Aihe: Paskasta konvehti? Blackstar HT Club 40
1 2
Teijo
29.10.2021 16:36:43 (muokattu 29.10.2021 16:37:04)
Prostator: ...Itse ratkaisin taannoin asiat modaamalla omat HT-5R ja HT-20R nupit uusiksi. Filtterit pois, vähän eq muutoksia muutamaan paikkaan, diodileikkurit pois...

Oletko modannut myös Blackstar HT-Dual pedaaleja (Lerchellä tais olla joskus)? Mulla on ollut sellainen monta vuotta ja välillä se on jäähyllä pidempään mutta taas käytössä. Voin tuoda sen modattavaksi jos saisi siihen jotain kivaa piristystä.
elon arska
29.10.2021 18:43:28
Niin se JuSu vaan pisti konvehdin taas kiertoon :D kamarunq madness never stops
My friend asked me if I wanted a frozen banana. I said 'No, but I want a regular banana later, so... yes!' -Mitch Hedberg
JuSu
30.10.2021 00:18:51
elon arska: Niin se JuSu vaan pisti konvehdin taas kiertoon :D kamarunq madness never stops

Joo, oli se siellä torilla hetken... Mutta otin pois, kun se kuitenkin on aika hyvä.

Hulluttelu ei toki silti ole loppumassa.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Prostator
30.10.2021 00:48:31
Teemu tk, on mulla noita putkikoneita itselläkin vaikka mitä ja olen huoltojen yhteydessä soittanut suurinpiirtein kaikkia vahvistimia Bugerasta Metropuoulokseen ja HarleyBentonista Dumbleen , modauksiin lähdin HT osalta kun halusin tutkia saako siitä ns autenttisemman särön. Kyllä saa!
Tietysti joitain miellyttää enemmän se turinasärö ja hyvä että joka makuun koneita löytyy.
Jos nyt oletetaan että HT säröasteessa on putkella paljoltikin merkitystä, niin modattuna sitä vasta onkin!
HT:n reverb on kyllä kelpo.

Itse olen sen verran pitkään tehnyt koneiden kanssa hommia (tuhansia), joten jonkunlainen näkemys noista on tullut laidasta laitaan.

Peterille en ole modannut HT pedaalia, vaikka olen tehnyt hänelle koneita jo 80-luvulla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)