee game of thronesia, mutta pääsin siinä ehkä kolme lukua kunnes totesin että ei oo mun juttu. Sama tossa Disco Elysiumissa. Kaveri hehkutti sitä maasta taivaaseen, mutta itelle se oli vaan sellasta "yhyy kaikki on perseestä" -vellomista. Kai se sit joihinki vetoaa. Mä pelaan mielummin vaikka Super Marioa. Your soundcard works perfectly! |
Ed_Guy 16.10.2021 15:52:15 | |
---|
Ianuarius: Sama. En ny oo hirveästi ees pelannu just tuosta johtuen. Mulla menee keskittymiskyky päivän aikana ihan muihin juttuihin ja sitten jos meinaa pelata jotain, niin se ei tosiaankaan ole mitään suorituspeliä, vaan jotain rentoa, niinku NFS. Ja en tiedä, mulla ei vaan lähe tollaset ultrasynkät tai gritty maailmat, joissa kaikki on aina hampaat irvessä. Koetin alkaa lukee game of thronesia, mutta pääsin siinä ehkä kolme lukua kunnes totesin että ei oo mun juttu. Sama tossa Disco Elysiumissa. Kaveri hehkutti sitä maasta taivaaseen, mutta itelle se oli vaan sellasta "yhyy kaikki on perseestä" -vellomista. Kai se sit joihinki vetoaa. Mä pelaan mielummin vaikka Super Marioa. Itekki ku päivän huseltaa lasten kanssa niin ei siinä illalla aina soulssit lähde. Sitten mieluummin laittaa bäfän tulille ja nauttii iltaisen perseraiskauksensa siinä. En jaksa. |
TheMurno 20.10.2021 22:40:16 (muokattu 20.10.2021 22:41:38) | |
---|
|
El_Jyrkkä 21.10.2021 20:06:17 | |
---|
Ed_Guy: Pystyttekö te pelaamaan noita souls pelejä aina kun haluatte? Itsellä kyllä vaatii juuri oikean zenimäisen mielentilan ja vireystason, että kannattaa edes yrittää. Ehkä se on se synkkä ja armoton pelimaailma. En pysty ollenkaan, enkä mitään souls like "GIT GUD"-tyylin peliä, missä pitää hangata liikkuminen virheettömäksi tai peli rankoo heti. Kuitenkin rajalliset pelitunnit viikossa/kuukaudessa/vuodessa, niin mielummin pelaan jotain josta nautin sen sijaan että tekisi mieli polttaa koko naapurusto. CS:go toki, mutta sen verran matalilla rankeilla mennään että pärjää noin 50% matseista vähintäänkin hyvin, muuten kohtalaisesti, jos ei suju voi aina laittaa kiinni :D Uliuliuli. |
Bongowing 27.10.2021 18:35:48 | |
---|
Ostin PS4. Suositelkaa jotain pakollisia pelejä, ehkä tarjoushintaisia/ilmaisia ps-storesta. Lähinnä last of usin takia hommasin ja se on tulossa kirjastosta. But where the heck is magenta? |
Milkop 27.10.2021 18:50:35 | |
---|
Ghost Of Tsushima tuli ensimmäisenä mieleen. Sitten vaikka Hämis ja God of War näistä yksinoikeuksista. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Scrobble 27.10.2021 18:59:07 | |
---|
En tiedä onko tarjouksessa mutta Bloodborne on kaikkien aikojen paras videopeli. |
tomaattiorava 27.10.2021 19:18:04 | |
---|
Scrobble: En tiedä onko tarjouksessa mutta Bloodborne on kaikkien aikojen paras videopeli. Kaikkien aikojen kaikista asioista paras! |
Decadetroll 27.10.2021 20:05:21 | |
---|
Bloodbornelle (ja dlc:lle!) myös ääni. God of war, spiderman, last of us 1&2, metal gear solid 5... Onhan noita hyviä pelejä. Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
Tympee Huttunen 27.10.2021 20:09:06 | |
---|
Bongowing: Ostin PS4. Suositelkaa jotain pakollisia pelejä, ehkä tarjoushintaisia/ilmaisia ps-storesta. Lähinnä last of usin takia hommasin ja se on tulossa kirjastosta. Far Cry 3 ja erityisesti 4. Nelosen lisäosa myös mainio. |
TheMurno 27.10.2021 20:37:27 | |
---|
tomaattiorava: Kaikkien aikojen kaikista asioista paras! Tämä. + Doom Eternal. Johon tulikin tänään päivityksen myötä Horde Mode ja Battlemodeen joitain muutoksia. |
Bongowing 27.10.2021 20:40:28 | |
---|
Ostin Unravelin ja The Vanishing of Ethan mikälien kun halvalla sai. Miten last of us remastered eroaa tavallisesta? Far Cry 3:n pelasin joskus pc:llä ja tykkäsin simona. Bloodborne kiinnostelee, vaatinee jonkin verran aikaa ja paneutumista, ehkä joskus sitten. But where the heck is magenta? |
Eikös LoU remaster oo vaan päivitetty silloiselle, uudelle konsolipolvelle. Doomin 6,66 päivityksestä kyllä hypeä! Eniten kuumottelee uudet master levelit, etenkin world spear koska dlc:tä ikinä oo maksanu. Muutenkin näiden olemassa olevien master levelien jälkeen ei oo base-gamea juuri tullut pelattua. Nightmarella itse peli meni läpi heittämällä, samaten eka master level oli aika lällyä nightmarella. Gore nest ja Tars Nabad sen sijaan ei itellä oo nightmarella mitään asiaa. |
Ed_Guy 27.10.2021 23:27:21 (muokattu 28.10.2021 00:02:25) | |
---|
Pitkään ollut hakusessa peli missä saa tehdä vitusti sivutehtäviä, levuttaa ja optimoida kamoja kohdalleen. Muistin että mullaha on tuo Dragon Age inquistion. Aikaisemmin ei ole oikein iskenyt mutta nyt lähti! 30h mittarissa ja pääjuonta vasta raapaistu. En jaksa. |
tomaattiorava 29.10.2021 16:55:55 | |
---|
Jaaha, jokapaikassa kerrottu miten dlc:tä ei tarvii omistaa wolrd spear master levelin pelaamisen, piti olle free for all mut eipä sit näköjää. Nice. |
seppo69 29.10.2021 18:01:43 | |
---|
Bongowing: Ostin PS4. Suositelkaa jotain pakollisia pelejä, ehkä tarjoushintaisia/ilmaisia ps-storesta. Lähinnä last of usin takia hommasin ja se on tulossa kirjastosta. Uncharted 4. Paras "putkijuoksu" mitä on. Pitäis löytyä halvalla. Aiempia osia ei tarvitse olla pelattuna nauttiakseen, toki parempi varmasti on jos hahmot on vähän tiedossa jne. |
Bongowing 29.10.2021 18:38:54 | |
---|
Doom ja Last of Us hommattu. Lainasin summassa myös Cat Quest 1&2, koska vaikutti söpöltä kaksinpeliltä. Koukutti välittömästi siinä määrin että muut peluuprojektit siirtynee. Pawsome/5. But where the heck is magenta? |
seppo69 29.10.2021 18:41:31 | |
---|
Bongowing: Doom ja Last of Us hommattu. Lainasin summassa myös Cat Quest 1&2, koska vaikutti söpöltä kaksinpeliltä. Koukutti välittömästi siinä määrin että muut peluuprojektit siirtynee. Pawsome/5. Jos haluat söpöä kaksinpeliä jossa mitataan parisuhteen kestävyys niin Overcooked on oiva valinta. Erittäin yksinkertainen mekaniikka, helppo oppia eli voi pelata myös lapsen kanssa. |