Aihe: Eri kamat keikalle ja treeneihin?
1 2
JuSu
13.09.2021 08:41:24
Jeszse: Mun kokemuksien mukaan putkikone on rikki jos siitä joku haju lähtee.

Se haju tulee, kun putkien päälle laskeutunut pöly alkaa käristä siinä. Sulla on ollut vain uusia ja puhtaita vehkeitä. Höhö.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Haeroe
13.09.2021 10:44:41

Reeniksillä (huom. monikko) mulla on aina joku Helix+pääte+komootti, koska reeneissä ei viitsi tapella kiipparistien (huom. monikko jälleen) ja laulajien kanssa siitä, kenen kanavaa kulloinkin pitää nostaa, kun ei kuule ihteään. Keikalla on mukana kitara ja Helix. Jos monitoroinnin toimivuudesta ei ole etukäteen tietoa, otan Powercabin mukaan varoiksi. Tää on toiminut viimeiset vuodet vallan komiasti.

Ei, en todellakaan jaksa roudata kaappeja, styrkkareita etc. enää mihinkään.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Kefiiri
13.09.2021 11:08:43 (muokattu 13.09.2021 11:39:51)
JuSu: Se haju tulee, kun putkien päälle laskeutunut pöly alkaa käristä siinä. Sulla on ollut vain uusia ja puhtaita vehkeitä. Höhö.

Tätä olin tulossa sanomaan. Onhan se hieno tuoksu. Mutta en itse jaksa murehtia/märehtiä putkiasioita. Oikea combo pitää vahvistimen kuitenkin olla, joten kevyillä trankkucomboilla mennään ja sama laite treeneissä ja keikalla. Rumalla vahvarilla ei kummassakaan voi soittaa. Kromatuilla potikannupeilla varustetut laitteet ovat out. Riittävän hyvän soundin saa mistä vaan.

Edit: viimeinen lause on kyllä valetta.
En ole musiikin asiantuntija.
antikristus
13.09.2021 18:58:29 (muokattu 13.09.2021 19:02:27)

Itekkää en viitti roudailla ylimääräsiä, fm3 ja korvamonitorikuutio riittää. Suurin etu on se, että ei tarvi suorittaa monen auton moottorimarssia että saa kaikki soittokamat keikkapaikalle ja plussana se ettei tarvi kesken keikan alkaa ettimää tiukkaan pakatusta pedaalilaudasta ettimää miks signaali ei tuu läpi :D Reeneissä on kiva vetää nupilla, kaapilla ja pedaalilaudalla.

Edit. Jää rumpalin tuplasetille tilaa autoihin ja lavalle ku ei tartte olla koko lavan kattavaa Slayer mallin marsuseinää klubikeikoilla minne itellä on mahikset päästä soittamaa :D
antikristus
13.09.2021 19:00:51 (muokattu 13.09.2021 19:02:35)

Tuplapostaus
samiko
14.09.2021 08:50:11
antikristus: Edit. Jää rumpalin tuplasetille tilaa autoihin ja lavalle ku ei tartte olla koko lavan kattavaa Slayer mallin marsuseinää klubikeikoilla minne itellä on mahikset päästä soittamaa :D

Juu vois jättää valot pois, rumpalin tomit pois, subbarit pois (joku huutaa kuitenkin että hiljempaa), toinen kitaristikin on turha, taustakangas (näkyköön työväentalojen koivumaisemaseinät).

Itseasiassa koko bändi voisi huutaa akustisena ja rummutella polviin, ei tartte kantaa enää yhtään mitään :D.
msalama
14.09.2021 09:55:04 (muokattu 14.09.2021 09:56:19)

No joo. Jos meiksi nyt enää ikinä keikkailemaan yhtään rupeaa, niin se on sitten jollain snadilla putkikombolla ja yhdellä skittalla. Varaskebat on amatööreille ja ainoa hyväksyttävä lisälaite on piuha, koska säröthän kaivetaan tietenkin leadia varten esiin toosasta mikkiä vaihtamalla ja/tai volapotulla :D

Ai niin ja mihin treeneihin? Ammattilaiset treenaa Vanhan kuppilassa, siellä mitään bäklainia tarvita. Oma tasaisesti koveneva ääni riittää illan pimetessä ja silmän sumentuessa, kuten aina ennenkin kun oli kybädona viispennisiä fikkassa ja muijilla olkatoppaukset.
Olevainen x huuhaa = koettu lopputulos
hallu
14.09.2021 20:08:22
No minä olen siinä iässä, että saan naisia ja keikkoja ainoastaan rahalla enkä ole enää vuosiin tarvinnut niitä muuhun kuin kavereille kehuskeluun :-D. Mutta jos maksan, että pääsen keikalle niin otan siitä kyllä ilon irti marsuseinällä (jonka takana on turvallista revitellä ja juoda yhden tähden jallua ja muistella miten tehty on lapsia matkalla pohjoiseen :-D ).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)