Aihe: MIDIn kanssa problematiikkaa
1
burdon
29.05.2021 15:17:18
Jostain syystä jos kytken midi piuhan Behringerin Craveen ja siitä Waspiin josta Neutroniin niin Neutron ei toimi mutta jos kytken Cravesta Neutroniin ja siitä Waspiin niin vielä seuraava laite Waspistakin toimii (mutta sitä seuraava taas ei). Sit ihmetyttää että ainoat digitaaliset syntikkani Modal Scult ja Novation MiniNova ei kumpikaan anna toimivaa midiouttia vaikka ois ketjun eka/ainut laite, onko noissa jotain kikkaa vai voiko muka olla mun tuuria että kumpikin paskana?

Ei tunnu olevan mitään merkitystä käytänkö Miditechin Filter/Thru 4sta vai otanko signaalin suoraan M-Audion MIDI interfacesta tai Arturia Keysteppistä tms.

Mistäköhän johtuu että laitteet toimivat vain tietyssä järjestyksessä ja silloinkin vain tietty määrä ja ettei kumpikaan virtuaalianalogisyna anna midiä eteenpäin? Paljon olen MIDIstä oppinut mutta tätä en tajua että mitä ja miksi.

Mut eikai tässä varmaan voi muuta kuin laittaa isompi midithru tilaukseen? Haluisin silti tietää että miksi näin? Harmi ku 1-2 laitetta lisää ois riittäny. Sculpt on kyllä v-mäinen ku ei pääse asetuksiin edes käsiksi kun ei ole verkkovirtaista usb hubia kuten ei virtaa vastaan ottavaa ipad adapteriakaan (ja moinen maksais 45+pk, halvemmaks taitaa tulla midithru ku toivoa että siellä ois joku asetus vaikka kyrsii ku äänten muokkaus ois niiiin paljo helpompaa).
Mark Stavin' Rad
teroyk
21.08.2021 18:54:59
burdon: Jostain syystä jos kytken midi piuhan Behringerin Craveen ja siitä Waspiin josta Neutroniin niin Neutron ei toimi mutta jos kytken Cravesta Neutroniin ja siitä Waspiin niin vielä seuraava laite Waspistakin toimii (mutta sitä seuraava taas ei). Sit ihmetyttää että ainoat digitaaliset syntikkani Modal Scult ja Novation MiniNova ei kumpikaan anna toimivaa midiouttia vaikka ois ketjun eka/ainut laite, onko noissa jotain kikkaa vai voiko muka olla mun tuuria että kumpikin paskana?

Mitenkäs sinulla on MIDI-kanavat asetettu? Voiko olla niin, että tuo yhdistetty MIDI Out/Thru ei päästäkkään Behringerissä kaikkea läpi?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)