ps3t 03.10.2021 23:01:38 (muokattu 03.10.2021 23:03:52) | |
---|
Flash: Miley & Metallica: https://www.rollingstone.com/music/ … ey-cyrus-howard-stern-show-1224074/ Vähän hellyttävän puolelle menee tuo Kirkin räpellys, mutta hyvät saundit on Lespassa. Miten tuonkin pystyy kusemaan... Kirkkihän on kertonut handlaavansa bluesit ja meshuggahit ynnämuut, mutta muistaako kukaan Larssia paistattelemassa lehdissä tai otsikoissa väittämässä osaavansa soittaa. Ukko ihan varmasti tietää itsekin oman tasonsa soittajana siinä missä muutkin eikä väitä itsestään mitään. Arvostan. "the only winning move is not to play" |
ttpp44 04.10.2021 09:15:36 | |
---|
|
lukethesis 04.10.2021 14:59:56 | |
---|
ps3t: ...muistaako kukaan Larssia paistattelemassa lehdissä tai otsikoissa väittämässä osaavansa soittaa. Ukko ihan varmasti tietää itsekin oman tasonsa soittajana siinä missä muutkin eikä väitä itsestään mitään. Arvostan. Lars Ulrich ja "nöyryys" eivät oikein mielestäni kylläkään kohtaa :D Kyllä luulen että ukolla on tasan tarkkaan todella korkealentoiset ajatukset omasta erinomaisuudestaan :D Katsoin Gibsonin Icons-pätkän missä Hammett oli, ja siinä ainakin myönsi itsekin että "pitäishän tässä varmaan osata soittaa paremmin, kun on näin kauan soittanut tällä tasolla" tai jotain sinne päin. |
Tympee Huttunen 04.10.2021 15:05:31 | |
---|
lukethesis: Lars Ulrich ja "nöyryys" eivät oikein mielestäni kylläkään kohtaa :D Kyllä luulen että ukolla on tasan tarkkaan todella korkealentoiset ajatukset omasta erinomaisuudestaan :D Katsoin Gibsonin Icons-pätkän missä Hammett oli, ja siinä ainakin myönsi itsekin että "pitäishän tässä varmaan osata soittaa paremmin, kun on näin kauan soittanut tällä tasolla" tai jotain sinne päin. Ulrich on monesti sanonut, että tiedostaa hyvin ettei ole teknisesti hyvä soittaja ja on sinut sen asian kanssa, koska hänen vahvuudet on ollut enemmän biisintekopuolella ja tietyllä tapaa manageroinnissa yms. |
aivokuolio 04.10.2021 15:50:52 | |
---|
lukethesis: Lars Ulrich ja "nöyryys" eivät oikein mielestäni kylläkään kohtaa :D Kyllä luulen että ukolla on tasan tarkkaan todella korkealentoiset ajatukset omasta erinomaisuudestaan :D Ulrichilla oli joskus 90-luvun aikana ne rokkistaravuotensa, mutta silloinkin ja etenkin nykyään jutustelusta välittyy kyllä melko tasapainoisen ja fiksun oloinen jäbä, vaikka pienempikin suosio on saanut monilla kusen hujahtamaan hattuun ihan tosissaan. Mitään henkselienpaukuttelua en kyllä muista kuulleeni. Onhan maailma täynnä osaavampia rumpaleita kun Ulrich nykyisellään, mutta harvalta löytyy sitä visiota samaan malliin. YouTubekin pullollaan rumpaleita jotka soittavat vaikka mitä kamaa ja miten päin vaan, mutta sitten kun pitäisi alkaa latomaan kasaan oman bändin biisejä, tuleekin vähän hiljaisempaa. |
Henri Henri Olavi 04.10.2021 16:22:09 (muokattu 04.10.2021 16:22:31) | |
---|
aivokuolio: YouTubekin pullollaan rumpaleita jotka soittavat vaikka mitä kamaa ja miten päin vaan, mutta sitten kun pitäisi alkaa latomaan kasaan oman bändin biisejä, tuleekin vähän hiljaisempaa. Laitatko pari Youtube-esimerkkiä tällaisista rumpaleista, jotka vetävät todella upeasti muiden biisejä, mutta eivät osaa latoa kasaan oman bändin biisejä? Kiinnostaa. Je suis 190221 |
aivokuolio 04.10.2021 16:25:26 | |
---|
Henri Henri Olavi: Laitatko pari Youtube-esimerkkiä tällaisista rumpaleista, jotka vetävät todella upeasti muiden biisejä, mutta eivät osaa latoa kasaan oman bändin biisejä? Kiinnostaa. Lähinnä nyt meinasin sitä että taitoja löytyy, mutta taitojen lisäksi rumpalilta tai tämän bändiltä ei välttämättä löydy kovinkaan hääviä omaa materiaalia. Pelkällä soittotaidolla niitä hyviä biisejä ei vielä tehdä. |
Henri Henri Olavi 04.10.2021 16:35:45 (muokattu 04.10.2021 16:36:04) | |
---|
aivokuolio: Lähinnä nyt meinasin sitä että taitoja löytyy, mutta taitojen lisäksi rumpalilta tai tämän bändiltä ei välttämättä löydy kovinkaan hääviä omaa materiaalia. Pelkällä soittotaidolla niitä hyviä biisejä ei vielä tehdä. No tuohan on toki pelkkää mutuilua sitten. Ei tarvitse olla kovinkaan hääviä matskua, että siinä on jo paremmin sovitetut, soitetut ja biisiin paremmin istuvat rummut kuin kaikessa vuoden -88 jälkeisessä Metallicassa. Eikä se mitään. Ne eivät ole kuitenkaan Metallica ja siitä tässä on kyse. Fanisilmin katsomisesta. Je suis 190221 |
aivokuolio 04.10.2021 16:51:35 | |
---|
Henri Henri Olavi: No tuohan on toki pelkkää mutuilua sitten. Ei tarvitse olla kovinkaan hääviä matskua, että siinä on jo paremmin sovitetut, soitetut ja biisiin paremmin istuvat rummut kuin kaikessa vuoden -88 jälkeisessä Metallicassa. Eikä se mitään. Ne eivät ole kuitenkaan Metallica ja siitä tässä on kyse. Fanisilmin katsomisesta. Ihan ei kyllä nyt aukea mitä tässä koitat viestittää. Totesin vaan että maailma on täynnä hyviä rumpaleita, joilla ei välttämättä ole kovinkaan hyviä bändejä soittotaidoista huolimatta. Lars ei ole maailman pätevin rumpali, mutta hällä on näppärä taito sovittaa palikoista ja palasista komeita kokonaisuuksia. Toki nykyään aikalailla harvemmin. |
Henri Henri Olavi 04.10.2021 16:53:12 | |
---|
aivokuolio: Ihan ei kyllä nyt aukea mitä tässä koitat viestittää. Totesin vaan että maailma on täynnä hyviä rumpaleita, joilla ei välttämättä ole kovinkaan hyviä bändejä soittotaidoista huolimatta. Lars ei ole maailman pätevin rumpali, mutta hällä on näppärä taito sovittaa palikoista ja palasista komeita kokonaisuuksia. Toki nykyään aikalailla harvemmin. No sitä koitin selittää, etä mun mielestä maailma ei ole täynnä bändejä, joissa on hyvä rumpali, mutta jotka eivät olisi niin hyviä bändejä kuin Metallica. Nyt oli varmaan selkeyttä sinunkin tarpeisiin? Je suis 190221 |
aivokuolio 04.10.2021 16:55:28 | |
---|
Henri Henri Olavi: No sitä koitin selittää, etä mun mielestä maailma ei ole täynnä bändejä, joissa on hyvä rumpali, mutta jotka eivät olisi niin hyviä bändejä kuin Metallica. Nyt oli varmaan selkeyttä sinunkin tarpeisiin? Juuh. Virhe! |
mpekkanen 04.10.2021 22:00:06 | |
---|
Henri Henri Olavi: No tuohan on toki pelkkää mutuilua sitten. Ei tarvitse olla kovinkaan hääviä matskua, että siinä on jo paremmin sovitetut, soitetut ja biisiin paremmin istuvat rummut kuin kaikessa vuoden -88 jälkeisessä Metallicassa. Eikä se mitään. Ne eivät ole kuitenkaan Metallica ja siitä tässä on kyse. Fanisilmin katsomisesta. Kaikessa? Siis vuoden 88 jälkeen? Minulle oli aikoinaan AJFA todella suuri pettymys, mutta kun katsoo näitä tuoreempia livepätkiä tältä vuosituhanneltakin, niin siellä on kyllä myös varsin hyvää meininkiä... |
Juuh, mielipiteet musiikista ovat tämänkin foorumin kehittäjien lähtölaukaus. Je suis 190221 |
Dirtyh 04.10.2021 22:21:25 | |
---|
Henri Henri Olavi: mun mielestä maailma ei ole täynnä bändejä, joissa on hyvä rumpali, mutta jotka eivät olisi niin hyviä bändejä kuin Metallica. Ota nyt tuosta vaikka Manginin aikainen Dream Theater räikeimpänä esimerkkinä niin ymmärrät mistä puhutaan. |
Henri Henri Olavi 04.10.2021 22:22:20 (muokattu 04.10.2021 22:22:55) | |
---|
Dirtyh: Ota nyt tuosta vaikka Manginin aikainen Dream Theater räikeimpänä esimerkkinä niin ymmärrät mistä puhutaan. No mun mielestä DT ei ole koskaan tehnyt yhtään hyvää biisiä. Metallicalla sentään on muutamia. Tokihan mä ymmärrän mistä puhutaan, olen vain eri mieltä. Je suis 190221 |
Dirtyh 04.10.2021 22:30:58 | |
---|
Henri Henri Olavi: No mun mielestä DT ei ole koskaan tehnyt yhtään hyvää biisiä. Metallicalla sentään on muutamia. Tokihan mä ymmärrän mistä puhutaan, olen vain eri mieltä. Eli maailma on täynnä bändejä joissa on hyvä rumpali mutta ovat huonompia kuin metallica. |
Henri Henri Olavi 04.10.2021 22:34:26 (muokattu 04.10.2021 22:34:59) | |
---|
Dirtyh: Eli maailma on täynnä bändejä joissa on hyvä rumpali mutta ovat huonompia kuin metallica. No ainakin se DT. Muita ei tule mieleen. Onko yksi bändi sama asia kuin maailma täynnä bändejä? Mun mielestä ei. Je suis 190221 |
Hetfield 04.10.2021 23:01:07 | |
---|
Alright, alright, alright! |
Henri Henri Olavi 04.10.2021 23:02:22 (muokattu 04.10.2021 23:02:54) | |
---|
Tuossa RTL:issa oli hyvä meininki. Katsoin aiemmin tänään sen. Je suis 190221 |
Artturi 05.10.2021 00:15:53 | |
---|
Slower is better! Ovat soittaneet vanhoja piisejä nyt paljon enemmän studio-levyjen tempoissa koronan jälkeen, olen huomannut. Jossain vaiheessa vetivät esim. Creepingin pikkasen liian haipakkaa!! |