Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5208 209 210 211 212347 348 349 350 351
juhaikonen
15.09.2021 13:33:29
JuSu: Äh. Täällä pyörii nyt jatkuvasti samat kelat ja tähänkin vastaus löytyy ihan tuosta edelliseltä sivulta moderaattorin toimesta:

"Tämä olisi täydellinen ratkaisu, mutta se maksaa ihan helkkaristi. Toistaiseksi joudutaan kärvistelemään tämän ongelman kanssa."

Oisko hyvä, jos erotettaisiin tähän ketjuun ne aktuaaliset huijaukset, ja omaan ketjuunsa torin toiminnan parantaminen, jossa sitten voitaisiin kerran viikossa käydä läpi pankkitunnusten käyttöönottamattomuus ja ruuminjäsenten valokuviin vangitsemisen vitutus?

Ei sun ole pakko lukea tätä ketjua, jos noin ottaa hermoon.
JuSu
15.09.2021 13:47:50 (muokattu 15.09.2021 13:52:42)
juhaikonen: Ei sun ole pakko lukea tätä ketjua, jos noin ottaa hermoon.

Ja se asioiden kahteen eri ketjuun jakaminen on sun mielestä siis huono asia, koska....?

Mainittakoon, että ei tää ketju mua erityisesti ota hermoon. Mun mielestä vaan saattaisi olla hyvä erottaa nämä asiat omiksi ketjuikseen, sitä yritin tuossa viestiä.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Laulava Kylätohtori
15.09.2021 15:40:04
JuSu: Äh. Täällä pyörii nyt jatkuvasti samat kelat ja tähänkin vastaus löytyy ihan tuosta edelliseltä sivulta moderaattorin toimesta:

"Tämä olisi täydellinen ratkaisu, mutta se maksaa ihan helkkaristi. Toistaiseksi joudutaan kärvistelemään tämän ongelman kanssa."

Oisko hyvä, jos erotettaisiin tähän ketjuun ne aktuaaliset huijaukset, ja omaan ketjuunsa torin toiminnan parantaminen, jossa sitten voitaisiin kerran viikossa käydä läpi pankkitunnusten käyttöönottamattomuus ja ruuminjäsenten valokuviin vangitsemisen vitutus?

Sitten vaan jokainen ilmoitus maksulliseksi. 200 euroa per ilmoitus, uusinta 100 €. Max. voimassaoloaika 5 päivää. Katsotaan sitten, kuinka moni oikeasti haluaa parantaa torin turvallisuutta. :)

Ja silti tulee elämänhallinnan menettänyt nisti, joka kusettaa omalla nimellään tunnistautumisista huolimatta. :D

Ne, jotka halulavat torille merkittäviä parannuksia, varmaan myös ilmoittautuvat vapaaehtoisiksi toteuttamaan ja valvomaan niitä uudistuksia palkatta? Ei kai oletus vo olla, että jotkut muut tekevät sen minun hyväkseni?
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Laulava Kylätohtori
15.09.2021 15:41:41
JuSu: Ja se asioiden kahteen eri ketjuun jakaminen on sun mielestä siis huono asia, koska....?

Mainittakoon, että ei tää ketju mua erityisesti ota hermoon. Mun mielestä vaan saattaisi olla hyvä erottaa nämä asiat omiksi ketjuikseen, sitä yritin tuossa viestiä.

Eikös tuollainen ketju ole jossain backstagella tai muualla? Sinne sitten vaan parannukset. On loogisempaakin, että löytyvät sieltä, jos joku vapaaehtoinen haluaa niitä joskus alkaa käyttöönottamaan.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
abassimo
15.09.2021 15:47:35
juhaikonen: Juuri näin. Jos myyjä ei halua esitellä myytävää tuotetta, niin sitten ollaan ostamatta.

Täytyy myös muistaa, että ei nyt ihan kaikille myydä vaikka kuinka haluttaisiin ostaa ;)
Suddenly diu diu
samiko
15.09.2021 15:54:48
Onko kukaan muuten ehdottanut pankkitunnuksilla kirjautumista...

Tirsk.
juhaikonen
15.09.2021 16:02:25
samiko: Onko kukaan muuten ehdottanut pankkitunnuksilla kirjautumista...

Tirsk.

No, nyt repesin täysin. Tarjoa tuota vitsiäsi vaikka johonkin viihdeohjelmaan. Tirsk.
Tympee Huttunen
15.09.2021 16:27:26
samiko: Onko kukaan muuten ehdottanut pankkitunnuksilla kirjautumista...

Tirsk.

Se on halpaa hommaa. Laittaa ilmoon vain pankkitunnarit. Ostaja voi pyytää sitten avainkortin tunnusta ja tarkastaa, että on rehellinen myyjä. Samalla hän voi tarkastaa, että rahat on maksettu ja tiukassa paikassa siirtää ne itse tililleen.
ÄrGee
19.09.2021 15:55:40
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1680167

Schecter reaper satin burst

Noh kitaran näkee kuvista mitä oon myymässä sain sen häälahjaksi kaksi vuotta sitten. En itse tiedä kitarasta muuta kuin sen että sitä ei ole soitettu juuri ollenkaan eikä ole naarmuja. Huom tämä on kuin uusi kitara en ole soittanut kertaakaan. Sähkökitara vasemmalle. Kielet täysin uudet koko kitara on kuin liikkeestä tuotu. Elikkä kunnon kitara ihan pitäisi olla ainakin sen mukaan. Suosaarnirunko tämä on kuin uusi.s postilla saa parhaiten kiinni.

Kaikki merkit täyttyvät taas, tänään luotu käyttäjätunnus, kitarasta ei tiedetä yhtään mitään, paikkakuntana epämääräinen pikkukylä jossain, sekä kuva revitty ilmeisesti jostain The Gear Pagen viestiketjusta.

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1680197

Samalla ketkulla ESP LTD F-200 FR Black Satin. Kuvassa erittäin Pohjois-Amerikkalaisen oloinen pihamaa, kuva kaiketi imgurista pöllitty.
To the stars!!!
opel99
19.09.2021 15:57:29
torilla on käyttäjätunnus myymtiin:llä kaksi ilmoa,juuri luotu käyttäjä,toinen kitara ilmoitetaan olevan karviassa ja toinen asikkalassa,toisen kitaran väittää saaneensa häälahjaksi 2v sitten,viimeaiojen keskustelujen perusteella pikkuisen tuoksahtaa
ei se ikä vaan asenne
rautapieru
19.09.2021 16:04:33

opel99: torilla on käyttäjätunnus myymtiin:llä kaksi ilmoa,juuri luotu käyttäjä,toinen kitara ilmoitetaan olevan karviassa ja toinen asikkalassa,toisen kitaran väittää saaneensa häälahjaksi 2v sitten,viimeaiojen keskustelujen perusteella pikkuisen tuoksahtaa

https://imgur.com/gallery/v26SQTp

Niin tuoksahtaa, näyttäisi että oikea omistaja schecterille on britti.
Monkey see, monkey do.
Henri Henri Olavi
19.09.2021 16:07:24
Vähän käytetty, ei yhtään käyttetty, ihan uusi jne. Pelkkää paskaa.
Je suis 190221
opel99
19.09.2021 16:14:50
rautapieru: https://imgur.com/gallery/v26SQTp

Niin tuoksahtaa, näyttäisi että oikea omistaja schecterille on britti.

voi perhana että näitä nykyään riittää,kyllä tarkkana saa olla
ei se ikä vaan asenne
18is9
20.09.2021 07:25:35 (muokattu 20.09.2021 07:26:48)

Ja taas mennään. Jenny88 ja Epiphone jossa on p-railssit: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1680359
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Alfons Åberg
20.09.2021 07:32:27
18is9: Ja taas mennään. Jenny88 ja Epiphone jossa on p-railssit: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1680359

riikonenraimo760 , niinpä niin.
Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia
abassimo
20.09.2021 07:40:25
Mahtaa olla monta sähköpostia luotu ton saman kusettajan toimesta. Aina joku eri säpo niissä :D.
Suddenly diu diu
Alfons Åberg
20.09.2021 11:25:50
abassimo: Mahtaa olla monta sähköpostia luotu ton saman kusettajan toimesta. Aina joku eri säpo niissä :D.

Kalenteriin olisi ehkä hyvä vilkaista. '88 syntyneet ovat jo 33-vuotiaita, että teinitytöksi tekeytyminen ei ihan kaikkia hämää :D
Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia
Henri Henri Olavi
20.09.2021 11:37:41
Mä tulkitsin tuon 88:n Heil Hitlerinä.
Je suis 190221
Piepe
20.09.2021 12:44:13
Henri Henri Olavi: Mä tulkitsin tuon 88:n Heil Hitlerinä.

Itse luulen että Raimolla, 76, ja Jennyllä, 88, on sama säpö. Harmi, ettei Jennyllä kitaran soitto enää lähtenyt. Toivottavasti kitara sai uuden hyvän kodin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)