Aihe: S-TOOL
1 2 3
Baraka
23.09.2021 17:49:03
JohnJ: Laihialalta tulossa soololevy, ja livekokoonpanossa myös S-TOOL:in ukot mukana.

https://www.soundi.fi/uutiset/sente … -mustasta-loytyy-viela-uusia-savyja

Ihan mielenkiinnolla odotan mitä sieltä tulee. Kunhan ei vaan ole iskelmää kuten kaikilla muilla suomenkieleen vaihtaneista.
Angra Mainyu
24.09.2021 22:23:05
Moiraine: Jäi myös mietityttämään, että mitenkähän on Laihialan alkoholin käyttö... Onkohan lähteny lapasesta, jos oikein alkanu keikattomuus turhauttaa...

Ja ihan kiinnostais myös tietää, että mikä homma kun tuntuu, että oon nyt useemmastakin paikasta lukenu enemmänkin näitä kommentteja, että ihmiset ei oo S-Toolista tykännyt. Onko syynä niin paljon Senareista ja Pb:stä poikkeava tyylisuunta vai mikä? Oon ollu hämmästynyt, ku itelle on kyllä tämäkin Ville uponnu ku kuuma veitsi voihin :D Tai sitten oon vaan liian fanityttö ja kuuntelen kaikkea miehen tekemää vaaleanpunaisilla kuulokkeilla. xD

Ville ei osaa säveltää, biisit on paskoja suoraan sanottuna. Toista kertaa ei voi kuunnella stool biisejä. hitaat biisit toimii ok, mut nopeat on paskaa
Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta)
Welho-77
27.09.2021 09:26:37
Baraka: Eikös se Ville säveltänyt jo Sentencedillekin biisejä? Nopeasti vilkaistessa ainakin Farewell, No more beating as one, Neverlasting ja Aika multaa muistot oli merkitty Laihialan nimiin. Poisonblackin Lyijyllä näytti olevan kaikki merkitty Laihialan tekemiksi. Kyllä hän noiden perusteella osaa säveltää, mutta S-toolin tyyli ei vain iskenyt.

Nii ei kai tossa siitä ollut kyse. Ville sanoi Sentenced-kirjassaankin, että hänen biisit on paskoi.
Varsinkin Frozenin goldilta löytyvä I wanna be somebody.
Long live the King of Mercy.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)