ÄrGee 08.09.2021 13:04:56 | |
---|
Nyt ne lautapelit sitten, noille voi perustaa vaikka oman ketjunsa. To the stars!!! |
Henri Henri Olavi 08.09.2021 13:15:43 | |
---|
Mä perustin. Je suis 190221 |
GoGo-FIN 09.09.2021 05:06:37 | |
---|
Tulipa ostettua Gog:sta Witcher (1) pc:lle. Ihan kouluttanut tämä, taistelu vähän kankeaa kolmoseen verrattuna ja osa hahmoista ihan helvetin creepyn näköisiä (zoltan chivavay), mutta plussaa samoista ääninäyttelijöistä mitä kolmannessa osassa. |
Decadetroll 09.09.2021 09:48:25 | |
---|
Nakuttelin tuossa taas bloodbornea eteenpäin... Living failures meni jo aiemmin, mutta nyt hakkasin Lady Maria of astral clocktowerin ja Laurence, the first vicarin pois päiväjärjestyksestä. Jäljellä olisi enää orphan of Kos, Gehrman ja MoonMoon. Eiku moon presence. Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR |
Milkop 09.09.2021 13:29:11 | |
---|
GoGo-FIN: Tulipa ostettua Gog:sta Witcher (1) pc:lle. Minä en ikinä saanut mitään otetta tuon pelin taistelusysteemistä ja niinpä en ensimmäistä aluetta pidemmälle koskaan päässyt. Harmi vähän koska kakkonen meni aikanaan 360:llä läpi jja kolmonen on heittämällä kaikkien aikojen top 10:ssä. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
GoGo-FIN 09.09.2021 15:32:12 | |
---|
Milkop: Minä en ikinä saanut mitään otetta tuon pelin taistelusysteemistä ja niinpä en ensimmäistä aluetta pidemmälle koskaan päässyt. Harmi vähän koska kakkonen meni aikanaan 360:llä läpi jja kolmonen on heittämällä kaikkien aikojen top 10:ssä. Joo, nyt on menossa itsellä chapter 2. Vissiin n. 5 chapteria pelissä. Itsellä taas vain kolmonen pelattu läpi, jostain syystä jäi pelaamatta nämä vaikka sopivat konsolit olisi aikoinaan ollut. En oo aiemmin tiennyt edes että näitä on konsoleilla ollut, kun arvellut että pc-pelejä nämä ensimmäiset :D. Jostain syystä tulee vähän Star Wars - knights of the old republic pelit mieleen tästä. |
Ed_Guy 10.09.2021 02:13:05 | |
---|
GoGo-FIN: Joo, nyt on menossa itsellä chapter 2. Vissiin n. 5 chapteria pelissä. Itsellä taas vain kolmonen pelattu läpi, jostain syystä jäi pelaamatta nämä vaikka sopivat konsolit olisi aikoinaan ollut. En oo aiemmin tiennyt edes että näitä on konsoleilla ollut, kun arvellut että pc-pelejä nämä ensimmäiset :D. Jostain syystä tulee vähän Star Wars - knights of the old republic pelit mieleen tästä. Olis kyllä mukavata kun näistä aiemmista osista tulis konsolille joku remastered paketti. Ostaisin välittömästi. En jaksa. |
GoGo-FIN 10.09.2021 05:21:44 | |
---|
Ed_Guy: Olis kyllä mukavata kun näistä aiemmista osista tulis konsolille joku remastered paketti. Ostaisin välittömästi. Joo, menis varmaan aika hyvin kaupaksi. Ja varmaan joskus tuleekin, sen verran liukuhihnalla tullut remastereita jo pidemmän aikaa. Easy money. |
Nioh Complete Edition on ilmaisena Epicin kaupassa. Pitää kokeilla jossain vaiheessa vaikka tiedän jo nyt niiden olevan minulle aivan liian vaikeita. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
lukethesis 10.09.2021 10:49:06 (muokattu 10.09.2021 10:51:26) | |
---|
Milkop: Nioh Complete Edition on ilmaisena Epicin kaupassa. Pitää kokeilla jossain vaiheessa vaikka tiedän jo nyt niiden olevan minulle aivan liian vaikeita. Huh! Jos yhtään samuraimeno ja -historia fiiliksenä kiinnostaa, niin älä lannistu ekaan (kyllä :D) tehtävään, vaan jatka vaan sinnikkäästi. Mulla meinas loppua siihen, mutta pääsin kuin pääsinkin ja loppujen lopuksi Nioh ykkönen taitaa olla peli mihin olen upottanut ylivoimaisesti eniten tunteja. Aivan huikean koukuttava. Ja Nioh 2 on niin samanlainen että se on siellä kärkikastissa jo myös sekin. Sitä tosin en jaksanut pelata aivan tappiinsa läpi, rupesi jo ihan loppumetreillä se vaikeustaso nyppimään. Upea oikealla orkesterilla tehty soundtrack myös noissa molemmissa! Legendaarisestihan noissa DLC:issä (Completessa mukana) vaikeustasoa nostetaan vielä entisestään, ja ne jäivätkin mulla kesken...mutta peruspelejä voi suositella. |
Ed_Guy 10.09.2021 17:37:35 | |
---|
Apex legends kyllä taas maistuu. Squad vs squad ranked lisäsi pelin elinkaarta huomattavasti ja matsit pysyy lyhkäisinä. En jaksa. |
Ed_Guy 10.09.2021 17:38:48 | |
---|
lukethesis: Huh! Jos yhtään samuraimeno ja -historia fiiliksenä kiinnostaa, niin älä lannistu ekaan (kyllä :D) tehtävään, vaan jatka vaan sinnikkäästi. Mulla meinas loppua siihen, mutta pääsin kuin pääsinkin ja loppujen lopuksi Nioh ykkönen taitaa olla peli mihin olen upottanut ylivoimaisesti eniten tunteja. Aivan huikean koukuttava. Ja Nioh 2 on niin samanlainen että se on siellä kärkikastissa jo myös sekin. Sitä tosin en jaksanut pelata aivan tappiinsa läpi, rupesi jo ihan loppumetreillä se vaikeustaso nyppimään. Upea oikealla orkesterilla tehty soundtrack myös noissa molemmissa! Legendaarisestihan noissa DLC:issä (Completessa mukana) vaikeustasoa nostetaan vielä entisestään, ja ne jäivätkin mulla kesken...mutta peruspelejä voi suositella. Ekaa niohia oon yrittänyt monta kertaa pelata. En vaan pääse sisälle siihen taistelusysteemiin. En jaksa. |
Burn 17.09.2021 14:09:19 | |
---|
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset. |
Ed_Guy 17.09.2021 14:30:16 | |
---|
Outer worlds oli vihdoin tarjouksessa. On maistunut. En vain tajunnut speechin kautta toimivaa combat dialog systeemiä eikä nettikään auttanut oikein. Noh en vain välitä ja paukuttelen menemään. En jaksa. |
GoGo-FIN 17.09.2021 17:08:15 | |
---|
Ed_Guy: Outer worlds oli vihdoin tarjouksessa. On maistunut. En vain tajunnut speechin kautta toimivaa combat dialog systeemiä eikä nettikään auttanut oikein. Noh en vain välitä ja paukuttelen menemään. Itsellä kans on ollut pidemmän aikaa tarkoituksen hankkia tuo. Kovasti kehuttu. Onko combat ok? |
Ed_Guy 17.09.2021 17:15:52 | |
---|
GoGo-FIN: Itsellä kans on ollut pidemmän aikaa tarkoituksen hankkia tuo. Kovasti kehuttu. Onko combat ok? Kyllähän tuo räimimimestä menee. Vähän tekoäly minusta välillä pöljä ja jumittaa. Mutta eipä tuo haitannut ole. En jaksa. |
Milkop 17.09.2021 18:20:54 | |
---|
Hetken kokeilin Outer Worldsiä mutta oli niin kamalan tylsää ja typerää kaikin puolin että jätin kesken ja poistin. Vähän kuin Bethesdan Falloutit mutta vielä huonompana. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
ÄrGee 17.09.2021 20:13:44 | |
---|
Forza Horizon 4 on kyllä toiminut. Tuossa on jotenkin addiktoiva pelisysteemi ja palkinnot, pääsee sekä joutuu ajamaan monen tyyppisillä autoilla kisoja. Autonhallinta on aika realistinen arcade-meiningiksi, vaikeustasoa pystyy säätelemään sen ja monen muun asetuksen puolesta monipuolisesti. Kyllä voisin sanoa Need For Speed -pelisarjan pitkäaikaisena fanina, että juuri noilla osa-alueila tämä menee selkeästi edelle. 39,2 tuntia näköjään peliä jo takana. To the stars!!! |
Bullitt 17.09.2021 21:10:47 | |
---|
ÄrGee: Forza Horizon 4 on kyllä toiminut. Tuossa on jotenkin addiktoiva pelisysteemi ja palkinnot, pääsee sekä joutuu ajamaan monen tyyppisillä autoilla kisoja. Autonhallinta on aika realistinen arcade-meiningiksi, vaikeustasoa pystyy säätelemään sen ja monen muun asetuksen puolesta monipuolisesti. Kyllä voisin sanoa Need For Speed -pelisarjan pitkäaikaisena fanina, että juuri noilla osa-alueila tämä menee selkeästi edelle. 39,2 tuntia näköjään peliä jo takana. Viimeisin hyvä Need for Speed oli Hot Pusuit II. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Ed_Guy 18.09.2021 00:46:34 | |
---|
Milkop: Hetken kokeilin Outer Worldsiä mutta oli niin kamalan tylsää ja typerää kaikin puolin että jätin kesken ja poistin. Vähän kuin Bethesdan Falloutit mutta vielä huonompana. Kyllä tämä meikälle on uponnut. Minusta tämä on kyllä huomattavasti parempi mitä bethesdan falloutit. Asiasta vähän toiseen. Nyt kun Microsoft on ostanut bethesdan niin olisiko mahdollista että joskus tulisi oikeasti hyvä tes peli? En jaksa. |