Snapo 14.09.2021 11:00:23 | |
---|
Kumma kun tuossa punaisessa Eclipsessä hinta sen ku nousee. Lähtötaso taisi olla alkukesästä 800e ja nyt mennään 1500e paikkeilla :D "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
18is9 14.09.2021 11:05:25 (muokattu 14.09.2021 11:06:58) | |
---|
Snapo: Kumma kun tuossa punaisessa Eclipsessä hinta sen ku nousee. Lähtötaso taisi olla alkukesästä 800e ja nyt mennään 1500e paikkeilla :D Sehän möi sitä aluksi LTD:nä, joku taisi sitten valistaa että se on ehta ESP. Miksi kitara sitten päätyi tällaiseen ihme kierteeseen, siitä ei ole mitään hajua. Itse olisin ollut tyytyväinen jos olisin 800 € kitarastani saanutkin tonnin, mutta saman tien läväytettiin sitten sellainen hintapyyntö että se karkotti kaikki potentiaaliset ostajat... Mutta siitä en ole perillä että oliko se pyynti LTD:stä myös yläkanttiin, jos oletetaan että se olisi ollut alun perin se LTD eikä ESP? Vissiin. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Retkumies 14.09.2021 18:30:26 | |
---|
Ongelma selkeästi on siinä ettei kitara ole tarpeeksi kallis. |
Larzes 14.09.2021 18:52:27 | |
---|
1200-1400 euroa nuo ovat olleet yleensä, ehkäpä tuo punainen on liian värikäs. Ellei lasketa niitä muutamaa vuodessa jotka myyty alle tonniin. Paskaa soittoa jo syksystä 2008 |
parek 15.09.2021 09:16:03 | |
---|
Myönnän, ärsyttää ihan liikaa katsella jatkuvasti noita samoja ilmoituksia kitaraosaston etusivulla. Baker B3, Warmoth tele jne...tietyt nimimerkit nostelee jatkuvasti joka päivä noita samoja ilmoituksia torin kärkeen. Hinta ei näytä muuttuvan juurikaan, eli reippaalla hinnan alennuksellakaan nostoja ei voi perustella. |
parek: Myönnän, ärsyttää ihan liikaa katsella jatkuvasti noita samoja ilmoituksia kitaraosaston etusivulla. Baker B3, Warmoth tele jne...tietyt nimimerkit nostelee jatkuvasti joka päivä noita samoja ilmoituksia torin kärkeen. Hinta ei näytä muuttuvan juurikaan, eli reippaalla hinnan alennuksellakaan nostoja ei voi perustella. Sitä voi perustella sillä että kun oma ilmoitus on kärjessä niin se on paremmin esillä kuin muiden ilmoitukset. Reilua eikö totta? Itse olen ratkaissut asian niin että jos ilmoituksessa on kestoaika sen kaksi päivää niin käyttäjän kaikki ilmoitukset menevät kokonaan piiloon. Sillä siitä selviää, eipä tarvi kyynärpäätaktiikka käyttävien käyttäjien öyhötystä katsella, eikä ostaa niiltä kitaroita. Tästä on valitettu jo varmaan ainakin kymmenen vuoden ajan, mutta moderaattorien linja on että vaikka mitään mainittavaa yhteisöllistä hyötyä lyhyistä ilmoitusten uusimisvälistä ei voi osoittaa, mutta haittoja selvästi, niin silti sitä uusimisväliä ei voi asettaa vaikka viikkoon. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Haeroe 15.09.2021 10:51:39 | |
---|
18is9: Sitä voi perustella sillä että kun oma ilmoitus on kärjessä niin se on paremmin esillä kuin muiden ilmoitukset. Reilua eikö totta? Kyllä, minun ilmoitukseni ovat tärkeimmät. On tärkeintä, että minun myyntiartikkelieni myynnin todennäköisyys nousee 5% vaikka muiden muiden kustannuksella. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
parek 15.09.2021 12:25:07 | |
---|
18is9: Sitä voi perustella sillä että kun oma ilmoitus on kärjessä niin se on paremmin esillä kuin muiden ilmoitukset. Reilua eikö totta? Aikanaan itse kyllä Revstaria nostelin parin päivän välein, mutta laskin kokoajan hintaa ja tämä episodi oli n. viikon parin mittainen. Normaalisti omat ilmot on n. viikon nostovälilä. Sen sijaan jotkut nostavat jatkuvasti aina kaikkia ilmoituksiaan päivän välein. Mutta, kyllä, onpahan tullut tutustutta sellaiseen merkkiin ja malliin kuin Baker B3...ei olis tuttu ilman jatkuvaa nostelua :D |
parek 15.09.2021 12:27:01 | |
---|
18is9: Tästä on valitettu jo varmaan ainakin kymmenen vuoden ajan, mutta moderaattorien linja on että vaikka mitään mainittavaa yhteisöllistä hyötyä lyhyistä ilmoitusten uusimisvälistä ei voi osoittaa, mutta haittoja selvästi, niin silti sitä uusimisväliä ei voi asettaa vaikka viikkoon. Tämä ihmettyttää. Onko tuohon kerrottu syytä miksei voi laittaa viikon minimiaikaa? |
dajackal 15.09.2021 12:41:37 | |
---|
parek: Tämä ihmettyttää. Onko tuohon kerrottu syytä miksei voi laittaa viikon minimiaikaa? Epäilen, että sitä olisi kohtuullisen helppo kiertää klikkaamalla "poista ilmoitus" ja sen jälkeen tekemällä uusi samanlainen. Copypastella minuutin juttu. Ei sillä että minulla olisi mitään tällaista ehdotusta vastaan, yleensä laitan viikon tai pari aikaa noille omille ilmoituksille. Jos tämä on helposti toteutettavissa (kuten luulisi), niin onhan tuokin edes pieni signaali, jos tällainen pikauusiminen katsotaan haitalliseksi toiminnaksi. Tämäkin viesti tosin kuuluisi varmaan paremmin tuohon JuSu:n juuri avaamaan uuteen lankaan. |
Progorava 15.09.2021 12:49:36 | |
---|
parek: Myönnän, ärsyttää ihan liikaa katsella jatkuvasti noita samoja ilmoituksia kitaraosaston etusivulla. Baker B3, Warmoth tele jne...tietyt nimimerkit nostelee jatkuvasti joka päivä noita samoja ilmoituksia torin kärkeen. Hinta ei näytä muuttuvan juurikaan, eli reippaalla hinnan alennuksellakaan nostoja ei voi perustella. Itte olen blokannut trokarien ja kroonisten nostelijoiden tori-ilmot. Pari klikkausta ja ei tartte enää pahottaa mieltä näiden spämmääjien takia. |
Laulava Kylätohtori 15.09.2021 14:22:42 | |
---|
18is9: Sitä voi perustella sillä että kun oma ilmoitus on kärjessä niin se on paremmin esillä kuin muiden ilmoitukset. Reilua eikö totta? Itse olen ratkaissut asian niin että jos ilmoituksessa on kestoaika sen kaksi päivää niin käyttäjän kaikki ilmoitukset menevät kokonaan piiloon. Sillä siitä selviää, eipä tarvi kyynärpäätaktiikka käyttävien käyttäjien öyhötystä katsella, eikä ostaa niiltä kitaroita. Tästä on valitettu jo varmaan ainakin kymmenen vuoden ajan, mutta moderaattorien linja on että vaikka mitään mainittavaa yhteisöllistä hyötyä lyhyistä ilmoitusten uusimisvälistä ei voi osoittaa, mutta haittoja selvästi, niin silti sitä uusimisväliä ei voi asettaa vaikka viikkoon. Piilotus toimii näissä hyvin. Siinäpä sitten spämmäävät vaikka joka päivä uuden ilmoituksen. Sehän on totta, että nostelu auttaa ja kama menee helpoimmin kaupaksi, kun se on etusivu(i)lla. Mutta kyllä tässäkin on se piste, jolloin nostelu alkaa haittaamaan myyntiä. Se nostelu toimii järkevillä ihmisillä, kun se nostellaan viikon parin välein. Jos taas spämmätään koko ajan, ettei se edes ehdi pois alkusivuilta, niin ei se silloin mitään hyödytä. Päinvastoin, ärsyttää vaan potentiaalisia ostajia tai sitten spämmääjän ilmot menevät kaikki piilotukseen. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
abassimo 16.09.2021 09:35:33 | |
---|
Progorava: Itte olen blokannut trokarien ja kroonisten nostelijoiden tori-ilmot. Pari klikkausta ja ei tartte enää pahottaa mieltä näiden spämmääjien takia. Joo ite piti lyyä piiloon tuon yhen Gibson nostelijan ilmot, kun kaikki ilmoitukset voimassa sen päivän. Aamulla kun herättyä tsekkaa torin diilit, niin aina räjähtää sieltä esiin noi samat ilmoitukset. Suddenly diu diu |
rautapieru 16.09.2021 10:35:59 | |
---|
Liekkö tuo, jolle "kitaroita on kertynyt vuosien saatossa liikaa ja ovat myynnissä musiikkiharrastuksen hiipuessa" on ikuna saanut yhtään keppiä kaupaksi? Väittää, notta "Vähiin käyvät ennen kuin loppuvat", vaan ei kyllä tunnu vähiin käyvän, ei millään. Monkey see, monkey do. |
abassimo 16.09.2021 10:54:28 | |
---|
rautapieru: Liekkö tuo, jolle "kitaroita on kertynyt vuosien saatossa liikaa ja ovat myynnissä musiikkiharrastuksen hiipuessa" on ikuna saanut yhtään keppiä kaupaksi? Väittää, notta "Vähiin käyvät ennen kuin loppuvat", vaan ei kyllä tunnu vähiin käyvän, ei millään. Kyseinen hahmohan on melkein meemi :D. Ajat sitten blokattuna, mutta ilmeisesti sama meno jatkuu vieläkin torilla? Suddenly diu diu |
Baraka 16.09.2021 11:30:40 | |
---|
Minimimyyntiajaksi viikko ja uuteen ilmoitukseen tarkistus, että hinta on vähemmän kuin aiemmassa ilmoituksessa. Jatkuvasta ilmoituksen poistamisesta ja uusimisesta vaan suoraan bannia jonka pituus kasvaa eksponentiaalisesti. Vai onko se jonkun etu, että siellä on tosiaan samat kitarat päivästä toiseen etusivulla ilmoituksessa minkään muuttumatta? Enemmän kyllä ihmetyttää miten joku viitsii sen ilmoituksen raapustaa päivästä tai edes viikosta toiseen samoille tuotteille laskematta hintaa merkittävästi. Kiinnostaisi melkein nähdä, että jos joku niistä kitaroista sattuisikin menemään, niin olisiko ilmoitus silti aamulla vastassa etusivulla. |
18is9 16.09.2021 11:32:34 | |
---|
Baraka: Kiinnostaisi melkein nähdä, että jos joku niistä kitaroista sattuisikin menemään, niin olisiko ilmoitus silti aamulla vastassa etusivulla. Eikö niitä näitäkin sankareita ollut liikkeellä jonkin vahvistimen tiimoilta? "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
samiko 20.09.2021 12:58:00 | |
---|
Ei ole mitään erityistä hankintalistalla ollut. Kuitenkin toria melki päivittäin kyyläilen jos löytyisi jotain heräteostoksia. Muutamia tavaroita onkin löytynyt mutta jostain syystä on osunut sellaisia myyjiä, jotka eivät viitsi edes pölyjä roinistaan pyyhkiä. Jotkut kamat olleet sitten aivan oksettavassa kunnossa. Mä jotenkin ymmärrän tämän, jos myynnissä on pakettiautollinen jotain baariasennuskamaa hyvään hintaan. Nyt kun oikein miettii, niin en muistakaan, koska viimeksi olisin täältä torilta jotain ostanut. Kaupasta uutena on ollut mun ostoksissa se parempi vaihtoehto. |
Simeonii 28.09.2021 19:22:27 | |
---|
Ekaa kertaa tuntuu että nyt ei meinaa kaupaksi mennä. Mielestäni hinnat laskettu jo vähintään hyviksi. Pedaalit hyvässä kunnossa ja muutenkin laatutuotteita. Yleensä raha vaihtanu omistajaa hyvinkin nopeasti. |
zzy 28.09.2021 23:24:10 | |
---|
On menny kyllä hämmästyttävän hyvin kaupaksi näin korona-aikaan. Myydyt kitarat olleet hintaluokassa 1400-3500e. She's about all I can handle, it's too much for my brain. |