The Boss 24.06.2004 12:54:32 | |
---|
Behold the mystical powers of the flaming sideburns. Hallelujah Rock 'N' Rollah |
sepeli 29.06.2004 21:18:35 | |
---|
Kyllä pulsarit on hienot. Itellä on tälläkin hetkellä, n. 1,5 cm korvien alapään yli ulottuvat. Yläosat jäävät tosin välillä hiuksien pimentoon. Muuhun settiin kuuluu perus pukinparta, myös jazzpartana tai nu-metalpartana tunnettu. Joskus on ollut viiksi-parta-setti mallia Johnny Depp, mutta sitä en kehtaa usein pitää. Johnnyllä on muuten From Hellissä asialliset pulisongit. Tämä on kyllä syvällistä. "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
Jani The Rock 29.06.2004 21:34:38 | |
---|
Tämä on kyllä syvällistä. Se on tätä miehen elämää. Nyt kun on pulisongit kasvaneet oikein mallikkaaseen kuosiin, niin olisi kova hinku ns. laajentaa eli alkaa taas parrankasvatukseen. Ainoa mikä siinä vituttaa on se välivaihe, kun epämääräisen mittaisia ja näköisiä karvoja törröttää naamasta. Mutta jos totta puhutaan, niin oikeasti haluaisin kyllä kasvattaa kunnon viikset. Sellaiset kuin Dennis Hopperilla Easy Riderissä. Mutta siitä voi kyllä kehkeytyä sellaista älämölöä tuon puoliskon taholta, että voipi ne kasvattamattakin jäädä. Don`t mess with the countryboys |
Henko 30.06.2004 22:10:02 | |
---|
Mutta siitä voi kyllä kehkeytyä sellaista älämölöä tuon puoliskon taholta, että voipi ne kasvattamattakin jäädä. Elämä on täynnä valintoja. Kyllä mullakin varmaan vielä viiksetkin ois, mutta kyllä sen oikeestaan sängestä voi päätellä, kasvaako ne riittävästi. Kun ei niin ei. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
sepeli 01.07.2004 23:32:55 | |
---|
Mutta jos totta puhutaan, niin oikeasti haluaisin kyllä kasvattaa kunnon viikset. Tämä on ollut haaveissani myös, mutta arastelen sillä olen havainnut että myös sen puoliskon etsintä vaikeutuu tällöin (empiiriset tutkimukset). Viiksien koko vaikuttaa. En minä tiedä. "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
vantage 01.07.2004 23:55:04 | |
---|
Perkele! Mulla on kyllä ihme juttu. Mulla on ihan siihen leukaluuhun joka on korvan alla olevat pulisongit... Ne on kunnon karvaa ja näkyvät kauas! Nykyään ne ovat alkaneet lähteä käsistä, mutta empä välitä moisesta. Kummaa tässä on se, että parta ei kuitenkaan vielä kasva kunnolla. Luulisi asian menevän päinvastoin. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
Jani The Rock 02.07.2004 00:26:15 | |
---|
Tämä on ollut haaveissani myös, mutta arastelen sillä olen havainnut että myös sen puoliskon etsintä vaikeutuu tällöin (empiiriset tutkimukset). Viiksien koko vaikuttaa. En minä tiedä. Olen nyt kasvattanut viiksiä viisi (5) päivää. Luojan kiitos karvankasvu on nopeaa, joten ns. amisvaihe mennee nopeasti ohi. Uskalsin ryhtyä moiseen, koska puolisko on käymässä kotonaan ja palaa takaisin vasta ylihuomenna. Varoitin häntä kyllä jo etukäteen puhelimitse naamassani kasvavista ylimääräisistä karvoista. Kommentti oli aluksi tylyhkö, mutta sitten seurasi huojentunut toteamus jonka mukaan tulen todennäköisesti kyllästymään viiksiin nopeasti kuten kaikkiin muihinkin hömpötyksiini. Don`t mess with the countryboys |
Henko 02.07.2004 13:55:18 | |
---|
Tämä on ollut haaveissani myös, mutta arastelen sillä olen havainnut että myös sen puoliskon etsintä vaikeutuu tällöin (empiiriset tutkimukset). Viiksien koko vaikuttaa. En minä tiedä. Kyllä minä ainakin tiedän naisia, joiden mielestä pulsarit on must. Miksi näin ei olisi myös viiksien kohdalla? Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
seitikki 02.07.2004 23:59:41 | |
---|
Nytpä mielipiteitä näistä miehisten piirteiden sulostuttajista! Aivan ihanat. Siis jos ne sopii. Aivan ihanat. Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
Jani The Rock 03.07.2004 00:23:36 | |
---|
Aivan ihanat. Siis jos ne sopii. Aivan ihanat. Tämä pelasti viheliäisen päiväni! Hienoa. 8-) Don`t mess with the countryboys |
Olen nyt kasvattanut viiksiä viisi (5) päivää. Provinssirockin neljän (4:n) päivän röytämisen jälkeen olisi ollut mahdollisuus aloittaa tämä viiksiprojekti helposti sillä pahin pohjatyö hoitui jo Seinäjoella, mutta en helvattu kehdannut siltikään. tulen todennäköisesti kyllästymään viiksiin nopeasti kuten kaikkiin muihinkin hömpötyksiini. Samaa vikaa. Pisin mitä olen pitänyt viiksi-parta-yhdistelmää sen kasvattamisen jälkeen on ollut varmaan vaivaiset pari viikkoa, sitten pois vaan ja vähän ajan päästä sen haluaa takaisin. Pitäiskö ruveta käyttämään tekoviiksiä. Aivan ihanat. Siis jos ne sopii. Aivan ihanat. Machtavaa! "Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka |
jussiohman 05.07.2004 12:42:45 | |
---|
Ei kasva ei. Aknea onpi vaan siinä kohtaa. Jos joskus kasvaa, aion hankkia Martikaisen veroisen poskiparta-pulisonki yhdistelmän. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Henko 05.07.2004 19:05:55 | |
---|
Itse kokeilin viiksien kasvatusta pääsiäisen alla, kun kavereita ei tullut silloin nähtyä, eikä sukulaisiakaan. Tai siis aloitin jo viikkoa ennen pääsiäistä mutta ei saatana... Mutta viikonlopun aikana keksinkin hyvän konstin peittää amisviiksivaihe kokonaan, kun näin brittiläisen Killing Mirandan rumpalin läheltä: sillä oli pakkelia naamassa niin paljon että parransänki peittyi. Ei vaan ollut ihan täydellisen onnistunut meikki kun huomasi että karva kasvaa. Ei ollut ilmeisesti Suomen reissun aikana jaksanut/ehtinyt ajaa partaansa. Mitä kaikkea ne englantilaiset keksivätkään! Taidan laittaa tämän ihan niksipalstallekin :) Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
18is9 06.07.2004 09:49:01 | |
---|
Viime vuonna leikkasin Tuskaan sellaisen James Hetfield -viritelmän 80-luvulta, eli pulisongit/poskiparta joka ylsi kiinni muhkeisiin viiksiin. Voisiko komeampaa ollakaan :)? Täytynee ottaa uusikisi tänä vuonna. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |